problem s scoupe
Moderátoři: black_sheep, Tringi, Moderátoři
problem s scoupe
potreboval bych prosim radu co by to mohlo byt, kdyz moje scoupe gt v lenim parnem pocasi nahle chcipne a nenatocim jako kdyz nema benzin. stalo se mi to nekolikrat loni v lete,ale od podzimu pres zimu bez problemu. Az ted na jare jak bylo teplo tak jsem ujel asi 50km a konec. vychladne a jede bez problemu.
- Reklama
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Ze by teplotni cidlo motoru? Mrkni sem https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?t=8563 sou tam u nekterejch veci popsany zavady ktery zpusobuje jejich spatna funkce.
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Máme tu takový krásný způsob zjištění závady teplotního čidla
http://youtube.com/watch?v=IsMDSn5Mip0 čas 2:14 tak to zkus a budeš vědět prostě mu nafingluješ zimní období a bude jasno
http://youtube.com/watch?v=IsMDSn5Mip0 čas 2:14 tak to zkus a budeš vědět prostě mu nafingluješ zimní období a bude jasno
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
poruchou palivového čerpadla může být nízký tlak (dává už málo a to buď z důvodu nízkého napětí co jde k čerpadlu nebo má už motor čerpadla něco za sebou) každopádně se to zjistí jednoduchou zkouškou měření tlaku ale pokud ti to auto jede tak tam problém nebude protože kdyby to bylo v motoru čerpadla nebo v přívodních drátech tak by s narůstající teplotou to jelo hůř což jistě ne a za druhé když otočíš klíčkem do druhé polohy tak by jsi měl slišet jak čerpadlo natlakuje (raděj nech někoho otočit klíčkem a ty si jdi poslechnou v kufru jestli hučí - po několika sekundách cca 5ti vypne) ale tam bych problém nehledal.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Re: problem s scoupe
Tak přesně to samí mě potkalo na mém Poníkovi. Jak bylo parno tak to zaclo blbnout.Loni v létě to začlo a od podzimu byl klid až do minulého týdne kdy se oteplilo. Po výměně všech flitrů, teplotního čidlal (to mi vypsala řídící jednotka jako vadné) a stejně to pořád blblo i když už to nehlásilo žadnou chybu. Tak jsem se zaměřil na palivové čerpadlo. Když to začínalo blbnout jako by zvyšovalo otáčky což mě připadlo že ztráci odpor při tlačení benzínu. I regulátor tlaku na vstřikovací liště jsem vyměnil. Nakonec nezbylo než sundat nádrž, protože na poníkovi se jinak k čerpadlu nedostanu. No a zjistil jsem že sice čerpadlo funguje a čerpá ale nedokáže vyvinout tlak. Sice jsem to neměřil ale když jsem ho zacpal prstem a nic mi na něj netlačilo jen čerpadlo začalo jaksi rachotit. Pak jsem s ním klepl a najednou začalo tlačit až jsem to neudržel. No prostě je opotřebovany a když je teplo tak nedokáže vytvořit potřebný tlak, mimo jiné že je hrozně hlučný. Takže dnes jdu koupit nové. Jinak u ponika mi při otočení kliče na druhou polohu čerpadlo nesepninalo, až při startování což je nějaká blbost protože se dýl startuje než čerpadlo natlačí. Jestli budeš taky zkoušet to čerpadlo tak hlavně bacha na bezpečnost práce ať se neproletíš.Mazlik píše:potreboval bych prosim radu co by to mohlo byt, kdyz moje scoupe gt v lenim parnem pocasi nahle chcipne a nenatocim jako kdyz nema benzin. stalo se mi to nekolikrat loni v lete,ale od podzimu pres zimu bez problemu. Az ted na jare jak bylo teplo tak jsem ujel asi 50km a konec. vychladne a jede bez problemu.
Hyundai Sonata 2.0 16V 92kW, r.v. 98
Hyundai Accent 1.3 63kW, r.v. 2004
Honda CBR 600F4 82kW, r.v. 2000
Hyundai Accent 1.3 63kW, r.v. 2004
Honda CBR 600F4 82kW, r.v. 2000
Re: problem s scoupe
rbrodsky píše:Tak přesně to samí mě potkalo na mém Poníkovi. Jak bylo parno tak to zaclo blbnout.Loni v létě to začlo a od podzimu byl klid až do minulého týdne kdy se oteplilo. Po výměně všech flitrů, teplotního čidlal (to mi vypsala řídící jednotka jako vadné) a stejně to pořád blblo i když už to nehlásilo žadnou chybu. Tak jsem se zaměřil na palivové čerpadlo. Když to začínalo blbnout jako by zvyšovalo otáčky což mě připadlo že ztráci odpor při tlačení benzínu. I regulátor tlaku na vstřikovací liště jsem vyměnil. Nakonec nezbylo než sundat nádrž, protože na poníkovi se jinak k čerpadlu nedostanu. No a zjistil jsem že sice čerpadlo funguje a čerpá ale nedokáže vyvinout tlak. Sice jsem to neměřil ale když jsem ho zacpal prstem a nic mi na něj netlačilo jen čerpadlo začalo jaksi rachotit. Pak jsem s ním klepl a najednou začalo tlačit až jsem to neudržel. No prostě je opotřebovany a když je teplo tak nedokáže vytvořit potřebný tlak, mimo jiné že je hrozně hlučný. Takže dnes jdu koupit nové. Jinak u ponika mi při otočení kliče na druhou polohu čerpadlo nesepninalo, až při startování což je nějaká blbost protože se dýl startuje než čerpadlo natlačí. Jestli budeš taky zkoušet to čerpadlo tak hlavně bacha na bezpečnost práce ať se neproletíš.Mazlik píše:potreboval bych prosim radu co by to mohlo byt, kdyz moje scoupe gt v lenim parnem pocasi nahle chcipne a nenatocim jako kdyz nema benzin. stalo se mi to nekolikrat loni v lete,ale od podzimu pres zimu bez problemu. Az ted na jare jak bylo teplo tak jsem ujel asi 50km a konec. vychladne a jede bez problemu.
zas taková blbost s tím sepnutím čerpadlem až při startu to být nemusí. Kámoš má Celicu 1,8 z roku 95 a tam mu čerpadlo spíná taky až při samotným startu. Na druhou polohu klíčku má v autě stále hrobové ticho
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
To že má v autě ticho neznamená že neběží čerpadlo.
čerpadlo by mělo běžet dříve než startuješ a má to svůj smysl ono startovat bez tlaku paliva je hloupost asi to tak někdo má (jako automobilka když to říkáš ale příjde mi to jako nesmysl a naopak věc způsobující šlatné startování protože nezachováš poměr paliva a můžeš způsobovat detonace)
čerpadlo by mělo běžet dříve než startuješ a má to svůj smysl ono startovat bez tlaku paliva je hloupost asi to tak někdo má (jako automobilka když to říkáš ale příjde mi to jako nesmysl a naopak věc způsobující šlatné startování protože nezachováš poměr paliva a můžeš způsobovat detonace)
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
samozřejmě že startovat bez tlaku paliva je hloupost, ale některá čerpadla jsou asi natolik výkonná, že dodají potřebný tlak již při samotném spouštění motoru. U té Toyoty jsme přerušovaly napájecí kabel palivového čerpadla (instalace tajného vypínače) a napětí do něj šlo až při samotném startu.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
a někdo to má tak že mu čerpadlo tlačí stále místo jen po dobu 5ti vteřin jiný mají na palivovém okruhu čidlo tlaku paliva které vypne po správném natlakování atd. jde mi o to jestli to je z výroby či po úpravě a myslím si že výkoné čerpadlo se pozná až při pořádné zátěži a ne při startu kdy auto pracuje s nižším tlakem paliva (proto se při startování auta se vstřikováním nemá šlapat na plyn)mirpie píše:samozřejmě že startovat bez tlaku paliva je hloupost, ale některá čerpadla jsou asi natolik výkonná, že dodají potřebný tlak již při samotném spouštění motoru. U té Toyoty jsme přerušovaly napájecí kabel palivového čerpadla (instalace tajného vypínače) a napětí do něj šlo až při samotném startu.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Ono je to fakt špatný když mi čerpadlo nenatlačí před startováním. Jelikož se mi zdá že mi padá benzín, zajímavý je že to má souvislost s množstvím benzínu v nádrži. Prostě jak mám míň než půl nádrže tak musím startovat nadvakrát anebo to držet na startéru asi 5sekund a pak klidně i 10 sekund než to chytne (a to mi drásá nervy). A když to nedržím a hned pustím takže to nenastartuje a slyším jak čerpadlo natlačí asi 2s a když startuji napodruhé tak to chytne okamžitě. Včera jsem koupil nové čerpadlo tak ho po praáci kdu namontovat ať může manželka jezdit s Poníkem. Už se ji nejak zalíbila moje sonáta. Stejně ji nakonec dám Sonátu a já si pořídím místo Poníka Coupéčko. To je můj sen.
Hyundai Sonata 2.0 16V 92kW, r.v. 98
Hyundai Accent 1.3 63kW, r.v. 2004
Honda CBR 600F4 82kW, r.v. 2000
Hyundai Accent 1.3 63kW, r.v. 2004
Honda CBR 600F4 82kW, r.v. 2000
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
hosi ja nevim ale ja mel scoupe 3 roky a slapalo jak hodinky.. sice bylo znacne opotrebovany takze jsem menil snad vsecky spotrebni veci co se dali ale ze zavad.. mimo rozdelovace... nic
coupe to samy... ale ten zub casu hloda a hloda... kruci
coupe to samy... ale ten zub casu hloda a hloda... kruci
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS