Stránka 1 z 4
vacka z 1.8 (lantra J2, coupe) do 2.0
Napsal: 16 bře 2008, 11:34
od black_sheep
Zdravicko, nevite jaky by byl problem prehodit vacku z 1.8 do 2.0? ted jsem cetl ze F2 evo mela jeden ze zasadnich zmen ze tam hodili prave tuhle vacku..
a spotreba vicemene stejna a vykon vyssi
to se mi libi..
Re: vacka z 1.8 (lantra J2, coupe) do 2.0
Napsal: 16 bře 2008, 20:58
od bocelini
black_sheep píše:Zdravicko, nevite jaky by byl problem prehodit vacku z 1.8 do 2.0? ted jsem cetl ze F2 evo mela jeden ze zasadnich zmen ze tam hodili prave tuhle vacku..
a spotreba vicemene stejna a vykon vyssi
to se mi libi..
Tohle me taky zajima uz jsem o tom taky neco cetl. vacku z 1,8 uz mam doma ale bojim se to tam kuchnout
chtelo by to nejake overene info ze to opravdu funguje...
Napsal: 16 bře 2008, 21:04
od LongStar
tak si strihnete!! kdo to testne!!
Napsal: 16 bře 2008, 22:06
od vlastaFR
ja myslim ze je tam stejna
pouze moje domnenka. Ten motor ma akorad vetsi vrtani
Napsal: 17 bře 2008, 00:07
od black_sheep
spatna domenka
fakt to tam pujde.. tak hura na to a votestovat, at nejde black_sheep do neceho, co neni vyzkouseny..
Napsal: 17 bře 2008, 10:32
od mirpie
myslíš asi jen sací vačku. Výfukovou necháš původní? Takhle pokus omyl to dělat je dost nebezpečný.. Chce to mít detailní info o průměru ložisek té vačky, počet zubů na kole a i řemenici, úhly, vše porovnané s motorem 1,8. Osobně bych se ale také přikláněl k variantě, že hlavy u těch motorů budou stejný, tedy i včetně vaček, ale samozřejmě to může být vše jinak...
Napsal: 17 bře 2008, 10:43
od Vladislav Bureš
ono by to mělo být stejné vyjma geometrie vačky kdy a na to pozor může být jiný zdvyh ventilu aby se ti to nepotkalo přeci jenom 2.0 a 1.8 můžou mít rozdílné kompresní poměry které by na toto měli mít vliv. Jinak já mám sací vačku z atmosvéráka 1,6 (CA16DE) a funguje vítečně
Napsal: 17 bře 2008, 14:17
od laxo18
no tak to je pekne teda
a to by fungovalu aj u GK alego iba u prvom modeli ? a co vlastne stoji taka vacka ?
Napsal: 17 bře 2008, 16:07
od mirpie
moc
Napsal: 17 bře 2008, 16:23
od Vladislav Bureš
mirpie píše:moc
to záleží co bereš může stát 10 000,- 20 000,- (tomei) nebo se může vačka poslat do anglie kde ti z ní udělají ostrou nanitridují ji a pošlou z5 za cca 13 000 (to mám od Hujera doufám že si to dobře pamatuju)
Nebo ji koupíš z jiného modelu jako já mám já či jak chce on a cena je výrazně nižší řekl bych okolo 1000,- (ale to mluvím o mé )
Napsal: 17 bře 2008, 17:23
od mirpie
samozřejmě jetá vačka jen vytažená z auta je cenově přijatelná. Ty nový nebo upravovaný, to je jiná liga.
Napsal: 17 bře 2008, 19:29
od LongStar
Vladislav Bureš píše:ono by to mělo být stejné vyjma geometrie vačky kdy a na to pozor může být jiný zdvyh ventilu aby se ti to nepotkalo přeci jenom 2.0 a 1.8 můžou mít rozdílné kompresní poměry které by na toto měli mít vliv. Jinak já mám sací vačku z atmosvéráka 1,6 (CA16DE) a funguje vítečně
hihi z ceho ze to mas vacku?:D
Napsal: 17 bře 2008, 21:08
od vlastaFR
black_sheep píše:spatna domenka
fakt to tam pujde.. tak hura na to a votestovat, at nejde black_sheep do neceho, co neni vyzkouseny..
myslis jako ze tam neni stejna? sem to nejak nepochopil
Napsal: 17 bře 2008, 21:10
od tom.rockys
LongStar píše:Vladislav Bureš píše:ono by to mělo být stejné vyjma geometrie vačky kdy a na to pozor může být jiný zdvyh ventilu aby se ti to nepotkalo přeci jenom 2.0 a 1.8 můžou mít rozdílné kompresní poměry které by na toto měli mít vliv. Jinak já mám sací vačku z atmosvéráka 1,6 (CA16DE) a funguje vítečně
hihi z ceho ze to mas vacku?:D
z nějakýho Nissana s motorem 1.6
Napsal: 17 bře 2008, 21:31
od LongStar
ten obsah mi je taky jasne to pise ale presne jaky auto jen tak pro zajimavost:)