Stránka 1 z 1
Sonata 2,0 16V padá benzin
Napsal: 15 dub 2008, 10:22
od Tommel
Zdravim, koupil jsem Sonatu 2,0 16V r.v 91, když rano přijdu tak nastartuje na několikaty pokus než nasaje benzin, když pak jedu a po chvilce startuju tak v pořadku ale po delšim stani zase až na několikatý pokus
kde muže být chyba ?
Napsal: 15 dub 2008, 10:33
od Vladislav Bureš
tu za 2000,-
mělo by to fungovat tak že po sepnutí klíčku do druhé polohy se ti krom aktvace jednotlivých obvodů sepne i obvod palivového čepadla které natlakuje palivo do soustavy a po chvíli vypne takže kdyby jsi po otočení klíčku chvíli počkal (jako u ropáka než nažhaví) tak by jsi mohl nastartovat na poprvé jde o to počkat až to čerpadlo nahoní jak má.
O prvku který drží palivo kde má se jen domnívám jak přesně a kde je takže tím tě nebudu případně mást ale čekal bych že tě bude čekat výměna jednoho dílu a budeš mít klid
Napsal: 15 dub 2008, 14:08
od Tommel
Ano je to ona, dnes jsem byl pod autem a zjistil, že je děravá nadrž nemuže to být zpusobeno i tímto ?
Napsal: 15 dub 2008, 14:22
od Vladislav Bureš
Tommel píše:Ano je to ona, dnes jsem byl pod autem a zjistil, že je děravá nadrž nemuže to být zpusobeno i tímto ?
to jistě ne to ti způsobý ztrátu paliva nebo požár až ti nekho hodí cigáro pod auto.
To co by to mělo dělat je u motoru a při vypnutí by to nemělo pustit zpět palivo jako pumpička jedním směrem to jde a druhým ne a když propouští tak se vymění tesnící kroužek něco podobného měl švára na mondeu kde mu padala nafta tak se vyměnil kroužek a byl klid totéž bude tady pokusím se to najít přesněni
Napsal: 15 dub 2008, 16:50
od Tommel
Díky
taky jsem se koukal že mam kontrolku jako by stabilizačniho systemu ( oranžova kontrolka a auto ve smyku ), ale zas nevim zda auto z 91 ma takový system nebo to tady znamena něco jiného
Napsal: 15 dub 2008, 17:55
od tatulda
První po čem bych šel je palivový filtr,pokud je v pořádku,tak potom čerpadlo,když ani to ne,tak netěsnost palivového vedení,ale to bys asi vyděl prolínat
Napsal: 15 dub 2008, 21:59
od ivan
Změřit tlak ve vstřikovací liště je tam tlak o velikosti zhruba 2,5 až 3,3 atmosfer,pokud pumpa nedokáže natlakovat systém ,tak buď regulátor tlaku paliva(je na konci vstřikovací lišty) nebo samotná pumpa na to prostě nestačí
Za jeď někam do servisu ať Ti to přemeří doma s tím neuděláš stejně nic jen možná by si mohl doma
vyletět do luftu,tak že asi tak
Napsal: 16 dub 2008, 13:54
od Lukino
Tommel píše:Díky
taky jsem se koukal že mam kontrolku jako by stabilizačniho systemu ( oranžova kontrolka a auto ve smyku ), ale zas nevim zda auto z 91 ma takový system nebo to tady znamena něco jiného
Zdarec, já mám stejný model ročník 93. K tomu startování - to samé mi dělala baterie před svou smrtí (BTW náš ročník Sonaty má ještě na palubce orientační voltmetr tak koukni kolik Ti ukazuje po zapnutí klíčku). Nejdříve jsem si myslel jako Ty, že je to tím, že benzinové čerpadlo nenasaje benál, ale po výměně baterie auto startuje bez problémů. Předtím se to projevovalo tak, že jsem zastartoval a auto buď jen chvilku běželo a hned zdechlo nebo mělo tendenci chytnout ale chytlo až na druhý pokus. Teplé straty byly v pohodě, přesně jak popisuješ, ale chvilku auto stálo a zase zlobilo ... Samotného mě překvapilo kolik škody napáchá "měkká" baterie.
Jinak oranžová kontrolka auta ve smyku, kterou popisuješ, není kontrolka prokluzu ale ABS. Pokud Ti po nastartování nezhasne nebo se rozsvěcí za jízdy pak je ABS nefunkční (většinou nefunguje jedno z čidel na kolech, obvykle zašpiněné)