Stránka 1 z 3
Horká kapota
Napsal: 15 dub 2008, 07:52
od Luboshak
Zdravím všechny,
když jedu s teplým motorem a prší, tak je kapota tak horká, že se z ní odpařuje voda, je to normální? Ručička na budíku s teplotou je tak za třetinou stupnice. Auto jede normálně, spotřeba po městě 8 l.
Co s tím?
Díky.
Napsal: 15 dub 2008, 09:11
od vlastaFR
no co stim?
muzes na ni grilovat
.
jinak to odparovani bude delat spis slunicko
.
Napsal: 15 dub 2008, 09:57
od RUMiiiK
Napsal: 15 dub 2008, 09:58
od Luboshak
No, grilovat by na tom skoro šlo
. Od sluníčka to není, když je mokrá kapota od deště, tak se voda tak odpařuje, že si musí ostatní myslet, že vařím.
Napsal: 15 dub 2008, 10:07
od XMira
Si nevidel Horsta Fuchse? Ten si na kapote dela "hemenex" bezne
Napsal: 15 dub 2008, 10:18
od Vladislav Bureš
vlastaFR píše:no co stim?
muzes na ni grilovat
.
jinak to odparovani bude delat spis slunicko
.
Vi si z toho děláte srandu ale já si pod kapotou ohříval řísky k obědu
Napsal: 15 dub 2008, 10:23
od Vladislav Bureš
mě na Scoupe také občas kouřila kapota podle toho jak jsem mu dával jak se zahřál je fakt že né tak často ale stávalo se to (bud se nekouřilo nebo byla tak rozehřátá že se nemělo už co odpařovat občas)
Napsal: 15 dub 2008, 10:23
od Luboshak
Když čtu vaše příspěvky, tak to vypadá, že to je normální
.
Jinak zítra jdu na STK, tak mi držte palce
Napsal: 15 dub 2008, 10:24
od Luboshak
Vladislav Bureš píše:mě na Scoupe také občas kouřila kapota podle toho jak jsem mu dával jak se zahřál je fakt že né tak často ale stávalo se to (bud se nekouřilo nebo byla tak rozehřátá že se nemělo už co odpařovat občas)
Já to u sebe pozoroval dvakrát. Pršelo asi víckrát. Když jsem dal ruku na kapotu tak jsem ji tam v pohodě udržel.
Napsal: 15 dub 2008, 10:27
od Vladislav Bureš
Luboshak píše:Vladislav Bureš píše:mě na Scoupe také občas kouřila kapota podle toho jak jsem mu dával jak se zahřál je fakt že né tak často ale stávalo se to (bud se nekouřilo nebo byla tak rozehřátá že se nemělo už co odpařovat občas)
Já to u sebe pozoroval dvakrát. Pršelo asi víckrát. Když jsem dal ruku na kapotu tak jsem ji tam v pohodě udržel.
když se ti v zimě kouří od pusy tak to není tím že by jsi měl tak horký dech ale jde o rozdíl teplot a vlhkosti to spůsobuje že je odpařovaná voda vidět protože prakticky okamžitě začíná kondenzovat takže ji vidíš. postatný je rozdíl teplot a ne teplota jedné konkrétní části
Napsal: 15 dub 2008, 10:36
od Luboshak
když se ti v zimě kouří od pusy tak to není tím že by jsi měl tak horký dech ale jde o rozdíl teplot a vlhkosti to spůsobuje že je odpařovaná voda vidět protože prakticky okamžitě začíná kondenzovat takže ji vidíš. postatný je rozdíl teplot a ne teplota jedné konkrétní části[/quote]
Takže se vám to stává taky, když je venku zima?
Napsal: 15 dub 2008, 10:37
od Vladislav Bureš
mě ano jak jsem už psal
Napsal: 15 dub 2008, 10:46
od Mexican
Ak je rozdiel teplot kapota-okolite prostredie prilis velka, moze to casom viest ku korozii. Ak ti teplota motora podla pristrojov sedi tak mozes mat poruchane cidlo (clovek nikdy nevie) a motor hreje viac nez ma... a mozno by stcilo zozspodu na haubnu dat nejaky izolant. Ono je vzdy lepsie ked teplo ostnane pod kapotou v motorovom priestore ako ked vyprcha kapotou von.. ale na druhu stranu, aspon ti v zime nezamrzaju ostrekovace zrejme ;-D
Napsal: 15 dub 2008, 10:53
od Luboshak
Ještě jeden dotaz k ukazateli teploty. Když je zahřátý motor, kolik vám to ukazuje? Já mám rafičku lehce za třetinou stupnice. Jde mi o to, jestli ukazuje správně, abych něco nepodcenil.
Napsal: 15 dub 2008, 11:24
od vlastaFR
ja ji mam presne v pulce. a neboj kdyby se ti to prehrejvalo tak pri 110-120 stupnich varis. nedelej si stim hlavu