Stránka 1 z 1
pruziny
Napsal: 11 úno 2008, 17:21
od Michal.M
chtel bych snizit predek auta pac je vyssi nez zadek a dostal jsem radu seriznout pruziny ale vubec nevim jak na to a jak je pak po serizniti znovu usadit do misek ve kterych ted momentalne sou posazeny
diky za vsechny rady
Napsal: 12 úno 2008, 08:24
od draceq
Kristaboha, neradil ti to nějaký kamarád se Šáde 120, oplývající tunou plastu, křídlem z F&F a závodní vlajkou na prdeli???
Jestli máš to auto (a sebe) aspoň trochu rád, ukliď zase pilku na železo do skříně s nářadím a podívej se po snížených pružinách. A pokud to chceš mít opravdu dobře udělané, tak si sežeň i kratší tlumiče - ty stávající by totiž dostávaly s kratšíma pružinama dost zabrat.... Ideální bys měl komplet sadu sportovního podvozku - je to sice poněkud nákladnější než fiknout ty stávající pružiny, ale pokud se chceš pouštět do úpravy podvozku (a tím pádem i jízdních vlastností auta), je potřeba mít buď kapitál, nebo objednané místo na Krchově... HLAVNĚ TO PROBOHA NEŘEŽ
Napsal: 12 úno 2008, 09:18
od mirec
no jo...kolega ma pravdu....odrez to a mas padaka z klubu
a teraz vazne....SI SA ZBLAZNIL ? REZAT PRUZINY ?
dobre a teraz naozaj vazne....kolega ma pravdu...toto sa uz nerobi...netreba robit sedlak tuning a ked chces upravy podvozku tak si trosku priplat...ja idem teraz menit pruziny za HR znizene o 35mm a este budem davat aj nove tlmice od KYB...keby si cel sportove tlmice tak na
www.autopet.cz maju UltraSR co vyraba tiez KYB a maju to aj na accenta...len to nieco stoji.....a co dalej....uz asi nic ale urcite sa drz prispevku nadomnou NEREZ TO !!!!
Napsal: 12 úno 2008, 09:39
od Korálek
jak říkaji kluci je to pitomost.Uřízni pružiny dej je zpátky,pak první ostrá rychle projetá zatáčka o rozbiješ si pěkně hubu
Napsal: 12 úno 2008, 10:00
od Vladislav Bureš
Korálek píše:jak říkaji kluci je to pitomost.Uřízni pružiny dej je zpátky,pak první ostrá rychle projetá zatáčka o rozbiješ si pěkně hubu
Naprosto souhlasím jen s jednou poznámkou zakrácení pružiny není úplně od věci pokud chceš zachovat tuhost protože nižší pružiny mají tuhost větší, ale když už by se to dělalo tak by jsi musel znovu vytvořit dosedací plochu podle původní takže uříznou ale pak naohybat tak aby konec byl stejný jako původní pak by to šlo ale jinak ufiknou a pak na auto rozhodně ne