Stránka 1 z 1

snizeni hlavy

Napsal: 11 úno 2008, 22:16
od petr rysavy
budu zrejme delat go motoru u scoupe GT takze hlava pujde dolu tak me zajima jestli ma cenu o neco malo ji snizit, bude to k necemu dobre??

Napsal: 11 úno 2008, 22:20
od Hujer
U turba pro bezny jezdeni a zivotnost motoru ne.

Napsal: 11 úno 2008, 22:22
od petr rysavy
presne to same sem si myslel ze je to neco jineho nez u atmosfery

Napsal: 11 úno 2008, 22:25
od Hujer
Co auto,uz jezdi jak ma?

Napsal: 11 úno 2008, 22:31
od petr rysavy
kat je venku super zvuk vykon sel nahoru stejne se spotrebou, ale jeste to cerpadlo obcas malo doda benzinu tak to zacne skubat treba az od dvojky u omezovace ale jinak jezdi pekne i plaminek se obcas ukaze z vyfuku:D

Re: snizeni hlavy

Napsal: 12 úno 2008, 07:44
od Vladislav Bureš
petr rysavy píše:budu zrejme delat go motoru u scoupe GT takze hlava pujde dolu tak me zajima jestli ma cenu o neco malo ji snizit, bude to k necemu dobre??
Když snížíš hlavu zvedneš kompresy a když ladíš každého koně tak to smysl má respektive když budeš dělat GO motoru tak se nevyhneš snížení o brus na hlavě a bloku takže by jsi pak musel koupit vyší těsnění pod hlavu ale jestli tam budeš dávat T25 jak jsi psal jinde a navyšovat tlak tak tam pořid kovové těsnění a jdi s hlavou níž vyší komprese má smysl ale bude to mít také větší nárok na sílu startéru a baterku pokud půjdeš jen o řád několika málo desetin tak se nic neděje nevým jaké má GTčko možnosti snížení ale jestli tomu chceš přidávat koně tak to udělej co to půjde všechny kity pro větší navíšení výkonu pro turbomotory mají zvíšenou kompresy ale dělá na pístech a jen trochu na těsnění pod hlavou já mám na pístech +1mm pro komresy a zbrušovanou hlavu s blokem (jen o nutnou část ale i tak je to nižší)