Stránka 1 z 1
Uprava motora Santafe 2.0Crdi Vgt chip medzichladic ...
Napsal: 25 led 2008, 08:52
od jardo0908
caute ma niekto skusenost s upravou santy nie len chip ale aj väčśi medzichladic stlaceneho vzduchu a podobne skusali ste aj športovy filter alebo nieco take
Napsal: 25 led 2008, 09:57
od matejicek
Větší mezichladič by teoreticky mohl pomoci, sportovní filtr u přeplňovaného dieslu jsou podle mne vyhozené peníze.
Napsal: 25 led 2008, 13:09
od zdenek76
ala Korejci
Napsal: 25 led 2008, 13:43
od jardo0908
myslim ze to je chladic na olej ako uakzal zdenek76
Napsal: 25 led 2008, 19:09
od zdenek76
přesně tak, pokud se půjde s výkonem hodně nahoru (což bych u tohoto motoru nedělal), je chladič oleje dobrá věc
Napsal: 26 led 2008, 19:14
od jardo0908
preco by si nerobil taku velku upravu
Napsal: 26 led 2008, 19:30
od jandaxx
No protože má každý motor svoje hranice a už tak je v Santě asi dost zatěžovaný. Mohl by se odporoučet.
Napsal: 26 led 2008, 19:52
od zdenek76
Přesně tak, ten motor má už v základu problémy s těsností a vstřiky jsou taky vcelku spotřební zboží, takže větší výkonové zátížení by ho mohlo poslat do kytek. Podle mě to prostě není ideální motor na další úpravy, ani v Koreji na tom v podstatě nikdo nedělal. Na úpravy super je z první generace akorát 2.7V6, kde se dá za vcelku málo peněz získat hodně muziky a motor si to nechá líbit. Dá se pak o něco zvednout výkon i u 2.4, ale tam už to stojí dost - např. jen laděný výfuk +8-11HP stojí 18.300,- bez daně. V Koreji se opravdu vážně upravoval jen 2.7V6 a to i pro závody, jako na jediný motor se na to taky dá něco solidního sehnat.
Napsal: 27 led 2008, 11:49
od jardo0908
takze vacsiu upravu tohto motora mi nedoporucujete staci asi iba ten chip ale mate pravdu lebo hdone som hladal neaku upravu a tento motor este nikto neladil necim vacsim ako cipom asi nie je na to stavany