Stránka 1 z 2
Dojezd na palivovou rezervu
Napsal: 09 kvě 2005, 12:13
od Petr
Ahoj,
mate nekdo zkusenost kolik se da zhruba najet km od doby co zacne svitit kontrolka stavu paliva?
Napsal: 09 kvě 2005, 15:50
od Martin
Od prvního probliknutí kontrolky paliva ujedu ještě 100 km (při prům.spotřebě 6l) a natankuju okolo 41-ti litrů. Tak mi to vychází že při 45l nádrži začne hladové oko svítit když ssebou vezu ještě 9-10l.Ale je možné, že to u každého auta bude jiné, podle toho jak tam ten korejec ve výrobě umístil čidlo:-)
rezerva
Napsal: 09 kvě 2005, 21:56
od Juraj
..ja si myslím, že pokud začne sem tam svietiť hladové oko, je v nádrži ešte cca 5-6 litrov čiže na dojazd cca 80-85km pohodovou jazdou.
rezerva
Napsal: 10 kvě 2005, 16:14
od Peter
pri jazde v meste mi rezerva vzdrzala na 94km...ledva som dosiel na pupmu. Takze je to cca 7l
Napsal: 16 kvě 2005, 21:38
od Cemar
Začala svítit kontrolka, dotankoval jsem 38,5 l do plné, takže tam bylo cca 6,5 l, což je cca na 100 km. Vcelku v souladu s předešlými příspěvky.
Pozn.
ručička palivoměru už ležela na E (empty).
- docela mi vadí, že palivoměr ukazuje pořád, i při vypnutém klíčku - signál pro případné zloděje benzínu.
Co?
Napsal: 16 kvě 2005, 22:03
od vlkobass
A jak ti asi tak ten benzín ukradnou??
Snad nemyslíš přes hrdlo?? To šlo tak akorát u staré 120. Osobne jsem se akorát jednou setkal s navrtanou nadrzi na spodku u Fabie,, to bylo v garazich, byl to otvor 6mm a nechápu jak ten benzin z toho dostali, udajne chybelo cca 10l... A jestli ukazuje palivomer i stále nebo jen při zapnutém zapalování bude potencionálnímu zloději jedno,, v řadě stojících desítek vozidel bude mít málokteré prázdnou nádrž..
Napsal: 18 kvě 2005, 20:39
od Cemar
Fakt to přes hrdlo nejde? Strčit hadičku a vysát...? Je tam nějaká záklopka? To bys mě uklidnil...
Dostat se přes uzávěr nádrže totiš není tak složité - zajištění jen plastovým zobáčkem, možná lze odjistit plastovou planžetou bez známek poškození (nezkoušel jsem) anebo normálně šroubovákem
Napsal: 21 kvě 2005, 16:37
od Milan
Docela hustý zkoušet dojezd na rezervu,velmi rychle se tak dá zničit velmi drahé palivové čerpadlo které se 'koupe' v benzínu a je jím i chlazeno.Při rozsvícení kontrolky paliva je v nádrži zhruba 10 litrů paliva a to je ještě dostatečné množství pro zabezpečení dostatečného hlazení čerpadla,a je nejvyšší čas navštívit svou oblíbenou ČS.
Trvalé zobrazení množství paliva měli všichni japonci a korejci ve kterých jsem jel.
Napsal: 02 čer 2005, 19:42
od Patris
Kámošovi ukradli benzín z Lady tak, že odšroubovali vypouštěcí šroub z nárže, který je na dně. Asi pod auto asi nějakou nízkou nádobu, protože pod au¨tem nebyla velká louže. Ta se objevila až potom, co nic netušící (myslel si, že mu to ukradli asi vrchem) začal nalejvat nový benzín z kanistru a ten mu začal vytékat spodem
Napsal: 04 říj 2005, 14:53
od Benedikt
Taky se mě nezdá až tak nereálné tahat benzin ven přes hrdlo a tak mě to laksní víčko a stálé ukazování stavu paliva taky mrzí. Hlavně nechápu, proč to tak Hyundai řešil? - to je ten budík furt pod proudem? přece to snad není řešeno mechanicky, ne?
Napsal: 04 říj 2005, 17:45
od Návštěvník
Promiňte, že se mezi vás vmísím se svou Sonatou, ale jenom se s vámi podělím o zkušenost na téma víčko nádrže.
Sonatu jsem kupoval jako ojetou. Při předávání klíčů mi předchozí majitel dal i klíč od nádrže ....
Navíc s emblémem Škoda auto ... fuj
Prostě a jednoduše prý při jednom tankování zapoměl víčko na pumpě u stojanu ... Po té tam zkusil dát víčko z manželčiny felicie a ejhle pasovalo ...
Tak mám na Sonatě zamykací víčko z feliny ...
Napsal: 05 říj 2005, 21:32
od Cemar
Lukino, to se ti u Getze stát nemůže, tam je víčko šikovně přivázené, takže ho nikde nezapomeneš.....
Napsal: 10 úno 2006, 11:28
od ondra.rs
Jo, ale při každém tankování se do té plastové "šňůrky" zamotám - asi ji ustřihnu
Taky jsem ztratil víčko nádrže, ještě u Lantry, při tanování jsem jej odložil za střešní lyžinu a ... při dalším tankování jsem zjistil, že mi něco chybí - ještě že tam Lantra měla zpětnou klapku - nic nevyteklo
Podle mých zkušeností, když začne trvale svítit hladové oko, tak v nádrži zbývá 5-7l benzínu. Palivoměr je řešen tak, že po vypnutí zapalování jakoby "zmrzne". Není mechanický, jen si sviňa pamatuje poslední polohu a nevrací se - toto bylo už u Lantry z roku 96.
Napsal: 10 úno 2006, 13:10
od XMira
Co se snurky od nadrze tyce, take vzdycky premyslim, jak ji prekroutit, aby se spravne ohnula. Ale nezoufam, a doufam, ze to je jen o zvyku
Co se tyce palivomeru, tak vezte, ze novy Getz to uz nedela. Raficka spadne po vypnuti zapalovani dolu. A hladova kontrolka se mi, rekl bych pravidelne, zapina pri 7 litrech rezervy. Taky se vam zda, ze cim je benzin drazsi, tim vic sledujeme palivomer misto otackomeru?
Napsal: 10 úno 2006, 19:06
od Janjan
U nového Getze mi hladový oko vůbec neproblikává, jak je to běžný u ostatních aut. Jak jednou zapne už nezhasne. Rezerva je tam opravdu asi těch 10l. A co se týče té šňůrky, ze začátku jsem se snažil uchytit zátku do držáku ve víčku, ale nakonec jsem se na to vykašlal.