Stránka 1 z 3

Servis (+/-) TUCSON

Napsal: 06 srp 2007, 17:22
od suonav
Zkuste (pokud možno objektivně) pochválit nebo pohanit servis kam jezdíte se svým miláčkem.

Napsal: 11 srp 2007, 21:29
od Lado
Zatím jsem po několik roků využíval servis autorizovaného dealera Hyundai v Průhonicích. Vzhledem k tomu, že nemám porovnání s úrovní těchto služeb u dalších servisů, postrádám potřebné srovnání a tím i objektivitu.
Nicméně mohu s klidem konstatovat, že od doby,kdy si autorizovaní dealeři rozšířili prodejní sortiment o další značky, úroveň jejich služeb výrazně poklesla.Termíny oprav se prodlužijí a kvalita jejich práce odpovídá větší rychlosti s jakou ji provádějí. Nastavá moment,kdyby si tuto otázku měli položit představitelé Hyundaie v ČR a zamyslet se nad tím,jaká kriteria by měla autorizaci u servisních služeb doprovázet,abychom měli alespoň částečný pocit,že je nám poskytován značkový servis.Obávám se však,že podobné pocity budou mít i majitelé jiných značek. Sorry.

Napsal: 12 srp 2007, 23:03
od ivan
To je i u jinech značek,dneska si každej přestavuje,že když auto zlobí,tak to napíchnou na noťas či nějakej scaner a je to opravený :lol: :lol:
To je dnešní práce mechaniků ostatní si musíte dodělat doma ve svým volným čase! :shock: :lol: :lol:
Všichni chtěj jen prodávat nic víc, opravy a záruka jste se zbláznili né??? :roll: To je realita :?

Napsal: 13 srp 2007, 07:03
od Vita
ivan píše:To je i u jinech značek,dneska si každej přestavuje,že když auto zlobí,tak to napíchnou na noťas či nějakej scaner a je to opravený :lol: :lol:
To je dnešní práce mechaniků ostatní si musíte dodělat doma ve svým volným čase! :shock: :lol: :lol:
Všichni chtěj jen prodávat nic víc, opravy a záruka jste se zbláznili né??? :roll: To je realita :?
Tak tak .... Bohuzel ... :cry:

Napsal: 30 zář 2007, 21:52
od Korálek
Lado píše:Zatím jsem po několik roků využíval servis autorizovaného dealera Hyundai v Průhonicích. Vzhledem k tomu, že nemám porovnání s úrovní těchto služeb u dalších servisů, postrádám potřebné srovnání a tím i objektivitu.
Nicméně mohu s klidem konstatovat, že od doby,kdy si autorizovaní dealeři rozšířili prodejní sortiment o další značky, úroveň jejich služeb výrazně poklesla.Termíny oprav se prodlužijí a kvalita jejich práce odpovídá větší rychlosti s jakou ji provádějí. Nastavá moment,kdyby si tuto otázku měli položit představitelé Hyundaie v ČR a zamyslet se nad tím,jaká kriteria by měla autorizaci u servisních služeb doprovázet,abychom měli alespoň částečný pocit,že je nám poskytován značkový servis.Obávám se však,že podobné pocity budou mít i majitelé jiných značek. Sorry.
Já mám s Průhonicema špatný zkušenosti.Když jsem chtěl udělat prohlídku po 45.000km kromě svíček,oleje a vzduchového filtru,tak na mě koukali jak když jsem přiletěl z Marzu :? a navíc mi ani neopravili navíjení pásu o které jsem je prosil.
Podruhé když jsem chtěl překodovat klíčky kvůli špatnému starováni,tak mi hněd z fleku řekli že to je nanic a hned mi cpali nové klíčky,nechat si vybrousit matrici a nechat nakodovat.Samozřejmě že klíče mi nevybrousí,že si to mám obstarat sám.
V Butovicích mi je překodovali a že když to bude znova zlobit stačí vyměnit anténku imobilizéru.Průhonický by země jenom tahali peníze než aby mi pomohli,toť moje zkušenosti

Napsal: 30 zář 2007, 21:57
od Pavel M
NUBO CAR Zbraslav malá firma docela dobrý dávám ++

Servis (+/-) TUCSON

Napsal: 24 led 2008, 11:30
od robal1
Onedlho mám ísť s TUC na servisnú prehliadku po 30.000 km. Mám možnosť si zakúpiť olej a pod. za ani nie polovičné ceny, ako by mi účtovali v servise. Samozrejme značka olejov a parametre sú zhodné. Môžem požadovať, aby som si to mohol ja priniesť? Môžu mi to odmietnuť? Môžu mi nepotvrdiť servisnú prehliadku?? ..

Napsal: 24 led 2008, 11:50
od zdenek76
materiál si můžeš donést svůj, ale přístup každého servisu se může lišit, raději si to předem ověř

Napsal: 24 led 2008, 12:09
od Hujer
Olej muzes mit svuj,ale olej filtr by mel bejt origo H.Jinak ti nemusej potvrdit zaruku.

Napsal: 24 led 2008, 21:26
od Joe # 13
Řešil jsem to před 14 dny. ( Jezdím na servis do PLzně. )
Nejdříve jsem to ověřil u prodejního technika a pak přijel s vlastním olejem na garanční prohlídku po 30 tisících. Přejímací technik na mě koukal, jako kdybych spadl z nebes.
" Kde jsem přišel na to, že si vezmu na výměnu vlastní olej " ! :!:
Vysvětlil jsem situaci s tím, že jsem se nejdříve ptal prodejního technika a ten mi to normálně schválil !
Byl vysloveně nas...ej, co jsem si to dovolil. Po výměně názorů si olej a servisku nakonec vzal. Nejspíše se chtěl pomstít a tak, ikdyž jsem přivezl auto na dohodnutou 8 hod. raní, autonebylo hotové ani ve 14 hod. odpoledne!
Původně jsme se dohodli, že servis bude trvat max. 1,5 hod. a já počkám na prodejně.
Auto jsem převzal v 15:30 a můžou vzít jed na to, že se tam už neukážu.
Celá tahle věc nemusela vzniknout, kdyby mi při první garančně (15000 km) nenaůčtovali za olej nehorázné peníze. :?

Napsal: 25 led 2008, 07:44
od permonicek
Joe # 13 píše:Řešil jsem to před 14 dny. ( Jezdím na servis do PLzně. )
Nejdříve jsem to ověřil u prodejního technika a pak přijel s vlastním olejem na garanční prohlídku po 30 tisících. Přejímací technik na mě koukal, jako kdybych spadl z nebes.
" Kde jsem přišel na to, že si vezmu na výměnu vlastní olej " ! :!:
Vysvětlil jsem situaci s tím, že jsem se nejdříve ptal prodejního technika a ten mi to normálně schválil !
Byl vysloveně nas...ej, co jsem si to dovolil. Po výměně názorů si olej a servisku nakonec vzal. Nejspíše se chtěl pomstít a tak, ikdyž jsem přivezl auto na dohodnutou 8 hod. raní, autonebylo hotové ani ve 14 hod. odpoledne!
Původně jsme se dohodli, že servis bude trvat max. 1,5 hod. a já počkám na prodejně.
Auto jsem převzal v 15:30 a můžou vzít jed na to, že se tam už neukážu.
Celá tahle věc nemusela vzniknout, kdyby mi při první garančně (15000 km) nenaůčtovali za olej nehorázné peníze. :?


Ahoj, mám podobné zkušenosti s cenou oleje, který mi měnili při minulé garančce (v 15000 km). Olej byl zdaleka nejvyšší položkou z celkové ceny (tuším cca 4000 Kč). No a protože mám zhruba 1600 km do další prohlídky po 30 tis. km, tak jsem moc rád, že jste otevřeli tohle téma. Podívám se co mi tam dávali za olej a pak se mrknu tady na netu jestli se nedá sehnat levněji... :? . Jinak ale musím říct, že jsem se servisem velmi spokojen!! :wink:
Jo a jinak - pořád se tu mluví o záruce atd. Já za sebe k tomu můžu říct tolik, že pokud se na tom autě vážně něco po....e, tak ve finále je celá záruka stejně na dvě věci. Mám už druhé auto koupené jako nové a záruka stejně nešla nikdy uplatnit, protože na autě v naprosté většině "odcházejí" součástky, na které se záruka nevztahuje (např. spojka, destičky apod.). Tak se ptám - není věc záruky u auta tak trochu přeceňovaný mýtus? Vždyť stejně skoro vždy záleží na tom servisu zda uzná reklamaci v rámci záruky jako oprávněnou...
Jaká je vaše zkušenost?

Napsal: 25 led 2008, 08:55
od Paci
[quote="Joe # 13"]Řešil jsem to před 14 dny. ........
Mohu se zeptat u kterého servisu jsi byl, na Bílé Hoře nebo na Bručné?

Napsal: 25 led 2008, 12:58
od robal1
Pri predošlej prehliadke (15000 km) mi účtovali takmer 1000 Sk za liter oleja "Castrol Magnatec C3 5W-40" . Ten istý olej si viem objednať na adrese www.olejposta.sk za 360 Sk/L. .... tak už chápem, že práca je "zadarmo" a že si platíme "len" náplne a filtre. S autom som veľmi spokojný, ale stýmto prístupom .... ??!!!!!

Napsal: 25 led 2008, 13:23
od permonicek
robal1 píše:Pri predošlej prehliadke (15000 km) mi účtovali takmer 1000 Sk za liter oleja "Castrol Magnatec C3 5W-40" . Ten istý olej si viem objednať na adrese www.olejposta.sk za 360 Sk/L. .... tak už chápem, že práca je "zadarmo" a že si platíme "len" náplne a filtre. S autom som veľmi spokojný, ale stýmto prístupom .... ??!!!!!

Tak to je síla!! 1000 Sk/l vs. 360 Sk/l .... :shock:

Jinak super odkaz.... :wink:

servis

Napsal: 26 led 2008, 16:11
od Joe # 13
To Paci: Auto jsem koupil na Bílé hoře a tak jsem jezdil na servis tam. Nemohu říct, že by servis špatně, ale není mou povinností brát od nich olej na výměnu, když ho mají ze sudu "levnější"!

Jinak, u druhého Plzeňského prodejce mě odradili již při uvažování o koupi auta.

Pokud to jde, zachovávám prodejci náklonnost i s pozdějším servisem.
Ne ale za každou cenu! Dost si u mě pokazil.