Stránka 1 z 4

piskani pri vice plynu

Napsal: 15 led 2008, 19:48
od hardysk
cau, cim to je ze kdyz dam vic plynu ze mi tam neco piska v motoru? nezalezi na otackach. j2 1996 1,8

Napsal: 15 led 2008, 20:39
od Joker
chápu to dobře, že jedeš v určitejch otáčkách (jedno jakejch) a když přidáš, tak to pískne??

Jestli je to tak, tak mě napadla nějaká netěsnost v sání, která vytváří "meluzínu", tím jak se náhle zvedne podtlak v sání....

Napsal: 15 led 2008, 21:09
od hardysk
jj presne jak to rikas, takze zkontrolovat sani asi od krabice na filtr pres tu rouru k motoru?

Napsal: 15 led 2008, 22:24
od vipe
A co řemen. :roll:

Napsal: 15 led 2008, 23:29
od hardysk
nevim, proto se ptam

Napsal: 16 led 2008, 10:13
od hardysk
kluci u accentu to mazou mydlem nebo wd40 ten remen, u lantry je to ten co ho tady na fotce kreje ta vzpera co drzi kapotu?
http://ukazto.com/?img=IMG_2011-ceo1.jpg

Napsal: 16 led 2008, 11:40
od vlastaFR
no bud ten a nebo ten druhej co je u nej a pohani cerpadlo. a mejdlo pomaha..to uz sem delal i na shade. ale nemusi to bejt on skus ho lechce prostriknout silikonem a jestly prestane piskani tak ho vem mejdlem nebo trochu vic napni, nebo vymena. no a me to taky trochu sici kdyz pridam ale zda se mi ze to delaj vzstriky, kdyby to delala netesnost u sani tak motor bude mit mensi vykon.

Napsal: 16 led 2008, 11:50
od Kamil
A taky jsem tady četl,že to může dělat neoriginální řemen.Že tam stačí,jak tam malinko nepasujou ty drážky.

Napsal: 16 led 2008, 14:10
od macháček
Píská i origo. Projevuje se to zejména v zimě. Když jsem kvůli tomu byl v servisu (nebylo jednoznačné, že to je řemen) tak měl mechanik v ruce taky WD a ještě jeden sprej (nějakej speciální, německé nápisy na obalu, tak nevím přesně co to bylo). Lehce prostříknout a je ticho po pěšině.

Napsal: 16 led 2008, 14:27
od Kamil
No,většinou to pomůže.Ale psali taky,že jenom dočasně.Mě to taky jednou pískalo.Ale dotáhnul jsem trošku řemen a je klid.I přes zimu.

Napsal: 16 led 2008, 16:57
od v.Parnik6045
A víš jistě,že je to z motoru?Pokud se vysype katalyzátor,při vyšších otáčkách začne "syčet" nebo pískat.Ale to bys asi poznal i na spotřebě.

Napsal: 16 led 2008, 18:13
od Yurii
Kámoš má Lantru 1.6 96 a suverénně mi tvrdil že tam má turbo a to že tak píská, sem myslel ze spadnu pod stul :-d
Piskalo mu to v primy zavislosti na otackach nezavisle na pridavani plynu takze to taky asi nebude nic v sani ale je to divny.

Napsal: 17 led 2008, 00:10
od hardysk
promazal sem remeny, sani vypada taky vporadku, tak to treba prehlusi primy sani :twisted: nebo taky budu rikat lidem co povezu ze tam mam turbinu 8)

Napsal: 18 led 2008, 15:32
od Michal.Orlova
Joker píše:chápu to dobře, že jedeš v určitejch otáčkách (jedno jakejch) a když přidáš, tak to pískne??

Jestli je to tak, tak mě napadla nějaká netěsnost v sání, která vytváří "meluzínu", tím jak se náhle zvedne podtlak v sání....
Čéče to mám taky. Hlavně při dlouhých jízdách po dálnici. Se mi začne při vyšších rychlostech ozývat zvuk jako když zapnu forsáž na stíhačce, ale jen když přidávám plyn a jedu pod plynem rychle. Na to sání se teda juknu.

Napsal: 18 led 2008, 15:51
od Selshig
v.Parnik6045 píše:A víš jistě,že je to z motoru?Pokud se vysype katalyzátor,při vyšších otáčkách začne "syčet" nebo pískat.Ale to bys asi poznal i na spotřebě.
ono mě to piska zase u accenta při nizkych otačkach jak sešlapnu plyn na podlahu ve vyššich budto sem hluchej nebo to nepiska....řemen se mě zda napnut ale nevim jak moc napnuty ma byt....jinak jak tak vidim WD40 mam tak to zkusim trochu střiknout no....a katalyzator a spotřeba...no nedivil bych se možna i tomu když mi to ted žere jak krava jetel....momentalně mi to vychazi neskutečnych 9,8l/100km což je nehoraznost ale zase to muže mit vliv kratke drahy mraz....nevim...