Stránka 1 z 2

nečistoty na Olejovém víčku

Napsal: 29 lis 2005, 16:39
od JJirka
dnes jsem odendal víčko na olej a byla na něm nějaká vaselina ,co to je

vazelina

Napsal: 29 lis 2005, 16:59
od rade622
Vysrážená vlhkost z oleje. V malém množství mormální věc.
Rade622

olej

Napsal: 29 lis 2005, 18:00
od zaludnikrs
hlavne tam nelit vazelinu :D

Napsal: 29 lis 2005, 18:48
od JJirka
omlouvám se za ty překlepy,sem si to blbec po sobě nepřečet :lol:
bylo to světle hnědé a vypadalo to jako vodní vazelína,množství asi malá lžička a par kapek vody. Tak jak říkáte snad to nic není.

Napsal: 29 lis 2005, 19:13
od ivan
JJirka píše:omlouvám se za ty překlepy,sem si to blbec po sobě nepřečet :lol:
bylo to světle hnědé a vypadalo to jako vodní vazelína,množství asi malá lžička a par kapek vody. Tak jak říkáte snad to nic není.
V malém množství je to normální,bud klidný!! :wink:

Napsal: 30 lis 2005, 00:51
od kucu
Jj je to voda smichana s olejem (emulze) ,dela se to nejvic pri popojizdeckach , pokud by jsi jel dalku , tak to zmizi. Muzes to otrit a pokud se ti neztraci voda tak je to normalni jev.

lukee

Napsal: 30 lis 2005, 17:53
od rade622
Nestraš, nebude to tak žhavé. Tyto přechodové doby když se mění teploty, vlhkost vzduchu a provozní podmínky auta jsou nejhorší. Až začne stabilně mrznout, samo se to ustálí. Pokud by měl stejné úsady i v létě a mizela mu chlaď. kapalina, stálo by to za zamyšlení, teď bych si toho ale nevšímal.
Rade622

Re: lukee

Napsal: 30 lis 2005, 19:16
od ivan
rade622 píše:Nestraš, nebude to tak žhavé. Tyto přechodové doby když se mění teploty, vlhkost vzduchu a provozní podmínky auta jsou nejhorší. Až začne stabilně mrznout, samo se to ustálí. Pokud by měl stejné úsady i v létě a myzela mu chlaď. kapalina, stálo by to za zamyšlení, teď bych si toho ale nevšímal.
Rade622
Souhlas,přesně tak,JJirka bud klidný! :wink:

Napsal: 30 lis 2005, 19:27
od ivan
lukee píše:Nestraším, stala se podobná věc strejdovi, sice na Felicii což je úplně jiný motor, ale bouchla expanzka a při rozebírání zjitili že je prasklá hlava.
Nech toho tytyty :wink:
Ale vážně může udělat lehký test, ohřeje auto na provozní teplotu až do
prvního
sepnutí větráku až větrak zhasne at sundá víčko od chladiče nebo od
expandové nádržky a pak uvidí,jestli voda jde ven je jasné těsnění nebo
hlava,ale pokud to neudělá nic je vše v pořádku!! :wink:

Napsal: 30 lis 2005, 19:54
od JJirka
zatim jsem nepozoroval jestli ubývá voda, ale je stale na horní rysce

voda

Napsal: 30 lis 2005, 20:46
od rade622
Jestli je stále na horní rysce tak přece neubývá!
Feldu nech na pokoji, to je úplně jiná kategorie. Celá koncepce a provedení motoru i chladícího okruhu je jinačí. Materiály použité na motoru taktéž. Já měl prasklou hlavu na stovce, na stodvacce zase utopené vložky válců, jedině favouš nezklamal a jezdil jak šlak. Ale motory u Hyundaie a Škůdky bych fakt nesrovnával. Vydrž do jara.
Rade622

Napsal: 30 lis 2005, 20:52
od JJirka
sem to blbě napsal, ted je na horní rysce, ale kolik tam bylo před měsícem to nevim

Napsal: 30 lis 2005, 23:19
od Masterixx
Zatial nerob paniku, ale oci na stopkach by som radsej mal. Na tvojom mieste by som to poriadne poutieral a aspon 2x do tyzdna (rano) kontroluj viecko, olej a vodu. Ale nie len hladinu ale aj kvalitu. Ci je voda cista (pena je zla) a ci je olej na mierke hladky (drobucke kvapocky su tiez zle). Mne sa to stalo tento rok s Peugeotom a zle to skoncilo. Aspon uvidis ako dlho trva kym sa ti ta hneda smotana zase urobi. Ak to bude rychlo, radsej zajdi niekam kde vedia co s tym. Drzim palce aby to trvalo dlho.

Napsal: 30 lis 2005, 23:54
od ivan
Masterixx píše:Zatial nerob paniku, ale oci na stopkach by som radsej mal. Na tvojom mieste by som to poriadne poutieral a aspon 2x do tyzdna (rano) kontroluj viecko, olej a vodu. Ale nie len hladinu ale aj kvalitu. Ci je voda cista (pena je zla) a ci je olej na mierke hladky (drobucke kvapocky su tiez zle). Mne sa to stalo tento rok s Peugeotom a zle to skoncilo. Aspon uvidis ako dlho trva kym sa ti ta hneda smotana zase urobi. Ak to bude rychlo, radsej zajdi niekam kde vedia co s tym. Drzim palce aby to trvalo dlho.
To se stává,když je načaté těsnění a praklé těsněníčko v kanálku na olej,je součástí těsněního pod hlavu,je to jejich bolest,ale v tomhle případě
už ti musela tlakovat voda!!!Peugeot nebo Citroen to je moje :lol: :lol:

Napsal: 01 pro 2005, 00:15
od Návštěvník
ivan.raffai@seznam.cz píše:...ale v tomhle případě
už ti musela tlakovat voda!!!
Ale hlavne mi tlakovala krv v zilach. Motor bol po vymene tesnenia pod hlavovu a kompletnej kontrole :lol: vraj. A to bol znackovy servis. Nakoniec mi to opravil taky panko s malou garazickou a zlatymi rucickami. Odvtedy je zatial pokoj. Ale aj tak obcas mrknem pod viecko.