Stránka 1 z 1

hadice sání

Napsal: 01 kvě 2008, 14:45
od ALEX 74
Mám dotaz do hadice od filtru sání mi stříká olej.Už jsem to čistil a objevil jse tam zase.Přitom jsem měnil gufera ventilů.

Re: hadice sání

Napsal: 01 kvě 2008, 16:36
od Vladislav Bureš
ALEX 74 píše:Mám dotaz do hadice od filtru sání mi stříká olej.Už jsem to čistil a objevil jse tam zase.Přitom jsem měnil gufera ventilů.
Do hadice sání vede odvětrání víka hlavy z toho bude ten olej.
Někdo to zaslepuje někdo na to dá samostatný malý filtr (prodávají se přímo na odvětrávání víka)
a ten olej se tam dostane jak se točí vačky a roztřikují olej co na ně přivání mazací kanály

Napsal: 01 kvě 2008, 20:26
od jelensoft
Olej by rozhodně neměl stříkat do sání - velký tlak v klikové skříni a následné nadměrné vnikání oleje do sání mají většinou na svědomí zapečené pístní kroužky, kdy tlak z válců uniká kolem pístů do klikové skříně. Asi bych nechal přeměřit tlaky ve válcích.

Napsal: 01 kvě 2008, 20:37
od Vladislav Bureš
a kudy že se z bloku dostane olej do sání? jedině zase přez víko vaček které je odvětrané do sání. Proč se tam dostává je další věcí. a příčín může být více.
Když bude tlak utíkat z kompresního prostoru do sání tak opačně musí olej do válce což by se projevilo na barvě spalin a na úbytku oleje. A Při kompresy olej který se nesetře kroužky pro únik naopak tlak zvíší. A další všní je že pro správné měření tlaku ve válci je za potřebý přesného napětí na baterce a určitém stavu startéru protože ten tlak co se má naměřit je za určitých otáček protože tlak není možné udržet ve válci na nižších otáček než jaké jsou dány pro měření komprese (např. u mě má startér točit 350 ot a při těchto otáčkách ne má něřit tlak ale jakmile bude napětí na baterce menší naměřím měnší tlak ale při tom bude vše v pořádku) Co tím chci říct- měření komprese je dobré pro porovnání tlaků válců vůči sobě a orientační představě o zkutečném tlaku jaký tam je pro porovnání s tím jaký tam má být. Takže toto konkrétně bych jako směrodatný údaj o netěsnících kroužcích na motoru který běží rovnoměrně bez nadměrného úbytku oleje nebral

SÁNÍ

Napsal: 02 kvě 2008, 12:05
od ALEX 74
JASNĚ DÍKY,ALE PÍSTNÍ KROUŽKY MI MĚNIL SERVIS.KDYŽ JSEM TAM BYL A ŘÍKAL JIM TO,TAK JE PRÝ MOŽNÉ,ŽE TYTO KROUŽKY NETĚSNÍ A BRZY ODCHÁZÍ.NAVRHUJÍ DÁT JINÝ TYP KROUŽKŮ?

Re: SÁNÍ

Napsal: 02 kvě 2008, 12:10
od Vladislav Bureš
ALEX 74 píše:JASNĚ DÍKY,ALE PÍSTNÍ KROUŽKY MI MĚNIL SERVIS.KDYŽ JSEM TAM BYL A ŘÍKAL JIM TO,TAK JE PRÝ MOŽNÉ,ŽE TYTO KROUŽKY NETĚSNÍ A BRZY ODCHÁZÍ.NAVRHUJÍ DÁT JINÝ TYP KROUŽKŮ?
A to co ti tam dali bylo na tvé přání či to byla jen jejich práce (myslím volbu toho co ti tam dali)

SÁNÍ

Napsal: 03 kvě 2008, 10:00
od ALEX 74
TO TAM DAL SERVIS,MŮŽU TO REKLAMOVAT?DÁVÁJÍ ZÁRUKU PŮL ROKU NA PRÁCI.MŮŽEŠ MI POPŘÍPADĚ PORADIT JAKÉ KROUŽKY TAM DÁT?DÍKY VLÁĎO

Re: SÁNÍ

Napsal: 03 kvě 2008, 10:10
od Vladislav Bureš
ALEX 74 píše:TO TAM DAL SERVIS,MŮŽU TO REKLAMOVAT?DÁVÁJÍ ZÁRUKU PŮL ROKU NA PRÁCI.MŮŽEŠ MI POPŘÍPADĚ PORADIT JAKÉ KROUŽKY TAM DÁT?DÍKY VLÁĎO
Reklamovat by jsi to jistě mohl kord jestliže oni zvolili a je to špatné. Jde o to jestli měl motor výbrus a pokud ano tak tam dát patřičné kroužky a také jestli nebude potřeba udělat výbrus když už byli potřeba kroužky jestli nemá válec ovalitu ale rozhodně by to chtělo změřit válce a podle toho dát kroužky (jsou snad tři varianty bez brusu, první brus, druhý brus) také jsem slišel že nejsou kroužky jako kroužky a že také dost dělá výrobce ale konkrétní značku ti neporadím to bych alespoň v tuto chvíli kecal. Ale je otázkou jestli je problém právě tam.