Stránka 1 z 21

Závady u H1

Napsal: 14 úno 2008, 17:04
od Espero
Tak mám první skutečný problém u H1, tak někdy v říjnu jsem musel vyměnit baterku, stará se přerušila. Jenže nová baterka sákne na dně, je tam vlasová prasklina, kterou téměř mikroskopicky uniká kyselina a ta mi za tu dobu skoro rozpustila držák baterky a částečně nosník držáku, naštěstí to vypadá, že podběh je O.K. Tak začínám s reklamací u Autopalace Butovice, jenže jsem si to měnil sám, takže začínají dohady, jestli to bylo opravdu vadnou baterkou, nebo mojí montáží. No zjevné poškození na baterce není. Chci po nich totiž i výměnu kyselinou poškozených ostatních součástek. Prý na to mají měsíc. Nová baterka stála kolem 4 tisíc n a ty poškozené části kolem 600 Kč. Tak jsem zvědavý jak to dopadne.

Re: Závady u H1

Napsal: 10 lis 2008, 14:35
od Espero
tak mi problémy s baterkou pokračují. Tehdy jsem dosáhl při reklamaci výměnu a dával jsem ji do vozu v dubnu. V uplynulých cca 3 týdnech mi zase pro změnu začala prosakovat kyselina u 3 zátek ze 6. Tak jsem baterku po odstavení vozu v garáži vyndal, umyl a pozoroval. Vytékalo to a dělalo to bílé sulfatační fleky i při vyndané baterce, takže to nemohlo být způsobené přebíjením vozu. Tak jsem jel opět reklamovat. Tentokrát se ze mně snažili v atopalace Butovice dělat totálního blba dotazy, jestli jsem to doléval, dotahoval apod. No a když už nevěděli kudy kam, tak přišli s teorií, že mi přebíjí auto. Odmítali akceptovat, že mám baterku už řadu dní vyndanou, právě proto, abych poruchu na dobíjení eliminoval. Nicméně to prý nechají posoudit, jestli je to výrobní vada.

Mám s těmihle tureckými baterkami hrozné potíže, první vydržela jen 3 roky a druhá a třetí (po výměně v záruc) nikdy více než 4 - 5 měsíců. Budu se snažit dosáhnout vrácení peněz, ale na to se taky tvářili nemile, když jsem to navrhoval. Ale varuji všechny řpítomné - nekupujte turecké akumulátory, vyrábějí to nevěřící psi. Nejspíš je v nich zalezlý Alláh a dělá nám všechno nejhorší.

Re: Závady u H1

Napsal: 11 lis 2008, 21:42
od Maros Hupka
Tak to je fakt nemilé...našťastie 3miestne verzie sa vTurecku nerobia a teda (aspoň si myslím) moju H-1 skladali poctivé kórejské ručičky. :)

Re: Závady u H1

Napsal: 13 lis 2008, 13:44
od Espero
Maroš Hupka napsal: "Tak to je fakt nemilé...našťastie 3miestne verzie sa vTurecku nerobia a teda (aspoň si myslím) moju H-1 skladali poctivé kórejské ručičky".

Nevím jak je to na Slovensku, ale v Autopalace Butovice mi řekli, že jiné, než tyhle turecké baterky jako náhradní díly do H1 nekupují. No a jestli máš tureckou nebo korejskou snadno poznáš, když se podíváš na štítek baterky - samolepku.

Re: Závady u H1

Napsal: 13 lis 2008, 16:54
od Mr. HYUNDAI
Odkud pochází auto samotné se pozná podle VIN. Auta vyrobená v Koreji začínají KMH..... :wink: .

Re: Závady u H1

Napsal: 13 lis 2008, 21:18
od Maros Hupka
Tak VIN začína písmenami NLJWVH...... ale v kolonke výrobca podvozku je Hyundai motor Korea, to isté sa opakuje pri karosérí aj motore... vo všetkých troch rovnako. Takže asi mám čistokrvného kórejca :D A čo sa týka baterky, na štítok sa pozriem hneď ráno a uvidíme.

Re: Závady u H1

Napsal: 14 lis 2008, 07:55
od Espero
Maros Hupka píše:Tak VIN začína písmenami NLJWVH...... ale v kolonke výrobca podvozku je Hyundai motor Korea, to isté sa opakuje pri karosérí aj motore... vo všetkých troch rovnako. Takže asi mám čistokrvného kórejca :D A čo sa týka baterky, na štítok sa pozriem hneď ráno a uvidíme.
No tak to máš taky asi Turka. Mně to taky začíná NLJWVH...... Já mám označení výrobce Hyundai Turkey. Mně v Butovicích řekli, že do H1 jiné než turecké baterky neprodávají.

Re: Závady u H1

Napsal: 14 lis 2008, 08:02
od Mr. HYUNDAI
Maros Hupka píše:Tak VIN začína písmenami NLJWVH...... ale v kolonke výrobca podvozku je Hyundai motor Korea, to isté sa opakuje pri karosérí aj motore... vo všetkých troch rovnako. Takže asi mám čistokrvného kórejca :D A čo sa týka baterky, na štítok sa pozriem hneď ráno a uvidíme.
Musím Tě zklamat - Tvoje auto je vyrobené v Turecku. Počáteční písmena NL.. jsou turecká továrna, což Ti potvrdí i majitelé Accentů 2006 a mladších.

Re: Závady u H1

Napsal: 14 lis 2008, 10:37
od Mexican
jj, pridavam sa... vyrobca je sie Hyundai Motor company Seoul, ale o riadok nizsie je hyundai Assan assembly plant, Istambul turecko. Tiez mam turecku baterku - s logom Hyundai, zatial ma rok a funguje vyborne - baterka si ale na mna nemoze stazovat, jazdim najma dlhe trasy a sem tam ju za vikend vybijam pomaly pustenym radiom (aj cely den)... na baterku je zaruka 2 roky, pokial vydrzi viac - vydrzi, ak nie kupim si inu. Pri nakladoch na auto tych 2000 kc zas tak strasna investicia nie je

Re: Závady u H1

Napsal: 14 lis 2008, 11:28
od Espero
No baterka na H1 je trošku dražší. Stojí podle značky různě, tak mezi 3200,- - 3600,- Kč. Jinak problém není s kapacitou, ale únikem kyseliny, neboli Turci mají zjevně problémy s kvalitou skříní akumulátorů. No a to je průšvih, protože únik kyseliny může zničit auto jako takové.

Re: Závady u H1

Napsal: 14 lis 2008, 11:46
od Mexican
Espero píše:No baterka na H1 je trošku dražší. Stojí podle značky různě, tak mezi 3200,- - 3600,- Kč. Jinak problém není s kapacitou, ale únikem kyseliny, neboli Turci mají zjevně problémy s kvalitou skříní akumulátorů. No a to je průšvih, protože únik kyseliny může zničit auto jako takové.
jj, beriem.. na H1 diesel treba 100 Ah, ceny su tam vazne vyssie

Re: Závady u H1

Napsal: 02 pro 2008, 14:59
od Espero
Tak jsem dneska přijal telefonát z Autopalace Butovice, že mi reklamaci akumulátoru už podruhé uznávají. A abych se rozhodl, jestli budu chtít opět novou "originál Hyundai" baterku turecké výroby nebo vrátit peníze. Rozhodl jsem se pro ty peníze, protože jsem objevil 100 AH akumáckou baterku někde v Praze Libni za 2 990 Kč, takže dobře o 500,- Kč levnější než z Butovic no a navíc jí nebudu muset kupovat ihned, ale v klidu si počkám až do března, kdy budu zazimované auto vyndavat z garáže, takže tam dám úplně novoučkou baterku. No a navíc budu mít zase znovu 2 roky záruku, kdybych přijal tu originál tureckou v rámci reklamace, zbývalo by mi už jen nějakých 10 měsíců záruky vzhledem k datu prvotního nákupu.

Re: Závady u H1

Napsal: 10 pro 2008, 14:10
od zlatak
Zdravím, chtěl bych si pořídit dodávku s 4x4 s větší průjezdností, někdy bych chtěl s
klukama jet jako doprovodný vozidlo. ale nevím přesně co má ten španěl za typ. jestli
je to H1, H200 nebo starrex, popř. motorizaci a výkon. typuju, že se jedná o 205 CRDi popř. TDI s 103 kW. počítám, že rok výroby by se mohl pohybovat okolo 2003-2005. je u nás možnost tohle ojetý auto sehnat na českým trhu a za cirka jakou cenu?


Díky za odpovědi. e-mail. zlatypes@email.cz

některý další videa jsou na youtube.com - odesílatel gerbiH1.
http://www.youtube.com/watch?v=2RB1RJLd ... re=related

Re: Závady u H1

Napsal: 02 dub 2009, 08:02
od Espero
Včera jsem myslel, že se z mého H1 opestíkuju. Po 5 měsících jsem zprovoznil auto. Namontoval jsem úplně novou baterku a vyjel z garáže v Praze (na východním okraji), že pojedu domů. No už při zapojení baterky se mi samovolně rozsvítila všechna obrysová světla a kaplička s přístroji a nešlo to zhasnout, po asi půl kilometrech se mi začaly samovolně zamykat a odemykat v asi 10 vteřinových intervalech všechny dveře přes centrálku. Pak něco vepředu zahučelo, odemykání a zamykání přestalo, ale samovolně se rozběhly stěrače. Tak jsem zastavil, vypnul motor, a stěrače odklopil, skoro přes celou Prahu, jsem jel s kývajícími se stěrači ve vzduchu, pak zas něco zahučelo, zhasla kaplička, ale obrysová světla zůstala samovolně svítit dál, stěrače se zastavily a pro změnu se zase začaly zamykat a odemykat dveře. No nakonec jsem byl rád, že jsem dojel do servisu v Butovicích, kde když to viděli, propukli ve smích a auto si tam nechali, neb uznali, že jezdit se s tím nedá. No a pak museli skoro omýt, když mi řekli, že předběžná cena bude 5 tisíc. Ještě jsem nevyjel a už to mám 3 tisíce za baterku a 5 tisíc za opravu. =D>

Re: Závady u H1

Napsal: 02 dub 2009, 09:45
od Maxi
4 Espero
A co záruka? Tato závada přece vznikla samovolně? Neměla by být oprava vrámci záruky? Baterku přece občas odpojujeme všichni.