Stránka 1 z 2

cerpadlo

Napsal: 12 úno 2008, 21:43
od petr rysavy
muzu mit cerpadlo ktere tlaci 3bary neni to na scoupe moc?? popripade nevite kolik tlaci seriove??

Napsal: 12 úno 2008, 21:55
od Vladislav Bureš
čerpadlo čeho? jestli oleje tak mě tlačí i 6 bar přídavné budíky se dělají do 7bar nebo jsem se s jinýma ještě nesetkal

Napsal: 12 úno 2008, 21:58
od petr rysavy
rovna ty bys mohl veet ze benzinu po vcerejsi debate :D

Napsal: 12 úno 2008, 22:03
od Vladislav Bureš
petr rysavy píše:rovna ty bys mohl veet ze benzinu po vcerejsi debate :D
:lol: já to vím ale jak to má člověk poznat z názvu příspěvku za kolik ho můžeš mít? 3bary je málo pro turbínu a kord pro úpravy uni kit Walbra 255l/h u které se uvádí že stačí do výkonu 600koní a cena je mezi 2500-3000 a to je nové čerpadlo se zárukou a vším ostatním jinak budíky tlaku paliva se dělají pro maximální stálí tlak 7baru nevím kolik je série ale za tu cenu to má smysl máš nové čerpadlo a výkonově předčí veškeré možnosti Scoupe.

Napsal: 12 úno 2008, 22:06
od Vladislav Bureš
Budu si ho také pořizovat jak jsem ti říkal já si teda budu objednávat pravděpodobně kit přmo pro mé auto ale ten se jen minimálně liší od uni tak to zvaš ať se to kdyžtak objedná najednou s tím že bych to objednal po neděli a tobě by se vzalo to uni má jen jiný sací koš

Napsal: 12 úno 2008, 22:07
od petr rysavy
no tohle je take nove a pul litru benzinu vysaje za 8s, no a kdyz se da silnejsi nez je serie projevi se to na spotrebe?

Napsal: 12 úno 2008, 22:14
od Vladislav Bureš
zeptám se jinak co by se projevilo na zvíšení spotřeby vždyť spalování a bohatost směsy hlídá lambda a pokud tu máš v pořádku půjde do válce jen tolik kolik má.
Výkonější čerpadlo vytvoří na vstřiku vyší tlak a u větších střiků které by jsi měl také použít to jen znamená lepší rozptýlení paliva kůli tlaku množství paliva půjde jen takové jaké tam má být ale pokud jezdíš na vyší tlak tak tak ti spoupne spotřeba ale to jen proto že tam zejména ve vyších otáčkách už konečně půjde dost paliva aby to jelo jak má :lol: ale při normálním ježdění a funkční lambdě která nedovolí přebohatou směs bude spotřeba stejná néli nižší díky lepšímu rozptylu paliva díky tlaku protože to bude efektivněji spalovat.

Napsal: 12 úno 2008, 22:22
od petr rysavy
jj stejnou otazkusem si polozil i ja, jeste by to chtelo vbyjadreni mistniho servis mana Hujera, da se nekde zjistit kolik tlaci to seriove??

Napsal: 12 úno 2008, 22:29
od Vladislav Bureš
A co takhle použít tlakoměr na pneu a natlačit ho na hadičku od čerpadla. ten tlakoměr dokáže měřit 6baru tak proč ne i na palivovém čepadlu

Napsal: 12 úno 2008, 22:32
od Vladislav Bureš
a nebo pořádný palivový tlakoměr :lol: Obrázek
Ten si jeden člen SX klubu namontoval do motorového prostoru pro seřizování a kontrolu tlaku paliva je to velice přesný mechanický budík

Napsal: 13 úno 2008, 10:01
od petr rysavy
a co stoji ten na tom obrazku?

Napsal: 13 úno 2008, 10:28
od Vladislav Bureš
petr rysavy píše:a co stoji ten na tom obrazku?
Zeptám se ti nevím to.

Napsal: 20 úno 2008, 15:31
od Vladislav Bureš
Už jsem zjistil kolik má být tlak čerpadla u Scoupe GT :lol:
Sytémový tlak 3bary
Regulační tlak 2,5baru

Napsal: 20 úno 2008, 15:54
od LongStar
sikulka:)

Napsal: 20 úno 2008, 16:01
od Vladislav Bureš
jo když máš manuály a něco tam pro někoho hledáš a cestou narazíš na něco co někdo také chtěl tak je to tu! ale na cenu toho budíku jsem se zatím zapoměl zeptat :oops: