Stránka 1 z 1

BIG problém Lantra motor G4DJ

Napsal: 24 led 2008, 22:24
od Petr Červený
Ahoj všichni. Mám problém s motorem. když jsem jel na pátý rychlostní stupeň tak při sešlápnutí plynu se motor začal cukat a ztratil výkon tak že jsem musel podřadit na nižší stupeň a z výfuku my vyběhl moc velký oblak dýmu a motor zhasl.Při nastartování to jde na 2 válce a jde tlak do vody- hned se na víčku objevila emulze.měl s tímto někdo dočinění Prosím o radu. děkuji všem . Při čem bych si měl dávat pozor atd. Děkuji

Napsal: 24 led 2008, 22:47
od Dastin
Vypadá to, že ti prasklo těsnění pod hlavou,nezbyde nic jiného,než to rozebrat a provést výměnu.Někdy se může stát,pokud má auto mnoho najeto,že to těsnění nevydrží. Budeš muset vyměnit olej i s filtrem,ale to je to nejednoduší co tě čeká.

Napsal: 25 led 2008, 08:05
od Vladislav Bureš
Předpokládám že ten oblak co ti šel z výfuku byl bílí je to pravděpodobné. Ale jak tu bylo řečeno těsnění pod hlavouje nejpravděpodobnější je sice ještě možnost že ti praskla hlava ale to by musela být pořádná díra aby se to natolik projevilo.

Napsal: 25 led 2008, 21:39
od ivan
Vladislav Bureš píše:Předpokládám že ten oblak co ti šel z výfuku byl bílí je to pravděpodobné. Ale jak tu bylo řečeno těsnění pod hlavouje nejpravděpodobnější je sice ještě možnost že ti praskla hlava ale to by musela být pořádná díra aby se to natolik projevilo.
Velká díra to být ani nemusí,nejslabší místo je mezi ventilama ty prohlubně ty rádi praskaj,hlavně u dieselů benzín to většinou přežije :wink:
Ale jinak souhlas :wink:

Napsal: 27 led 2008, 14:59
od Petr Červený
Dobrá už jsem sehnal náhradní hlavu měl jsem jí schovanou. A ještě prosím vás na klice jsem našel rysku ale na vačce ne. je jen na řemenici dirka ale na hlavě protikus ne. nevíte prosím někdo co s tím?

Napsal: 27 led 2008, 19:39
od Petr Červený
jo ještě jeden dotázek jak se nastavuje rozdělovač prosím? Sundal jsem hlavu i se sáním a rozdělovačem a bojím se že až to budu kompletovat tak to třeba přeskočí nebo tak něco. Jak to mám pak nastavit aby to dobře pálilo? dík ještě jednou.

Napsal: 28 led 2008, 07:54
od Vladislav Bureš
ivan píše:
Vladislav Bureš píše:Předpokládám že ten oblak co ti šel z výfuku byl bílí je to pravděpodobné. Ale jak tu bylo řečeno těsnění pod hlavouje nejpravděpodobnější je sice ještě možnost že ti praskla hlava ale to by musela být pořádná díra aby se to natolik projevilo.
Velká díra to být ani nemusí,nejslabší místo je mezi ventilama ty prohlubně ty rádi praskaj,hlavně u dieselů benzín to většinou přežije :wink:
Ale jinak souhlas :wink:
Vím ale myslel jsem to tak že mu jeli jen dva válce takže kdyby to byla prasklá hlava tak by díra musela být velká aby byla přez dva válce :)

Napsal: 28 led 2008, 19:27
od Petr Červený
ahoj všichni tak není prasklá hlava ale je prošvihlé těsnění.je to mezi prvním a druhým válcem jak se sbíhají oba kroužky do sebe tak tam je to celé utržené. voda co tam vlítla se z ní stala pára a komplet mi vyčistila oba válce a hlavu. je to jak když to vyjde z fabriky. krása. těsnění je už na cestě ale problém je ted s tím rozdělovačem a ještě v jakém pořadí a s jakým momentem se utahují šrouby.děkuji jste fajn že poradíte. opravdu děkuji všem.

Napsal: 28 led 2008, 21:58
od Vladislav Bureš
moment pro utahování nevím ale každopádně utahování do kříže a postupně všechny tzn například všechny utáhni na 70Nm pak všechny na 100Nm atd prostě postupně a rovnoměrně.