Ahoj Veracruz,
trochu toto tema oživím.
Svezli jsme se - mají ho v Praze, má snad přijít do konce roku do prodeje.
Nyní je v 3,8 V6 s automatem 6st a úpravou na N1 - takže nemohu sloužit jak to vypadá na třetí řadě sedadel. Jinak interier na vysoké úrovni - spíš k limuzině.
vnitřní protor velký, ale člověk se tam neztrácí. vše je tam, kde to čeká.
k nastupování na přední sedadla pomohou madla na rámu dveří. Velmi dobrá seřiditelnost sedadla x volant x pedály ( pedály se dají elektricky polohovat ).
Motor to je pošušňáníčko - ticho a tah. Zdravě se ozývá až na 5 000 otáček. Doufám, že za nás nerozhodnou a nebudou dovážet je diesly.
v porovnání se SF 2,7 to na stejné rychlosti na dálnici točí o 500-700 otáček méně.
Na druhé řadě sedadel bude možná přeprava tří osob i na delší trasy - Veracruz je příjemně širší než Santík. Sedadla jsou z měkčí kůže a lépe polstrovaná - zdálo se mi, že lépe vedou v zatáčkách než u Santíka z roku 2004.
Má různé vylomeniny - jako chlazenou schránku na nápoje, komunikační zrcátko pro možnost kontroly např. dětí na zadních sedadlech.
Bude to asi těžší rozhodování mezi provedením s 5 sedadly, kdy není vzduchové pérování a je pouze dvouzónová klima a však k dobru nějaký ten litr prostoru v kufru
a 7 místnou verzí, kde je třízónová klima - třetí zóna samostatně ovládaná z druhé řady sedadel.
no co mám povídat - jsem nalomen - bude rozhodovat dostupnost a cena. Případně jaké budou překážky dovozu z chudších zemí, kde si nemohou dovolit za auto tolik zaplatit....USA, Kanada
clay
PS: omlouvám se zdeňkovi76 - nevěřil jsem, že šikmoočci maskují své příčně uložené šestiválce kryty, které navozují dojem podélně uloženého šestiválce - na vlastní oči jsem se přesvědčil.