Kolik máte najeto km???
Moderátoři: miooo, Moderátoři
Kolik máte najeto km???
Ahoj Sanťáci, rozhodl jsem se zjistit kolik máte na new Féčkách najeto. Já mám k dnešnímu dni najeto 178.557 km. Sice mi již odešly tyčky stabilizátorů na př. nápravě a zadní pravý tlumič - vše na záruku a tak můžu hodnotit po roce a tři čtvrtě maximální spokojenost. Trumfne mě někdo????
- Reklama
Ty jo, prosím tě, co děláš? To je každý den nějakých 4,5 hodiny za volantem. Kdy pracuješ?
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Milo ma prekvapil
Práve som uvažoval ,že už si môžeme vymeniť skúsenosti.Mám najazdených 63 000km .Po 60 000 som dal vymeniť tyčky na prednej náprave. Od 15 000 je nachipovaný -bez problémov.Spotreba je 8,5 litra v režime diaľnica/mesto. Maximálna rýchlosť nad 200km/hod.
Negatívum je len občasný zvuk na prístrojovej doske pri 19 stupňoch celzia.Toto auto som kupoval po ročnom jazdení na Passate dnes už predošlej generácie.Viem že porovnávanie aut s odstupom 1 generácie je nezmysel ,ale Santa Fe má lepší a kultúrnejší motor.Tyčky na náprave som na Peugeote 307SW 2LHDI menil každých 10 000km.
Santa Fe som kupoval ,ako Korejské auto s pekným dizajnom,ktoré bude stále v niečom zaostávať - Dnes som však s toho vytriezvel a viem ,že Európa sa má čoho báť.Praje veľa šťastných kilometrov
Negatívum je len občasný zvuk na prístrojovej doske pri 19 stupňoch celzia.Toto auto som kupoval po ročnom jazdení na Passate dnes už predošlej generácie.Viem že porovnávanie aut s odstupom 1 generácie je nezmysel ,ale Santa Fe má lepší a kultúrnejší motor.Tyčky na náprave som na Peugeote 307SW 2LHDI menil každých 10 000km.
Santa Fe som kupoval ,ako Korejské auto s pekným dizajnom,ktoré bude stále v niečom zaostávať - Dnes som však s toho vytriezvel a viem ,že Európa sa má čoho báť.Praje veľa šťastných kilometrov
Mám nalítáno 94.100 km
z toho tak 50.000 km s přívěsným vozíkem 750kg a rakví na střeše
- výměna stabilizačky ( klepala jedna ale vyměnili celý pár - pochvala ! ! ! )
- výměna volantu - z kůže se loupala barva
- výměna přední masky - loupala se barva a prosvítal kov
- výměna střešních příčníků - klasická závada, nešly odjistit z jedné strany
vše na záruku a bez nejmenších problémů ! u volantu a masky bych se nedivil kdyby někdo řekl že jde o provozní opotřebení, znám dost lidí s Fabii a Octavii kteří mají oloupaný a oblýskaný kožený volanty a reklamaci jim zamítli ! maska byla po dvou zimách oťukaná od kamínků a taky pohoda !
původní letní ( KUMHO ) i zimní gumy ( NOKIAN WR SUV )
přední destičky - výměna v 90.000 km
zadní destičky - výměna v 75.000 km
oproti předchozímu Citroenu Picasso vynikající výdrž komponent, destiček i gum - vozík si myslím má tak 1tunu a občas i dost spěchám tak new Santička dostává zabrat ...
z toho tak 50.000 km s přívěsným vozíkem 750kg a rakví na střeše
- výměna stabilizačky ( klepala jedna ale vyměnili celý pár - pochvala ! ! ! )
- výměna volantu - z kůže se loupala barva
- výměna přední masky - loupala se barva a prosvítal kov
- výměna střešních příčníků - klasická závada, nešly odjistit z jedné strany
vše na záruku a bez nejmenších problémů ! u volantu a masky bych se nedivil kdyby někdo řekl že jde o provozní opotřebení, znám dost lidí s Fabii a Octavii kteří mají oloupaný a oblýskaný kožený volanty a reklamaci jim zamítli ! maska byla po dvou zimách oťukaná od kamínků a taky pohoda !
původní letní ( KUMHO ) i zimní gumy ( NOKIAN WR SUV )
přední destičky - výměna v 90.000 km
zadní destičky - výměna v 75.000 km
oproti předchozímu Citroenu Picasso vynikající výdrž komponent, destiček i gum - vozík si myslím má tak 1tunu a občas i dost spěchám tak new Santička dostává zabrat ...
Hyundai iX35 Premium 4x4 135 kw Sirius Silver 05/2011
Hyundai iX20 Comfort 1.4CVVT 16V digi A/C 04/2011
Hyundai H1 Tour 8 míst. 2.5CRDi ESP 04/2010
Hyundai SantaFe 2.2CRDi silver MT Dynamic 4x4 09/2006-04/2011
Hyundai Getz 1.1 Dynamic A/C 01/2008-04/2011
Hyundai iX20 Comfort 1.4CVVT 16V digi A/C 04/2011
Hyundai H1 Tour 8 míst. 2.5CRDi ESP 04/2010
Hyundai SantaFe 2.2CRDi silver MT Dynamic 4x4 09/2006-04/2011
Hyundai Getz 1.1 Dynamic A/C 01/2008-04/2011
ahoj tak mam nabehanych asi 41200km
Od 5000km buchoce lavy predny tlmic alebo ticky.
V servise som to reklamoval a povedali ze s tym nic nie je.
Skusim teda iny servis.
Od novoty drnci prave spolujazdcove okno ked je trochu stiahnute a od novoty auto trochu taha doprava.
Po cca 10 000km mi zacala praskat koza a vrzgat moja predna sedacka, vymenili v zaruke.
Tiez sa mi supe radiaca paka/automat/ ale nacal som ju s prstenom takze je to fer.
V 36 000km sa mi rozpadol kompresor na klimu, opravene asi po tyzdni.
Brzdy piskaju ked trochu prislapnem brzdovy pedal, ked ale brzdim silnejsie hned to zmizne.
Spod palubky sa sem tam ozyva pukanie, ale asi to je tym ze ma vykradli a musela sa menit cela palubka a uz to tak nelicuje ako zamlada
Nefunguje zapalovac, este ze nefajcim.
Auto je nacipovane od 3000km a bez problemov, spotreba v meste od 9do12l ale mam pneu 275/45/19 a automatiku takze to robi svoje.
Ale da sa aj pod 8l.
Vymenil som alarm, mam dialkovy start, zatial vsetko funguje ako ma.
Startuje behom sekundy stale rovnako bez zavahania takze ziadna zmena ani v najtuhsich mrazoch -18 nemal problem.
S autom som v celku spokojny az na tie vady, dalsie bude mozno Veracruz ale uvidime ako sa predvedie, ked nie tak BMW X5 alebo 530xd combi
Od 5000km buchoce lavy predny tlmic alebo ticky.
V servise som to reklamoval a povedali ze s tym nic nie je.
Skusim teda iny servis.
Od novoty drnci prave spolujazdcove okno ked je trochu stiahnute a od novoty auto trochu taha doprava.
Po cca 10 000km mi zacala praskat koza a vrzgat moja predna sedacka, vymenili v zaruke.
Tiez sa mi supe radiaca paka/automat/ ale nacal som ju s prstenom takze je to fer.
V 36 000km sa mi rozpadol kompresor na klimu, opravene asi po tyzdni.
Brzdy piskaju ked trochu prislapnem brzdovy pedal, ked ale brzdim silnejsie hned to zmizne.
Spod palubky sa sem tam ozyva pukanie, ale asi to je tym ze ma vykradli a musela sa menit cela palubka a uz to tak nelicuje ako zamlada
Nefunguje zapalovac, este ze nefajcim.
Auto je nacipovane od 3000km a bez problemov, spotreba v meste od 9do12l ale mam pneu 275/45/19 a automatiku takze to robi svoje.
Ale da sa aj pod 8l.
Vymenil som alarm, mam dialkovy start, zatial vsetko funguje ako ma.
Startuje behom sekundy stale rovnako bez zavahania takze ziadna zmena ani v najtuhsich mrazoch -18 nemal problem.
S autom som v celku spokojny az na tie vady, dalsie bude mozno Veracruz ale uvidime ako sa predvedie, ked nie tak BMW X5 alebo 530xd combi
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: 21 dub 2008, 15:24
Ahoj to já právě pracuju za volantem. Mám spediční firmu, dopravu.... Jezdím za zákazníkama po Evropě. Zítra to otáčím do Barcelony což máš tam a zpět cca 4.000 km, v pátek bych se měl vrátit a o víkendu mám snad volno. Rozjíždíme i kšeft s rusákama a to pak budou delší štreky. Prostě jsem v autě víc než s manželkou v postelilikvidátor píše:to musí manželku zanedbávatzdenek76 píše:Ty jo, prosím tě, co děláš? To je každý den nějakých 4,5 hodiny za volantem. Kdy pracuješ?
Tak mam Fecko 1,5 roku a tesne pod 40 tisic km. Zatim spokojenost, jen od praveho airbagu /spolujezdec/ stale nejake zvuky - pouze kdyz je kolem 0 stupnu a mene, tzn. nyni uz v pohode, je to buhuzel na ukor velmi krehkych plastu. Uvazuji o jedinem, i pres to, ze zatim je vse v pohode, ze necham dalsi servis vymenit stabilizacni tycky na predni naprave, jelikoz o tom tady vsichni pisete a dokud to mam v zaruce. Jinak jak rikam spokojenost a ja jsem docela zvedav jaky bude face lifting, jednoduse co vypelsi a jestli se opet trefi do vkusu ...
Santa Fe,stribrna met.,elegance,2.2 D,manual
Ahoj,
SF 2,7 i V6 s automatem - pořízení 11/04 nyní 120 000km
opravy - žádné mimo klasické opotřebení - tj. brzdové destičky, žárovky, svíčky, rozvody apod. pardon výměna skla po rozbití kamenem ( na pojišťovnu ).
přestavba na LPG, změna na Bosch stěrače od Hyundaie, sledování tlaku v pneu,
Jízda po čemkoliv super, pochopitelně horské krouceninky s trochou pokory ke konstrukci vozu.
Nyní si dělám chutě na Veracruz 3,8 nebo nový SF 3,3 pochopitelně s automatem.
clay
SF 2,7 i V6 s automatem - pořízení 11/04 nyní 120 000km
opravy - žádné mimo klasické opotřebení - tj. brzdové destičky, žárovky, svíčky, rozvody apod. pardon výměna skla po rozbití kamenem ( na pojišťovnu ).
přestavba na LPG, změna na Bosch stěrače od Hyundaie, sledování tlaku v pneu,
Jízda po čemkoliv super, pochopitelně horské krouceninky s trochou pokory ke konstrukci vozu.
Nyní si dělám chutě na Veracruz 3,8 nebo nový SF 3,3 pochopitelně s automatem.
clay
Santa Fe 2,7i V6 + Santa Fe 2,4i - nyní LPG sekvence
(Toyota Carina E Combi; Ford Sierra 1,8 TDi ; Sonata 2,0 16v odpočívá v Hyundaiáckém ráji s 375 000 km
Škoda 125 L ; Škoda 120 GLS; Škoda 1100MB; Škoda 110L; Škoda Octavia Combi 1963)
(Toyota Carina E Combi; Ford Sierra 1,8 TDi ; Sonata 2,0 16v odpočívá v Hyundaiáckém ráji s 375 000 km
Škoda 125 L ; Škoda 120 GLS; Škoda 1100MB; Škoda 110L; Škoda Octavia Combi 1963)
Ahoj, právě se mi podařilo na dálnici "udělat" čelní sklo.clay píše:..............rozvody apod. pardon výměna skla po rozbití kamenem ( na pojišťovnu ).................
clay
Čelní sklo mám pojištěné, ale jen do výše 10tKč a v serviu mi řekli 15+DPH. Přijde mi to dost. U Octavie jsem se vešel do 8tKč včetně DPH.
Kolik jsi platil ty?
Jinak já mám po 3 měsících najeto 10tkm
Zatím bez vážnějších závad
pouze: -mlžení předních světlometů (odstraněno)
-spojkový pedál někdy nemá plynulý chod. Zřejmě odejde píst
pedálu. Zatím to neřeším.
- BT modul k AVIC D3 resetuje max. po 7mi dnech paměť - smaže seznam spárovaných telefonů i s telefoním seznamem (momentálně řeším v servisu)
zajímavé, na SF new to je podle Vás za 15 na SF original model jsem se vešel i u značkového servisu do 10.
Avšak první odstraňování námrazy plastovou stranou stěrky - a už tam jsou zase škrábanečky - tak mám pocit, že tabulka tvrdosti nerostů se změnila, nebo skla jsou dělána z vosku, nebo z nebe padá křemičitý písek.
clay
Avšak první odstraňování námrazy plastovou stranou stěrky - a už tam jsou zase škrábanečky - tak mám pocit, že tabulka tvrdosti nerostů se změnila, nebo skla jsou dělána z vosku, nebo z nebe padá křemičitý písek.
clay
Santa Fe 2,7i V6 + Santa Fe 2,4i - nyní LPG sekvence
(Toyota Carina E Combi; Ford Sierra 1,8 TDi ; Sonata 2,0 16v odpočívá v Hyundaiáckém ráji s 375 000 km
Škoda 125 L ; Škoda 120 GLS; Škoda 1100MB; Škoda 110L; Škoda Octavia Combi 1963)
(Toyota Carina E Combi; Ford Sierra 1,8 TDi ; Sonata 2,0 16v odpočívá v Hyundaiáckém ráji s 375 000 km
Škoda 125 L ; Škoda 120 GLS; Škoda 1100MB; Škoda 110L; Škoda Octavia Combi 1963)
Jen bych chtěl doplnit že těch 15+DPH platí pro "eleganci" u ostatních modelů odpadá montáž a demontáž dešťového čidla a čidla vyhřívání předního skla. Takže možná že active a dynamic se dostanou o pár stovek níže.
Jinak s poškrábáním skla jsem neměl zatím u žádného auta problém. Vždy mi sklo odešlo po nárazu kamínku, který odletěl od auta jedoucího předemnou.
Jinak s poškrábáním skla jsem neměl zatím u žádného auta problém. Vždy mi sklo odešlo po nárazu kamínku, který odletěl od auta jedoucího předemnou.