Stránka 1 z 1

pisti a prokluzuje!

Napsal: 24 bře 2008, 20:41
od pener_jack
Cus,
tak jsem nucen tu po dlouhe dobe opet zalozit tema. Uz si nevim rady. Remen od posilovace rizeni porad pisti a prokluzuje,!
Vymenil jsem ho ted za original a napnul ho jak prase, nastartoval a porad to samy. Uz jsem ztoho jelen a prosim o pomoc, ten zvuk je strasny a neda se stim jezdit

Dik za rady

Petr

Napsal: 24 bře 2008, 20:49
od Kamil
A nepíská Ti to ložisko od řemenice posilovače?Když máš delší dobu napnutý řemen více,než je zdrávo,tak to ložisko časem odejde.

Napsal: 24 bře 2008, 21:21
od laxo18
ja mam presne toto iste u sonaty proste rano ked je dlho motor v klude a pridem nastartujem a zacnem sa pohinat nenormalne to piiska uz niekolko krat mi menili remene a nepomohlo to ale si vsimam ked je studeny start tak motor ide na volnobehu do 2000 otacok a to sa mi zda nejako moc myslim ze predtym az tak velke tie otacky neboli ja myslim ze by to mohlo byt aj tym

Re: pisti a prokluzuje!

Napsal: 24 bře 2008, 21:23
od Hujer
pener_jack píše:Cus,
tak jsem nucen tu po dlouhe dobe opet zalozit tema. Uz si nevim rady. Remen od posilovace rizeni porad pisti a prokluzuje,!
Vymenil jsem ho ted za original a napnul ho jak prase, nastartoval a porad to samy. Uz jsem ztoho jelen a prosim o pomoc, ten zvuk je strasny a neda se stim jezdit

Dik za rady

Petr
Ahoj!
Skus jeste dotahnout a nebo vymenit remen alternatoru,dela ten samej zvuk! :wink:

Napsal: 24 bře 2008, 21:41
od pener_jack
dela to primo v navaznosti na otaceni volantem a je videt ze ten remen prokluzuje. to by mohl mit ten remen od altiku na to vliv? no zkusim to omrknout...

Lozisko to neni, menil jsem celou pumpu za zanovni.

Napsal: 24 bře 2008, 23:21
od MartasZ
No tak pak bych zkusil vyměnit komplet servo kapalinu a pokud i pak to bude pískat, tak asi čerpadlo při plnym rejdu je moc zatížený a nezvládá, zasekává se a proto to prokluzuje, takže servo čerpadlo ;)

Napsal: 25 bře 2008, 00:06
od ivan
Pánové zapomínáte na to,že oba řemeny jsou poháněny přes vodní pumpu,takže čím více se řemen utahuje ,tak kde si myslíte,že to povolí no přeci na vodní pumpě :o Vodní pumpy to nemaj rády vše musí být decetně dotaženo podotýkám ještě jednou decetně :!:
Jinak PenerJacku ty máš ještě jedno servo ,zkoušel jsi jej již vyměnit???
Jinak jsem teď měnil vodní pumpu na Sonátě ,teď je to jiná káva 8)
Řemeny jen tak akorát a krásný ticho i při plným rejdu,jinak měnit vodní pumpu na Sonátě je docela luxus :evil: :twisted: :wink:

Napsal: 25 bře 2008, 08:15
od mirpie
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 3&start=45


Jinak určitě vyměň i řemen od alternátoru, jak psal Hujer. Řemen posilovače a řemen alternátoru jsou na stejný hřídeli, která je od vodního čerpadla. Prvotně jde točivý moment od klikové hřídele na alternátor a vodní čerpadlo, odtud pak druhým řemenem na posilovač řízení. Když dáš plnej rejd na volantu, v tu chvíli má největší odběr momentu onen posilovač, mně pištěl řemen taky tam (nechal jsem vyměnit za nový řemen - i nový řemen na alternátoru - nepomohlo - nechal jsem si poslat originál řemen posilvoačře na hyundai - je kratší než původní, ale nasadit šel a neprokluzuje - už mám klid). Řemenice posilovače sníží své otáčky a pokud není dobrý řemen (není napnutý, nebo vychozený) začne prokluzovat po řemenici a dělá to ten otřesný zvuk. Pokud je tento řemen ok, posilovač zbrzdí řemenici od vodního čerpadla a tím i řemenici od řemenu alternátoru a může ti to prokluzovat klidně tam.

Na volant si přivaž třeba lano, jak jsem to udělal já. Nech běžet motor, otevři si haupnu, stáhni si okno spolujezdce, zatoč volantem na danou stranu, protáhni si to lano od volantu ven z okna spolujezdce, stoupni k autu a zatáhni za lano do plnýho rejdu a koukni se, kterej řemen ti klouže. Když budeš mít s sebou kamaráda, tak lano nepotřebuješ :D . Já ho neměl, tak jsem diagnostikoval takhle :-)

Napsal: 25 bře 2008, 10:24
od pener_jack
No me prave prijde ze prokluzuje ten remen od posilovace,
vodni pumpu jsme menily s ivanem pred necelym rokem, remeny jsou taky nove a ten kposilovaci jsem menil v sobotu.

Takze to bude ten ventil natom servu?
Da se vymenit jen ten ventil kam vedou ty hadicky? abych nemusel delat znova geometrii kdyz se to bude vyndavat zcepu...

Napsal: 25 bře 2008, 11:40
od mirpie
nejdřív se podívej, jestli to pískání způsobuje prokluzování řemenu nebo ne. Takže si vem kamaráda nebo lano a koukni přímo na ten řemen při plným rejdu..

Napsal: 25 bře 2008, 13:21
od pener_jack
uz jsem se dival, :wink:
proto sem pisu

Napsal: 25 bře 2008, 15:03
od mirpie
no pokud prokluzuje, tak ho napni. Ale pokud je to origo řemen huyndai a klouže i po napnutí, tak chyba bude asi v řemenici, nebo někde v té hydraulice. Zkus vyměnit kapalinu za novou

Napsal: 26 bře 2008, 15:24
od pener_jack
Tak nakonec jsem to byl zase omrknout a utahl este remen altiku a uz to nekouze. Takze hipoteza je asi takova, ze prokluzovaly oba remeny a ja si vsiml jen jednoho.
No hlavne ze je to vklidu.

Jen bych este chtel vedet, mam tedy povolit ten remen od serva opet? Aby nebyl moc napnuty. Dik Ivane a Hujere :D A vsem ostatnim taktez

Napsal: 26 bře 2008, 20:33
od Hujer
pener_jack píše:Tak nakonec jsem to byl zase omrknout a utahl este remen altiku a uz to nekouze. Takze hipoteza je asi takova, ze prokluzovaly oba remeny a ja si vsiml jen jednoho.
No hlavne ze je to vklidu.

Jen bych este chtel vedet, mam tedy povolit ten remen od serva opet? Aby nebyl moc napnuty. Dik Ivane a Hujere :D A vsem ostatnim taktez
Klidne ho malinko povol.Ja ti to hned rikal ze to bude remen alt. :D :wink:

Napsal: 27 bře 2008, 22:51
od ivan
Hujer píše:
pener_jack píše:Tak nakonec jsem to byl zase omrknout a utahl este remen altiku a uz to nekouze. Takze hipoteza je asi takova, ze prokluzovaly oba remeny a ja si vsiml jen jednoho.
No hlavne ze je to vklidu.

Jen bych este chtel vedet, mam tedy povolit ten remen od serva opet? Aby nebyl moc napnuty. Dik Ivane a Hujere :D A vsem ostatnim taktez
Klidne ho malinko povol.Ja ti to hned rikal ze to bude remen alt. :D :wink:
To je tak ,když někdo neposlouchá :lol: :lol: :wink: