Stránka 1 z 3
klepani
Napsal: 18 bře 2008, 13:29
od Adas
Zdarec lidi mam dotaz..klepe mi tak nejak v motoru..asi bude problem ve ventylech..kolik to muze stat nejak vymenit...nastavit se nedaj ze? Bo co mi to nekdo vykladal..
Napsal: 18 bře 2008, 13:32
od black_sheep
a nepribouchnul si tam mechanika? jestli tam nahodou nemlati klicem do haubny, ze chce ven
Napsal: 18 bře 2008, 13:36
od Adas
no ty vole ty mas z toho prdel ale kdyz vidim kolik stoji jeden ventil a kdo vi co to bude za sracky...kolik to muze stat??
Napsal: 18 bře 2008, 16:13
od black_sheep
a prosim Te co je to za auto a jak vis ze musis menit ventily? coupe s scoupe to ma jinak... a ruzne verze vyjdou na ruzny penize.. .proto si z toho delam prcu...
Napsal: 18 bře 2008, 16:14
od black_sheep
Adas píše:no ty vole ty mas z toho prdel ale kdyz vidim kolik stoji jeden ventil a kdo vi co to bude za sracky...kolik to muze stat??
a ted me tak napada, tak proc se ptas kolik to stoji, kdyz to vidis?
a zkousel jsi treba vymenit olej? a zajet s tim nekam, at si to nekdo poslechne??
Napsal: 18 bře 2008, 16:30
od mirpie
je rozdíl, zda ti něco klepe dole v bloku motoru, nebo nahoře v hlavě motoru. A pokud to klepání je spíše cvakání z hlavy motoru, pak jde s největší pravděpodobností o opotřebovaná hydraulická zdvihátka, máš-li Coupé. Eliminovat to můžeš použitím minerálního oleje, který ti v daném místě zvětší tlak a vše bude do sebe zapadat bez vůle, ale tím odstraníš jen důsledek, nikoli příčinu..
A pokud ti něco nedej bože opravdu klepe a jde to z klikové skříně, pak máš docela průser..(vůle v hlavním nebo ojničním ložisku)
Napsal: 19 bře 2008, 12:29
od Adas
No klepe to tak nejak vsude
Ale ne byl jsem v servisu a tam kecal o ventilech a pak mi ukazoval stastne cenu a prej kolik jich chci
Tak jsem rekl naschle a sel jsem do pryc
Jinak je to coupe ..rok 97. klepani jde s otackama a je to pravidelne akorat kdyz jezdim teda slusne tak klepani zmizne..ale pak zas zaprasim a je to tam znova
Napsal: 19 bře 2008, 12:36
od LongStar
a nemas naftu???
Napsal: 19 bře 2008, 12:42
od Vladislav Bureš
LongStar píše:a nemas naftu???
říkal že mu to klepe a ne že by mu to chrochtalo
Řekl bych hydra při normální jízdě respektive nižších otáčkách to je v pohodě ale ve vysokých už ne.
Napsal: 19 bře 2008, 15:07
od mirpie
takže to je cvakání, nikoli klepání, rozlišujte tyto termíny, pak se to dá líp diagnostikovat. Jo, po "prasení" opotřebovaná zdvihátka občas zacvakaj, a cvakaj úměrně s otáčkama. Takže ventily máš v pořádku. Ono ale těch zdvihátek tam máš taky 16, ale cenově je to přijatelnější, nevim, 500Kč za kus? TO máš 8litrů + práce, nehledě na to, že samotný vedení těch zdvihátek by se mělo důkladně vyčistit.
Někdo před tebou asi kašlal na kvalitní olej a lil tam nějakou noname břečku za 150Kč/litr, nebo má tvůj motor už hodně najeto, nebo obojí.
Napsal: 19 bře 2008, 17:56
od Adas
Jo no je to spis cvakani...motor ma najeto asi 150000 a co tam lil za olej to nevim
Tak jo diky za rady..8000 no to je parada..to zas muzu setrit
Ale stejne to jeste necham prohlidnout ..kolik si vubec servisaci berou za prohlidku? Treba tohohle problemu?
Napsal: 19 bře 2008, 18:07
od mirpie
v origo servisu dáš jen 500kč za to, že ti otevřou kapotu a podívaj se na motor....Tam bych ani nejezdil.. Ale zas kde v neorigo servisu mění zdvihátka jako jiný součástky.....
Je to drbačka a jednodušší by možná byla výměna celé hlavy, ale u té bys musel mít jistotu, že je ok včetně těch zdvihátek....
No zkus někam zajet a napiš co ti řekli a za kolik ti to řekli
Napsal: 20 bře 2008, 12:10
od tiburon
mne se obcas ozve cvakani. Vypnul jsem klickem motor a opet nastartoval a po cvakani ani pamatky. Bylo to pravidelne a slo to z otackama. Ma nekdo na to odpoved?
Napsal: 20 bře 2008, 12:16
od Vladislav Bureš
v motoru nemá moc co cvakat vyjma víše zmíněných součástí ze kterých to nejčastěji jsou hydrošteli.
Napsal: 20 bře 2008, 14:11
od mirpie
přesně tak. Když to klepe, jsou to volný pánve (ložiska klikovky nebo ojnic), nebo volnej pístní čep, ale s tím jsem se ještě nesetkal. A to cvakání dělaj zmíněněná zdvihátka, nebo blbě seřízený ventily u vozů bez hydraulického vymezování.