Dnes se mi u mého acenítka stala nemilá věc, přišel jsem k autu a po pár ujetých metrech jsem zjistil, že škrtám výfukem po přejetí přes hrbol na silnici. Zastavil jsem a koukám, že výfuk je tak o 10-15cm níže než standardně, ihned sem podezříval, že praskla taková ta závěsná guma vzdadu co na ní drží výfuk (třeba zpuchřením...). Vlezu pod auto a koukám, že guma je v cajku, ale že prask takový ten kovový zobáček, co drží výfuk právě na téhle gumičce.
Jelikož sem byl asi 30km od domova, vyřešil sem to provizorně - výfuk sem přitáhl drátem co jsem našel v kufru a dojel domů. TAm jsem se na to podíval pořádně a vypadá to, že už to asi předchozí majitel přivařoval (ten háček k výfuku), já se v tom ale zas tolik nevyznám (což je asi poznat už jen podle toho, jak ty jednotlivé díly nazývám ), nicméně, potřeboval bych poradit.
Můžu odvézt auto ke známému, svářeči, aby to přímo přivařil a hotovo, nebo je potřeba sundat celý výfuk a přivařit to mimo auto (např. kvůli nebezpeční při svařování v blízkosti nádrže)? Pokud se někomu stalo něco podobného, budu rád za jakékoliv rady.
Trochu mi "upadl" výfuk, poradíte?
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Trochu mi "upadl" výfuk, poradíte?
Hyundai Coupé 2.0, 97 - prodáno, goodbye "H"
Hyundai Accent 1.3 GLS, 95 - prodáno
Hyundai Accent 1.3 GLS, 95 - prodáno
- Reklama
- Rasty
- *****
- Příspěvky: 2268
- Registrován: 19 srp 2005, 18:47
- Bydliště: Jaroměř
- Kontaktovat uživatele:
Nejsem profík, ale dle mého názoru se sundavat nemusí. Ale pokud se pracuje s elektrikou tak je potřeba před svářením odpojit baterku aby nedošlo k poškození ŘJ, ale to každej svářeč zná
† Renault 19 1.8 16V r.v. 94
† Hyundai Lantra J2 2.0 16V r.v. 98 180koníků
† Audi 80 B4 Quattro 2.0 r.v. 92
* Hyundai coupe GK 2.0 r.v. 03
* Honda Civic EG 1.5 16V V-Tec r.v 94