Stránka 1 z 3
Padá motor
Napsal: 08 bře 2008, 12:18
od Lukesflo
Zdravím, mám problém a potřebuju Vaše návrhy, než to začnu řešit.
Po nastartování se mi cca po 2 minutách lehce utlumí světla i přístrojovka. Navíc třeba stěrače sotva lezou
a během dalšich zhruba 3 minut se světla postupně tlumí víc a víc a nakonec tma a motor zhasne. Nedá se ani "vytúrovat" prostě nic... nejde ani nastartovat. Po půl hodině naskočí, ale všechno se opakuje dokola. Poraďte na co se mám zaměřit? Alternátor baterka(mám bezúdržbovku) svíčky???? Díkes
Napsal: 08 bře 2008, 12:20
od Bolo
No vypadá to na baterku.Nemáš možnost si od někoho baterku půjčit?
Napsal: 08 bře 2008, 12:30
od Lukesflo
jj,mám možnost prohodit baterku. Bylo by fajn,kdyby to byla jen ona a ne něco horšího...
Napsal: 08 bře 2008, 12:48
od Kamil
Nevím,ale baterkou se mi to nezdá.Já měl baterku nejen totálně vyšťavenou,ale i už K.O. a po roztlačení mi v pohodě naskočil motor a bylo to v pohodě.Akorát jsem nesměl vypnout motor.Když už má nastartováno,tak by to už nemělo zdechat.Jestli nebude něco s alternátorem.(Uhlíky,nebo diody).Ten nefunguje,tak to baterku vyšťaví.Kdyby to bylo baterkou,tak by to po půlhodině nenastartoval.A on píše,že to po půl hodině znova nastartoval.
Napsal: 08 bře 2008, 13:39
od mireceks
On nejde nastartovat hned... Ale po půlhodine už pak ano. Ale zase se to opakuje...
Napsal: 08 bře 2008, 13:43
od Bolo
Každá baterka se po vyšťavení jakoby sama trochu zotaví(netvrdim že uplně dobije).To napětí by mu stačilo k nastartovaní.Až vyzkouší jinou baterku tak pak napíše.
Napsal: 08 bře 2008, 13:55
od Kamil
Ano,to netvrdím.Ale i s vyšťavenou baterkou můžeš jezdit,protože napětí dává alternátor.Ale on píše,že při nastartovaném autu mu to pohasíná,až mu to zhasne úplně.Jak tam dá novou baterku,tak to bude nějakou dobu v pořádku,(protože je nová)dokud se mu to znova nevyšťaví,protože mu nebude dobíjet alternátor.Baterka už bude taky slabá,protože mu to vydrží jenom chvilku,ale ta hlavní chyba,proč při nastartovaném motoru mu to zdechá,bude někde jinde,než baterkou.
Napsal: 08 bře 2008, 15:17
od vlastaFR
mas asi nekde skrat. nejde citit paleni kabelu nebo takneco? no a jestly altik nedobiji tak by to taky mohlo bejt. ale to by ti svitila konrolka
Napsal: 08 bře 2008, 18:36
od trucker100
viděl bych to na zradu v dobíjení,páč když dochází štáva tak to pohasíná a nakonec přestane jít i palivový čerpadlo a tím pádem to zdechne.Zkus si nechat přeměřit dobíjení.
Napsal: 08 bře 2008, 18:38
od Kamil
To je pravda,to by svítila kontrolka.I zkrat to může být.Nevyhazuje to nějaké pojistky?
Napsal: 08 bře 2008, 18:39
od trucker100
ona kontrolka se nemusí pokaždí rozsvítit,to už jsem si v praxi ověřil.
Napsal: 08 bře 2008, 19:17
od Kamil
Jak už jsem psal prve,taky si myslím,že bude něco s dobíjením.Chtělo by to proměřit.
Napsal: 08 bře 2008, 19:19
od Aldik
Kdyby byl potreba alternator, mam uplne novej hyundai, akorat je na accenta, tak nevim jestli by to pasovalo..
Napsal: 08 bře 2008, 22:04
od vlastaFR
pri nastartovanym motoru ma bejt napeti na bat. 13.8 az 14.2. omer to
Napsal: 09 bře 2008, 18:10
od Lukesflo
žádný pálení nebo tak něco se nevyskytuje,stejně tak z pojistkama není problém. Ani kontrolka se nerozsvící.
Nechám to radši proměřit,jak radíte. Rvát tam baterku a pak někde zůstat,to se mi nechce
Díkes panové a pište dál...