Stránka 1 z 3
nizkej vykon
Napsal: 16 úno 2008, 15:06
od Tesi
Zdravicko vseem
mam takovy divny problem, prijde mi ze na 93kw to nejak nejede kamos ma BMW s 85kw a da si me uplne s prehledem, jeste sem nebyl ani na diagnostice psal sem tady kuli otacka a stale mi haprujou, mohli by to i ovlivnit otacky o kterejch sem nedavno psal ze mi kolisaj ?
Napsal: 16 úno 2008, 15:12
od hardysk
0-100
dostanes se pod 10s?
Napsal: 16 úno 2008, 19:36
od vlastaFR
co je to za bavora? a kolik vazi? ono kdyz si prepoctes na KW/kg tak ti to pak bude jasny.. ja kolikrat zavodim s Civicem rv. 88. 1.6 81kw a odjizdim mu rychlosti zelvy...... civic ma asi cca o 110kg min a ono to dela fakt dost
Napsal: 16 úno 2008, 20:02
od LongStar
nemyslim ze by bavor byl lehci
jinak bych se zkusil povozit v jinym GT abys vedel jak to jezdi jinymu:) jaky mas turbo????
Napsal: 16 úno 2008, 20:29
od Hujer
LongStar píše:nemyslim ze by bavor byl lehci
jinak bych se zkusil povozit v jinym GT abys vedel jak to jezdi jinymu:) jaky mas turbo????
Lantra turbo nema.
Napsal: 16 úno 2008, 20:32
od LongStar
tak to ma smolika:) za kolik to udela kilo????
Napsal: 16 úno 2008, 20:42
od Hujer
To jsem nikdy nemeril.Bude to ale pomalejsi nez scoupe v turbu.
Napsal: 17 úno 2008, 14:17
od Tesi
no mám kilo něco kolem 13s což je celkem hodně, a to BMW váží snad 1350kg.. to je moje latntra teda lehčí
Napsal: 17 úno 2008, 16:08
od vlastaFR
Tesi píše:no mám kilo něco kolem 13s což je celkem hodně, a to BMW váží snad 1350kg.. to je moje latntra teda lehčí
tak to by sis ho mel dat s prehledem. urcite by ses mel dostat pod 10 vterin!!!! jesly ne tak je neco v neporadku
Napsal: 17 úno 2008, 17:01
od Tesi
kdyz sem to auto kupoval tak mi rikal ten clovek ze prej je tam sportovni prevodovka, ze kdyz ho kupoval on tak mu to rikal nejakej clovek od kteryho to mel, a nemuze to bejt pistnima krouzkama ? na kolik by me dyztak vysli pistni krouzky ?
Napsal: 17 úno 2008, 17:37
od Petr Langer
Kdyby byly opotřebovaný pístní kroužky tak by ti auto dost žralo olej a poznal bys to i na modrým kouři z výfuku.
Napsal: 17 úno 2008, 18:38
od LongStar
0
100 kolem 9sec.
no tech veci ktery to muzou bejt je asi dost:(
Napsal: 17 úno 2008, 18:39
od Borek
Mám před sebou katalog-rok 1994-95-Lantra GT 1,8i 16V = 93kW(126k)6000 ot. a 161Nm/4400 ot.,pohotovostní hmotnost 1155kg,zrychlení 0-100km/h za 10,0s.Takže řekněme,že tvůj kámoš má BMW ze stejného roku výr.-ze stejného objemu 1,8l mělo BMW pouze 85kW a zrychlení na 100km/h za 11,3s
.Takže tvůj kámoš,kdyby jsi měl Lantru v pořádku,by si připadal,že stojí.
Těžké BMW 520 s 2,0l motorem,je taktéž proti 1,8l Lantře louda
Stovku udělá za 10,6s.Lehčí 320 je rovnocenným soupeřem Lantry se stejným zrychlením.
Nejede ti to jak má.Hujer je odborník přes techniku,tak ti poradí,co zkontrolovat(jestli to jde na dálku).
Napsal: 17 úno 2008, 20:05
od Hujer
Borku ono to na dalku moc nejde.Je tam dost veci ktere to muzou bejt a resi se to opcas v ruznych sekcich.No jinak:spatne nastavene rozvody( dost mechosu je nastavi spatne),pricpany katalizator a nebo vyfuk(dost lidi tam da nejakej ztunenej a nebo padelek z druhoviroby,,lambda,komprese v motoru,spatny svicky a kabeli,vzduch.filtr,atd.
Napsal: 17 úno 2008, 20:56
od Tesi
takže písní kroužky bude asi zbytečný měnit když bych řekl že kouř z vejfuku je normální, chystám se na rozvody, ale jsou od značky nipparts a stoje 1200 což se celkem divim tak by bylo pecka kdyby se to těma rozvodama zpravilo, když sem auto kupoval tak mi ten člověk říkal že prej je tam i nový vejfukový potrubý a vzduchovej filtr, tak až bude venku teplo tak se v tom asi začnu šťourat, celkem mě to sere že mi BMW s nižšim výkonem a větší hmotností dává na prdel a svíčky sem měnil nedávno, ale koupil sem jenom obyčejný Magneti Mareli stály všechny 4 cca 200kč