Spojler namísto krycího plechu spodku motoru
Napsal: 09 dub 2008, 23:02
Důkazem o provedených úsporách ve výrobě, je právě spodní spojler, kterým výrobce nahrazuje spodní krycí plech.
Bohužel úpravu proti ostřiku od kol ponechává výrobce i prodejce na kupujícím, který si může Atosíka vylepšit dalším příplatkem.
Utajenou předností spodního krytu motoru je pomalejší ochlazování a rychlejší ohřev motoru do provozní teploty. Snížení spotřeby PH, může zajistit řídící elektronická jednotka, která sleduje data pro zapnutí a vypnutí sytiče !
Příště se ohlásím zda se moje úvaha potvrdila ![/b]
Bohužel úpravu proti ostřiku od kol ponechává výrobce i prodejce na kupujícím, který si může Atosíka vylepšit dalším příplatkem.
Utajenou předností spodního krytu motoru je pomalejší ochlazování a rychlejší ohřev motoru do provozní teploty. Snížení spotřeby PH, může zajistit řídící elektronická jednotka, která sleduje data pro zapnutí a vypnutí sytiče !
Příště se ohlásím zda se moje úvaha potvrdila ![/b]