Stránka 1 z 2
nečistoty na Olejovém víčku
Napsal: 29 lis 2005, 16:39
od JJirka
dnes jsem odendal víčko na olej a byla na něm nějaká vaselina ,co to je
vazelina
Napsal: 29 lis 2005, 16:59
od rade622
Vysrážená vlhkost z oleje. V malém množství mormální věc.
Rade622
olej
Napsal: 29 lis 2005, 18:00
od zaludnikrs
hlavne tam nelit vazelinu
Napsal: 29 lis 2005, 18:48
od JJirka
omlouvám se za ty překlepy,sem si to blbec po sobě nepřečet
bylo to světle hnědé a vypadalo to jako vodní vazelína,množství asi malá lžička a par kapek vody. Tak jak říkáte snad to nic není.
Napsal: 29 lis 2005, 19:13
od ivan
JJirka píše:omlouvám se za ty překlepy,sem si to blbec po sobě nepřečet
bylo to světle hnědé a vypadalo to jako vodní vazelína,množství asi malá lžička a par kapek vody. Tak jak říkáte snad to nic není.
V malém množství je to normální,bud klidný!!
Napsal: 30 lis 2005, 00:51
od kucu
Jj je to voda smichana s olejem (emulze) ,dela se to nejvic pri popojizdeckach , pokud by jsi jel dalku , tak to zmizi. Muzes to otrit a pokud se ti neztraci voda tak je to normalni jev.
lukee
Napsal: 30 lis 2005, 17:53
od rade622
Nestraš, nebude to tak žhavé. Tyto přechodové doby když se mění teploty, vlhkost vzduchu a provozní podmínky auta jsou nejhorší. Až začne stabilně mrznout, samo se to ustálí. Pokud by měl stejné úsady i v létě a mizela mu chlaď. kapalina, stálo by to za zamyšlení, teď bych si toho ale nevšímal.
Rade622
Re: lukee
Napsal: 30 lis 2005, 19:16
od ivan
rade622 píše:Nestraš, nebude to tak žhavé. Tyto přechodové doby když se mění teploty, vlhkost vzduchu a provozní podmínky auta jsou nejhorší. Až začne stabilně mrznout, samo se to ustálí. Pokud by měl stejné úsady i v létě a myzela mu chlaď. kapalina, stálo by to za zamyšlení, teď bych si toho ale nevšímal.
Rade622
Souhlas,přesně tak,JJirka bud klidný!
Napsal: 30 lis 2005, 19:27
od ivan
lukee píše:Nestraším, stala se podobná věc strejdovi, sice na Felicii což je úplně jiný motor, ale bouchla expanzka a při rozebírání zjitili že je prasklá hlava.
Nech toho tytyty
Ale vážně může udělat lehký test, ohřeje auto na provozní teplotu až do
prvního
sepnutí větráku až větrak zhasne at sundá víčko od chladiče nebo od
expandové nádržky a pak uvidí,jestli voda jde ven je jasné těsnění nebo
hlava,ale pokud to neudělá nic je vše v pořádku!!
Napsal: 30 lis 2005, 19:54
od JJirka
zatim jsem nepozoroval jestli ubývá voda, ale je stale na horní rysce
voda
Napsal: 30 lis 2005, 20:46
od rade622
Jestli je stále na horní rysce tak přece neubývá!
Feldu nech na pokoji, to je úplně jiná kategorie. Celá koncepce a provedení motoru i chladícího okruhu je jinačí. Materiály použité na motoru taktéž. Já měl prasklou hlavu na stovce, na stodvacce zase utopené vložky válců, jedině favouš nezklamal a jezdil jak šlak. Ale motory u Hyundaie a Škůdky bych fakt nesrovnával. Vydrž do jara.
Rade622
Napsal: 30 lis 2005, 20:52
od JJirka
sem to blbě napsal, ted je na horní rysce, ale kolik tam bylo před měsícem to nevim
Napsal: 30 lis 2005, 23:19
od Masterixx
Zatial nerob paniku, ale oci na stopkach by som radsej mal. Na tvojom mieste by som to poriadne poutieral a aspon 2x do tyzdna (rano) kontroluj viecko, olej a vodu. Ale nie len hladinu ale aj kvalitu. Ci je voda cista (pena je zla) a ci je olej na mierke hladky (drobucke kvapocky su tiez zle). Mne sa to stalo tento rok s Peugeotom a zle to skoncilo. Aspon uvidis ako dlho trva kym sa ti ta hneda smotana zase urobi. Ak to bude rychlo, radsej zajdi niekam kde vedia co s tym. Drzim palce aby to trvalo dlho.
Napsal: 30 lis 2005, 23:54
od ivan
Masterixx píše:Zatial nerob paniku, ale oci na stopkach by som radsej mal. Na tvojom mieste by som to poriadne poutieral a aspon 2x do tyzdna (rano) kontroluj viecko, olej a vodu. Ale nie len hladinu ale aj kvalitu. Ci je voda cista (pena je zla) a ci je olej na mierke hladky (drobucke kvapocky su tiez zle). Mne sa to stalo tento rok s Peugeotom a zle to skoncilo. Aspon uvidis ako dlho trva kym sa ti ta hneda smotana zase urobi. Ak to bude rychlo, radsej zajdi niekam kde vedia co s tym. Drzim palce aby to trvalo dlho.
To se stává,když je načaté těsnění a praklé těsněníčko v kanálku na olej,je součástí těsněního pod hlavu,je to jejich bolest,ale v tomhle případě
už ti musela tlakovat voda!!!Peugeot nebo Citroen to je moje
Napsal: 01 pro 2005, 00:15
od Návštěvník
ivan.raffai@seznam.cz píše:...ale v tomhle případě
už ti musela tlakovat voda!!!
Ale hlavne mi tlakovala krv v zilach. Motor bol po vymene tesnenia pod hlavovu a kompletnej kontrole
vraj. A to bol znackovy servis. Nakoniec mi to opravil taky panko s malou garazickou a zlatymi rucickami. Odvtedy je zatial pokoj. Ale aj tak obcas mrknem pod viecko.