Stránka 1 z 10
palivo
Napsal: 22 led 2008, 08:51
od lobsty
Zajímalo by mě, co by se asi tak stalo, kdybych do mého accenta nalil něco jiného než Natural 95? třeba Natural 98 nebo Shell V power racing. Zlepšil by se chod a síla motoru nebo...... co by se stalo?
Napsal: 22 led 2008, 08:58
od Melkor
subjektivně vůbec nic
Objektivně asi to, že když tam naleješ něco voňavýho od šelu, tak ten motor (dlouhodobě a výhledově) asi dýl vydrží, ale to je asi tak celý
Výkon, zmírnění klepání, ani nic podobného v tom nehledej. Já leju u shellu Natur 95 obyč a pohoda jazz
accent by měl jezdit v klidu i na 91, ale to sem v praze ani nikdy neviděl, natož abych to tam lil... Na všeljaký adetiva bych se taky vyprd, to ty prachy vraž do něčeho, co to auto potřebuje (svíčky, kabely , fyltry, olej)
Napsal: 22 led 2008, 09:02
od Selshig
no asi tak jak piše melkor ale občas tam nalit v-power nevadi obsahuje abrasiva ktere ti pročistí cely motor včetně potrubi a hadic...racinga si tam zkus nalit uvidiš jestli poznaš narust nepatrneho vykonu ale nelij ho tam furt vicemeně ventili nejsou na to stavěne...a bugati veyron nevlastniš abys to krmil timhle žradlem....klasicka 95 od shellu je taky dobra...
Napsal: 22 led 2008, 09:16
od Vladislav Bureš
Chlapy jednou jsem musel tankovat natural 98 (nic lepšího neměli)protože v dojezdu nárdže nebyla šelka jinak tankuju výhradně pouze Schell V-Power Racing (zajedno musím - záruka na motor, za druhé je to znát)a musím podotknout veliký rozdíl oproti "pouze" naturalu 98 na ten to sice jelo ale musel jsem jít s plynem níž a zrychlení nebylo takové. Takže poznámky že to je jen na pročištění motoru a jinak k ničemu naprosto odmítám bohužel z vlastní zkušenosti vým že tomu tak není.
Napsal: 22 led 2008, 09:17
od lobsty
no jasný, taky tam leju 95 od shellu a kroutí se mi ruka když tam mam nalejt 95 od jiné benzínky než shell
takže V power tam můžu nalejt párkrát do měsíce na pročištění, hezký. škoda, myslel jsem si, že když tam neleju něco vysokooctanového, že poletim jak triskáč
mírněji řečeno, že pocítím nárůst výkonu.
Napsal: 22 led 2008, 09:19
od lobsty
Vladislav Bureš píše:Chlapy jednou jsem musel tankovat natural 98 (nic lepšího neměli)protože v dojezdu nárdže nebyla šelka jinak tankuju výhradně pouze Schell V-Power Racing (zajedno musím - záruka na motor, za druhé je to znát)a musím podotknout veliký rozdíl oproti "pouze" naturalu 98 na ten to sice jelo ale musel jsem jít s plynem níž a zrychlení nebylo takové. Takže poznámky že to je jen na pročištění motoru a jinak k ničemu naprosto odmítám bohužel z vlastní zkušenosti vým že tomu tak není.
no jo, ale ty nemáš accenta.............
Napsal: 22 led 2008, 09:25
od Vladislav Bureš
to nemám ale jde o projevení paliva při spalování a ačkoli mám jiné auto tak mám také válec píst svíčku a střik. Jde o tvě věci jedna na co je motor seřízený a druhá jestli si motor umí poznat kvalitu paliva a podle toho upravovat parametry jako množství paliva a předstih ale to spousta moderních motororů umí pak to je znát ale motory které to nedokážou a jsou seřízené na 91 či 95 tak naopak výkon ztratí protože palivo bouchne pozdě vliven složení paliva obecně platí čím kvalitnější palivo tím větší předstih protože mu trvá déle než bouchne to je dáno přísadama. třeba u závodních paliv se setkáte i s předstihem nad 25° kdežto u běžných aut to je okolo 7°
Napsal: 22 led 2008, 09:30
od lobsty
pěkný a co bys mi teda poradil pro můj motor?
Napsal: 22 led 2008, 09:47
od Vladislav Bureš
znám hodně lidí kteří si nedají dopustit na toto palivo nebo obecně na 100oktanové že jim to jede lépe a mají menší spotřebu(neberu v potaz cenu paliva) jde o lidi se sporťáky kteří hledí na jízdní vlastnosti zrychlení. A po vlastní zkušenosti vím o čem to je kdybych hlídal spotřebu tak si nepořídím sporťák od něj chci výkon, proto když si někdo stěžuje na spotřebu tak je to pamalu pro zasmátí to si měli pořídit ropáka, ale to sem už nepatří. Co bych ti poradil udělej si vlastní zkoušku vem plnou klasiky a plnou pořádného a poznáš co ti za to stojí a při normální jízdě by jsi se měl dostat s pořádným benzínem pod náklady s obyč. nemá smysl tam nalít za 200.
Napsal: 22 led 2008, 09:50
od lobsty
tak já mam spotřebu 6.2 takže když se mi zvedne tak je mi to putna
dobrá vyzkouším to. myslíš, že mi shell v power zvedne trochu koní?
Napsal: 22 led 2008, 09:59
od Vladislav Bureš
Vím že mě 98ka ubrala a vůbec se mi nelíbylo že jsem musel víc šlapat na plyn a jezdit ve vyším tlaku aby to jelo jak jsem byl zvyklí. Jen ještě poznámka já jezdím V-Power Racing (100oktanů) V-Power (je jen upravená 95ka) já jen vydím otázku jestli si to ten motor pozná že jede na lepší ale řešili jsem to i na jiném foru a tam jeden člen říkal že mu 1,4fabie jela o poznání lépe ta to pozná a upraví se myslím že dnešní motory by to měli ve většine poznat. V tom vidím jediný možný zádrhel ale asi bych se toho u auta z 2002 nebál.
Napsal: 22 led 2008, 10:32
od lobsty
no tak to jsem zvědavej, až bude výplata, tankuju plnou racingu, ale asi by bylo lepší nejdřív dojet tu 95 od shellu co? nalejt to tam do prázdné nádrže, aby se to nesmíchalo že?
Napsal: 22 led 2008, 10:39
od Vladislav Bureš
samozřejmě bude to lepší ale na druhou stranu pokud tam zbude trocha tak i po promíchání bude ve směsy naprosto převládat to nové. Potom určitě zahlaš a pokus se i když to půjde asi z těžka jezdit obdobně jako se stávajícím palivem co do rychlostí tak zrychlování aby byl výsledek co nejefektivnější.
Napsal: 22 led 2008, 10:44
od lobsty
no určitě dám vědět jak to dopadlo, ale výplata je až 10.2. boha jeho.
hale a nemůže se nic stát s motorem? třeba odpaření těsnění hlavy bo tak něco když je silnější výbuch směsi?
Napsal: 22 led 2008, 11:00
od Vladislav Bureš
Palivo je účinější a má větší výbušnost to je také jeho podstata. To co máš ty na mysli je teplota hoření ale to už se upravuje množstvím paliva a udržuje ji ŘJ já mám teplotu hoření zvíšenou ale to jen díky zásahům do ŘJ, takže toho bych se nebál.