Stránka 1 z 1

SANTA FE:::AKY MOTOR ???

Napsal: 14 dub 2008, 16:11
od Samuel
ahojte mam taku malu otazku aky motor je navhodnejsi do Santa Fe 1 generacie........benzin, diesel alebo aj kobinacia s LPG ?? a aky objem ?? ake sa osvedcili a na aky typ jazdy..........diky za odpovede :wink:

Napsal: 14 dub 2008, 19:02
od jardo0908
ahooj na starsi typ je ten diesel dost slaby koli tomu pohonu nie je to ziadne zihadlo mozno po chipe nemam skusenst ak mas rad sviznejsiu jazdu tak skus benzin +lpg boli 2.4 a 2,7 su tu neaky clenovia co maju benziny napisu ti ja mam diesel 92kw chip na 110Kw a ide to ako strela je to ovela zivsie pekne to akceleruje a hlavne pri predbiehani Kia Sorento po dialnici nemala sancu a dokonca som sundal sportage 2.0Crdi 140Ps ale to uz bolo tesne ako to bolo u vas s predbiehanim ja som este pred chipom superil s mitsubischi pajero myslim ze to bola 3,2 do 160 isiel a potom stratičl dych ako keby mu ti viac neslo uhol sa ako je to u vas koho ste sundali

Napsal: 14 dub 2008, 19:06
od Samuel
jardo0908 píše:ahooj na starsi typ je ten diesel dost slaby koli tomu pohonu nie je to ziadne zihadlo mozno po chipe nemam skusenst ak mas rad sviznejsiu jazdu tak skus benzin +lpg boli 2.4 a 2,7 su tu neaky clenovia co maju benziny napisu ti ja mam diesel 92kw chip na 110Kw a ide to ako strela je to ovela zivsie pekne to akceleruje a hlavne pri predbiehani Kia Sorento po dialnici nemala sancu a dokonca som sundal sportage 2.0Crdi 140Ps ale to uz bolo tesne ako to bolo u vas s predbiehanim ja som este pred chipom superil s mitsubischi pajero myslim ze to bola 3,2 do 160 isiel a potom stratičl dych ako keby mu ti viac neslo uhol sa ako je to u vas koho ste sundali
Hmmm ale diesel bude mat urcite lepsiu spotrebu si myslim :lol: prave pre to ze ci treba nacipovat radsej alebo radsej ist do benzinu s LPG.......kvoli spotrebe.......predsa len Santa Fe je veeeeelke auto :wink:

Napsal: 14 dub 2008, 19:31
od zdenek76
Auto je to sice velké, ale ne nijak extrémně těžké, spíš bych ho zařadil v této třídě k těm lehčím. Záleží, kolik toho najezdíš a jestli tedy má cenu nad spotřebou uvažovat. U staršího dieselu tě zpravidla nemine časem výměna vstřiků a minimálně přetěsnění turba. Osobně jsem volil benzin. Tam máš na výběr buď
- 2.0, ten rozhodně nebrat, výkonově nestačí
- 2.4, nejlepší po dynamické stránce, při dálničních rychlostech nad 140 km/h však již nemá sílu, osvědčený "držák" motor
- 2.7 V6, dálniční běžec, dynamiku mu sráží ne zrovna ideální automatická převodovka, spolehlivý s přidušeným výkonem, velký potenciál pro možnost navýšení výkonu
- 3.5 V6, výhoda velkého objemu, ale přesto neuspokojivý výkon

Napsal: 14 dub 2008, 19:35
od Samuel
zdenek76 píše:Auto je to sice velké, ale ne nijak extrémně těžké, spíš bych ho zařadil v této třídě k těm lehčím. Záleží, kolik toho najezdíš a jestli tedy má cenu nad spotřebou uvažovat. U staršího dieselu tě zpravidla nemine časem výměna vstřiků a minimálně přetěsnění turba. Osobně jsem volil benzin. Tam máš na výběr buď
- 2.0, ten rozhodně nebrat, výkonově nestačí
- 2.4, nejlepší po dynamické stránce, při dálničních rychlostech nad 140 km/h však již nemá sílu, osvědčený "držák" motor
- 2.7 V6, dálniční běžec, dynamiku mu sráží ne zrovna ideální automatická převodovka, spolehlivý s přidušeným výkonem, velký potenciál pro možnost navýšení výkonu
- 3.5 V6, výhoda velkého objemu, ale přesto neuspokojivý výkon
Hmm ani som nevedel ze 3,5 existuje,,,,,,,,,vsade vidam 2,7 najviac......no neviem benzin je samozrejme moj favorit ale stale tak trocha uvazujem o dieseli..........trocha aj kvoli krutiacemu....... :roll:

Napsal: 14 dub 2008, 19:50
od Hujer
Samuel píše:
zdenek76 píše:Auto je to sice velké, ale ne nijak extrémně těžké, spíš bych ho zařadil v této třídě k těm lehčím. Záleží, kolik toho najezdíš a jestli tedy má cenu nad spotřebou uvažovat. U staršího dieselu tě zpravidla nemine časem výměna vstřiků a minimálně přetěsnění turba. Osobně jsem volil benzin. Tam máš na výběr buď
- 2.0, ten rozhodně nebrat, výkonově nestačí
- 2.4, nejlepší po dynamické stránce, při dálničních rychlostech nad 140 km/h však již nemá sílu, osvědčený "držák" motor
- 2.7 V6, dálniční běžec, dynamiku mu sráží ne zrovna ideální automatická převodovka, spolehlivý s přidušeným výkonem, velký potenciál pro možnost navýšení výkonu
- 3.5 V6, výhoda velkého objemu, ale přesto neuspokojivý výkon
Hmm ani som nevedel ze 3,5 existuje,,,,,,,,,vsade vidam 2,7 najviac......no neviem benzin je samozrejme moj favorit ale stale tak trocha uvazujem o dieseli..........trocha aj kvoli krutiacemu....... :roll:
Knam se nedovazel,je to am. verze.

Napsal: 14 dub 2008, 19:57
od Samuel
Hujer píše:
Samuel píše:
zdenek76 píše:Auto je to sice velké, ale ne nijak extrémně těžké, spíš bych ho zařadil v této třídě k těm lehčím. Záleží, kolik toho najezdíš a jestli tedy má cenu nad spotřebou uvažovat. U staršího dieselu tě zpravidla nemine časem výměna vstřiků a minimálně přetěsnění turba. Osobně jsem volil benzin. Tam máš na výběr buď
- 2.0, ten rozhodně nebrat, výkonově nestačí
- 2.4, nejlepší po dynamické stránce, při dálničních rychlostech nad 140 km/h však již nemá sílu, osvědčený "držák" motor
- 2.7 V6, dálniční běžec, dynamiku mu sráží ne zrovna ideální automatická převodovka, spolehlivý s přidušeným výkonem, velký potenciál pro možnost navýšení výkonu
- 3.5 V6, výhoda velkého objemu, ale přesto neuspokojivý výkon
Hmm ani som nevedel ze 3,5 existuje,,,,,,,,,vsade vidam 2,7 najviac......no neviem benzin je samozrejme moj favorit ale stale tak trocha uvazujem o dieseli..........trocha aj kvoli krutiacemu....... :roll:
Knam se nedovazel,je to am. verze.
aj som si myslel.....ale nevedel som..... :)

Napsal: 14 dub 2008, 20:11
od jardo0908
je tu velka vymena nazorov ale ak si mal diesel tak ja by som uz benzin nechcel koli tomu ze pekne od spodu zabera neveim ako sa sprava na dialnici ja smojim nemam problem ist stale 180 je to 4000otacok ide aj viac ale neriskujem do cerveneho pola s kopca to slo 195 na chvilocku 92Kw diesel to je uz oznacenie Vgt je dost rozdiel v cene musis aj zobrat do uvahy kde jazdis ak viac mesti skor diesel a k menej tak aj benzin usetri

Napsal: 14 dub 2008, 23:25
od clay
jak to spěchá ?
chystáme se srovnat zrychlení u dvou santíků za stejných ( skoro ) podmínek
1. na benzin
2. na LPG
srovnávat budeme 2,4i manuál
a 2,7i V6 automat
rozdíl bude pouze v obutí aut - porovnání chceme dělat na stejné trase - sem a tam a prakticky současně.
jinak ber v úvahu, V6 májiný chod a zvuk.

až budou výsledky - jen co druhé auto přezujeme na letňáky, dáme je na forum

clay