První neoficiální dlouhodobý směroplatný mobilní sraz
Napsal: 02 dub 2008, 13:06
První neoficiální dlouhodobý směroplatný mobilní huyndaisko - daciácký sraz.
Vážení přátelé,
protože se blíží léto, napadlo mne trochu jiné pojetí auto srazu, než je běžně praktikováno. Jednalo by se delší, snad až třínedělní spanilou jízdu Evropou v rozsahu alespoň 5 000 km, směrem a do míst, na kterých bychom se dohodli, či spíše dohlasovali. A protože mám 2 různé značky aut, pojímám to jako společnou hyundajsko dačijáckou (zřejmě loganí) cestu a tenhle nápad dávám ke zvážení jak na hyundaiském, tak daciáckém fóru. Bylo by to poměrně dobrodružné, neboť pro větší zábavu bychom dopředu vůbec nic nezajišťovali a všechno by se řešilo jak by to přišlo, od nocování, přes zakufrování až po čurání.
Předpokládám maximální svobodu pro každého účastníka, která mu umožní se v průběhu cesty kdykoli od „kolektivu“ odpojit nebo naopak k němu připojit. Pro každý den by bylo definováno místo startu a cíle a na každém by záleželo, jestli tam bude chtít dojet společně v koloně nebo sám, nebo třeba vůbec nedojet, jestli se připojí k nějakému společnému programu, nebo si pro daný den či několik dní udělá svůj vlastní. Každý by sám a individuálně řešil, jestli bude spát v každém cílovém místě v hotelu, v autě, v autokempu nebo třeba v místním vězení. (Tedy pokud bychom se třeba ráno všichni nedohodli, že večer v cíli budeme např. v kempu a rozhodneme se třeba společně grilovat atd.) Po cestě bychom společně nebo každý sám podle nátury, pořádali různé prohlídky, koupačky v mořích, ochutnávky vín a jídla a jiné radovánky s tím, že průměrná denní vzdálenost po dojetí do hlavní cílové země by nebyla větší než tak 200 až 300 km, abychom neseděli v autě déle, než tak 3-3,5 hodiny/den a zbyl čas na zábavu a aktivní odpočinek.
A protože není nad konkrétní návrh dávám do úvahy následující variantu cesty č. 1 a věřím, že to někoho třeba i zaujme a přidá se nebo bude kontrovat protivariantou:
Varianta 1:
Termín: Srpen 2008
Časový úsek. 20 dní
Trasa: Praha, Innsbruck, Verona, Parma Pisa, Roma, Anzio, Cassino (prohlídka kláštera a slavného bojiště), Neapol, Sorrento, Salerno, Pizzo, Regio di Calabria, přesun na Sicilii, Mesina, Taormina, Etna (výstup na sopku), Catania, Syracusa, Agrigento, Corleone (prohlídka mafiánské obce), Palermo, přesun na pevninu - znovu Mesina a Reggio di Calabria, Taranto, Brindisi, Bari, Pescara, Ancona, stát San Marino, Bologna, Benátky, Terst, Lublaň, Klagenfurt, Linz a Praha.
Trasa je vedena kolem 2/3 Itálie po břehu Středozemního i Jaderského moře a je vedena tak, abychom až na cca 25 kilometrový kousek u Mesinské úžiny nikdy nejeli po stejné cestě 2x.
Délka: cca 5 600 Km (z místa startu)
Spotřeba nafty pro Hyundai H1 2,5 TCi: cca 525 litrů celkový náklad na PHM: cca 12 000 Kč
Spotřeba nafty pro Dacia Logan 1,5 dCi:cca 300 litrů celkový náklad na PHM: cca 7 000 Kč
A pozor, v Itálii je aktuální cena nafty 0,89 Euro, což v přepočtu na naše je při aktuálním kursu 25,2 Kč za 1 Euro tak asi 22,40 Kč.
No já si na cestu vezmu Hyundai H1, ten Logan je pro daný účel přece jenom spíš miniauto.
Vážení přátelé,
protože se blíží léto, napadlo mne trochu jiné pojetí auto srazu, než je běžně praktikováno. Jednalo by se delší, snad až třínedělní spanilou jízdu Evropou v rozsahu alespoň 5 000 km, směrem a do míst, na kterých bychom se dohodli, či spíše dohlasovali. A protože mám 2 různé značky aut, pojímám to jako společnou hyundajsko dačijáckou (zřejmě loganí) cestu a tenhle nápad dávám ke zvážení jak na hyundaiském, tak daciáckém fóru. Bylo by to poměrně dobrodružné, neboť pro větší zábavu bychom dopředu vůbec nic nezajišťovali a všechno by se řešilo jak by to přišlo, od nocování, přes zakufrování až po čurání.
Předpokládám maximální svobodu pro každého účastníka, která mu umožní se v průběhu cesty kdykoli od „kolektivu“ odpojit nebo naopak k němu připojit. Pro každý den by bylo definováno místo startu a cíle a na každém by záleželo, jestli tam bude chtít dojet společně v koloně nebo sám, nebo třeba vůbec nedojet, jestli se připojí k nějakému společnému programu, nebo si pro daný den či několik dní udělá svůj vlastní. Každý by sám a individuálně řešil, jestli bude spát v každém cílovém místě v hotelu, v autě, v autokempu nebo třeba v místním vězení. (Tedy pokud bychom se třeba ráno všichni nedohodli, že večer v cíli budeme např. v kempu a rozhodneme se třeba společně grilovat atd.) Po cestě bychom společně nebo každý sám podle nátury, pořádali různé prohlídky, koupačky v mořích, ochutnávky vín a jídla a jiné radovánky s tím, že průměrná denní vzdálenost po dojetí do hlavní cílové země by nebyla větší než tak 200 až 300 km, abychom neseděli v autě déle, než tak 3-3,5 hodiny/den a zbyl čas na zábavu a aktivní odpočinek.
A protože není nad konkrétní návrh dávám do úvahy následující variantu cesty č. 1 a věřím, že to někoho třeba i zaujme a přidá se nebo bude kontrovat protivariantou:
Varianta 1:
Termín: Srpen 2008
Časový úsek. 20 dní
Trasa: Praha, Innsbruck, Verona, Parma Pisa, Roma, Anzio, Cassino (prohlídka kláštera a slavného bojiště), Neapol, Sorrento, Salerno, Pizzo, Regio di Calabria, přesun na Sicilii, Mesina, Taormina, Etna (výstup na sopku), Catania, Syracusa, Agrigento, Corleone (prohlídka mafiánské obce), Palermo, přesun na pevninu - znovu Mesina a Reggio di Calabria, Taranto, Brindisi, Bari, Pescara, Ancona, stát San Marino, Bologna, Benátky, Terst, Lublaň, Klagenfurt, Linz a Praha.
Trasa je vedena kolem 2/3 Itálie po břehu Středozemního i Jaderského moře a je vedena tak, abychom až na cca 25 kilometrový kousek u Mesinské úžiny nikdy nejeli po stejné cestě 2x.
Délka: cca 5 600 Km (z místa startu)
Spotřeba nafty pro Hyundai H1 2,5 TCi: cca 525 litrů celkový náklad na PHM: cca 12 000 Kč
Spotřeba nafty pro Dacia Logan 1,5 dCi:cca 300 litrů celkový náklad na PHM: cca 7 000 Kč
A pozor, v Itálii je aktuální cena nafty 0,89 Euro, což v přepočtu na naše je při aktuálním kursu 25,2 Kč za 1 Euro tak asi 22,40 Kč.
No já si na cestu vezmu Hyundai H1, ten Logan je pro daný účel přece jenom spíš miniauto.