Test Hyundai Matrix - SM 18/2008 - profil bazar
Moderátor: Moderátoři
Test Hyundai Matrix - SM 18/2008 - profil bazar
Tak už to tu zase máme. Matrix ve SM 18/2008 v rubrice bazar. Pro matrix to nevyznělo vůbec špatně. Tedy řekl bych, že dopadl dobře. Pokud jste se někdo k číslu ještě nedostal tak můžete zde : http://leteckaposta.cz/580485831
Nyní: Hyundai Matrix 1.6/103HP , r.v. 2004...jezdí...,
Bylo:
Opel Astra F 1.6/75HP 3dv, r.v. 1998, stále jezdí :-)
Fiat UNO 1.5/75HP, r.v. 1986, asi ve šrotu
Bylo:
Opel Astra F 1.6/75HP 3dv, r.v. 1998, stále jezdí :-)
Fiat UNO 1.5/75HP, r.v. 1986, asi ve šrotu
- Reklama
-
- **
- Příspěvky: 131
- Registrován: 06 úno 2008, 14:36
Nie je to najhorsie, ale aj tak si autori neodpustili niektore, podla mna nepochopitelne, blbe poznamky.
- Neviem preco sa s takym despektom pozeraju na dizajn. Iste, dizajn je neobvykly, ale ved kolko inych automobiliek experimentuje s dizajnom a vypusta kadejake ine skvosty... Myslim ze ten kto chce hodnotit auta, by si mal ako jednu z prvych veci nacvicit urcitu pruznost vnimania a schopnost prijat aj "moderne umenie".
Dokonca mam pocit, ze problemom je tu akesi nastavenie autorov na inu kategoriu vozidiel. Kazda kategoria ma svoje vlastne dizajnove moznosti a na konkretne tvary roznych aut si treba zvykat pri kazdej kategorii extra. Ja som si dodnes nezvykol na SUV, zvlast ak sa hore tvaria ako sportove kupe - lebo ma SUV nezaujimaju a neucim sa rozumiet ich dizajnu.
Myslim ze tu nejde len o Matrix. Celkovo v tejto kategorii, u nas asi menej pocetnej, nie su autori celkom doma alebo su moc konzervativni. A podobne aj verejnost. Vsak kolko kritiky sa znieslo na Fiat Multipla? Iste, vyzera ako ponorka, ale ved je to inak skvele, originalne a podarene vozidlo. Nemoze vsetko vyzerat ako Opel Meriva ci Zafira, to by bola nuda.
Podobny problem vidim pri najmensich vozidlach. Opel Agila alebo aj Hyundai Atos - genialne riesenie, maximum priestoru na minimalnej ploche, brutalny funkcionalisticky dizajn, proste nadhera. Komu sa nepaci, nech sa tlaci v drahom Smarte, najlepsie natretom na ruzovo.
- Neviem preco s takym despektom hodnotia plasty v interieri. Ved to nie je luxusne auto, ale prave naopak, normalne auto pre rodinu alebo "aktivnych ludi" na na bezne pouzitie. Ja som praveze stastny, ze je tu auto za bezkonkurencnu cenu, kde neplatim za luxus ktory nepotrebujem a pri ktorom nemusim mat nervy, ze mi decka robia vnutri neporiadok. Pre mna je auto sluha a nie sperk, alebo ak mam byt sprosty, nepotrebujem auto na to aby som si dokazoval svoju potenciu.
Su rozne cenove kategorie a treba hodnotit primerane k tomu. Isteze, ak niekto zvozi za hnusne plasty Dodge Calliber, je to namieste.
- Neviem preco sa s takym despektom pozeraju na dizajn. Iste, dizajn je neobvykly, ale ved kolko inych automobiliek experimentuje s dizajnom a vypusta kadejake ine skvosty... Myslim ze ten kto chce hodnotit auta, by si mal ako jednu z prvych veci nacvicit urcitu pruznost vnimania a schopnost prijat aj "moderne umenie".
Dokonca mam pocit, ze problemom je tu akesi nastavenie autorov na inu kategoriu vozidiel. Kazda kategoria ma svoje vlastne dizajnove moznosti a na konkretne tvary roznych aut si treba zvykat pri kazdej kategorii extra. Ja som si dodnes nezvykol na SUV, zvlast ak sa hore tvaria ako sportove kupe - lebo ma SUV nezaujimaju a neucim sa rozumiet ich dizajnu.
Myslim ze tu nejde len o Matrix. Celkovo v tejto kategorii, u nas asi menej pocetnej, nie su autori celkom doma alebo su moc konzervativni. A podobne aj verejnost. Vsak kolko kritiky sa znieslo na Fiat Multipla? Iste, vyzera ako ponorka, ale ved je to inak skvele, originalne a podarene vozidlo. Nemoze vsetko vyzerat ako Opel Meriva ci Zafira, to by bola nuda.
Podobny problem vidim pri najmensich vozidlach. Opel Agila alebo aj Hyundai Atos - genialne riesenie, maximum priestoru na minimalnej ploche, brutalny funkcionalisticky dizajn, proste nadhera. Komu sa nepaci, nech sa tlaci v drahom Smarte, najlepsie natretom na ruzovo.
- Neviem preco s takym despektom hodnotia plasty v interieri. Ved to nie je luxusne auto, ale prave naopak, normalne auto pre rodinu alebo "aktivnych ludi" na na bezne pouzitie. Ja som praveze stastny, ze je tu auto za bezkonkurencnu cenu, kde neplatim za luxus ktory nepotrebujem a pri ktorom nemusim mat nervy, ze mi decka robia vnutri neporiadok. Pre mna je auto sluha a nie sperk, alebo ak mam byt sprosty, nepotrebujem auto na to aby som si dokazoval svoju potenciu.
Su rozne cenove kategorie a treba hodnotit primerane k tomu. Isteze, ak niekto zvozi za hnusne plasty Dodge Calliber, je to namieste.
Matrix Premium 1.6
Test Hyundai Matrix
Nechci zakládat nové vlákno. Je tu další test našeho Matrixu...nyní s 1,5 CRDi (81 kW)
http://magazin.auto.cz/testy/hyundai-ma ... oaded.html
citace...
Prostor:
Tou nejdůležitější vlastností, která vede zákazníky od moderních Hyundaiů i20 k obstarožním Matrixům, je vnitřní prostor. Objem kabiny je vzhledem k obvyklé čtyřmetrové délce (přesněji 4060 mm) přímo úžasný. Vnitřní šířka směle konkuruje novému Citroënu C3 Picasso, ten je však s turbodieselem o desetitisíce korun dražší. Meriva, Roomster ani Modus se vnitřní šířkou Matrixu nevyrovnají...
Plusy
* Rozměry a přístupnost interiéru
* Výhled z vozu
* Tříletá záruka
* Cena
* Nízká spotřeba
* Komfortní odpružení
Minusy
* Nekompletní bezpečnostní výbava
* Hlučný motor
* Slabší příjem rádia
* Jízdní projev odpovídající době vzniku
http://magazin.auto.cz/testy/hyundai-ma ... oaded.html
citace...
Prostor:
Tou nejdůležitější vlastností, která vede zákazníky od moderních Hyundaiů i20 k obstarožním Matrixům, je vnitřní prostor. Objem kabiny je vzhledem k obvyklé čtyřmetrové délce (přesněji 4060 mm) přímo úžasný. Vnitřní šířka směle konkuruje novému Citroënu C3 Picasso, ten je však s turbodieselem o desetitisíce korun dražší. Meriva, Roomster ani Modus se vnitřní šířkou Matrixu nevyrovnají...
Plusy
* Rozměry a přístupnost interiéru
* Výhled z vozu
* Tříletá záruka
* Cena
* Nízká spotřeba
* Komfortní odpružení
Minusy
* Nekompletní bezpečnostní výbava
* Hlučný motor
* Slabší příjem rádia
* Jízdní projev odpovídající době vzniku
Nyní: Hyundai Matrix 1.6/103HP , r.v. 2004...jezdí...,
Bylo:
Opel Astra F 1.6/75HP 3dv, r.v. 1998, stále jezdí :-)
Fiat UNO 1.5/75HP, r.v. 1986, asi ve šrotu
Bylo:
Opel Astra F 1.6/75HP 3dv, r.v. 1998, stále jezdí :-)
Fiat UNO 1.5/75HP, r.v. 1986, asi ve šrotu