Tuning Vysoké Mýto :)
Moderátoři: black_sheep, Tringi, Moderátoři
- Jerry159
- ***
- Příspěvky: 881
- Registrován: 10 úno 2007, 15:26
- Bydliště: Česká Třebová U Podhorky 168
- Kontaktovat uživatele:
Tuning Vysoké Mýto :)
Ted o víkendu bude kousek od nás Tuning přijede se někdo kouknout? Já tam budu ale nejspíš tam nebudu na krásu ale na sprinty domluvil jsem se s kamarádem z práce že půjdem na sprint ale on má Subaru Impreza 2.0 bez turba a tak budu celý týden vymýšlet co s autem napadlo mě toho hodně a jediné co vím určirtě že ho nedám ale mohu se aspoň o to pokusit tady je pár nápadů co nas tady napadly
1.Výkon- Oddělat sání až ke škrtící klapce dám tam akorát sítko z nerezu a přidělám ho sponkou aby to nešlo přez filter a dusilo se to
2. Váha-To nejduležitější co si myslíme je Váha vydělat sedačky hudbu rezervu prostě to nejvíc odlehčit
3. Kola- od té doby co tam mám 17" tak autu se nechce do oáček déle to trvá takže bych na předek vrátil 15" ale přemýšlím jestli tam dám zimáky nebo letňáky co si myslíme že by bylo lepší zimáky nafouknutý na tak 5-6 atmosfer a na začátku je pěkně rozgumovat a držely jak lepydlo
4. Benzín-nějaký lepší nejspíš vedle na benzíně 98 oktanů
Na start ho rozhodně nedám, to vím určitě, má stejný výkon já mám ale větší krouťák, má hmotnost na kterou by možná pohořet , myslím že bych ho mohl dostat na maximálku nebo se teda aspoň o to pokusit Takže tak Jestli máte nějaký rady budu rád
1.Výkon- Oddělat sání až ke škrtící klapce dám tam akorát sítko z nerezu a přidělám ho sponkou aby to nešlo přez filter a dusilo se to
2. Váha-To nejduležitější co si myslíme je Váha vydělat sedačky hudbu rezervu prostě to nejvíc odlehčit
3. Kola- od té doby co tam mám 17" tak autu se nechce do oáček déle to trvá takže bych na předek vrátil 15" ale přemýšlím jestli tam dám zimáky nebo letňáky co si myslíme že by bylo lepší zimáky nafouknutý na tak 5-6 atmosfer a na začátku je pěkně rozgumovat a držely jak lepydlo
4. Benzín-nějaký lepší nejspíš vedle na benzíně 98 oktanů
Na start ho rozhodně nedám, to vím určitě, má stejný výkon já mám ale větší krouťák, má hmotnost na kterou by možná pohořet , myslím že bych ho mohl dostat na maximálku nebo se teda aspoň o to pokusit Takže tak Jestli máte nějaký rady budu rád
- Reklama
ahoj, ta impreza má tuším bez turba 92kW ne? Kamarád má tu samou, ale ve verzi GT, 155kW. Na silnici se s ním nemůžu rovnat, takže když jezdíme někde spolu, bere na mě ohled .
S tím co píšeš by to šlo. Já ted barvil ten plastovej nasávač co je před filtrem a byl jsem to projet zkusmo bez něj a už i to bylo poznat. Je tam tlumič hluku (ta slepá komora přichycená pásky a snýtovaná). Auto při sešlápnutí mělo supr zvuk, mnohem hlubší a samozřejmě mnohem hlasitější a bylo poznat, že autu se chce rychleji do otáček a to tam filtr pořád byl, takže když to vše sundáš, jak říkáš až po klapku, pojede to určitě super, jen někam musíš umístit váhu vzduchu....
Ta váha to je jasný, tam není co řešit, sundat vše, co pujde. Ty sedadla, krámy z kufru a rezerva udělají nejvíc. Pak by možná neuškodilo vyndat jeden přední světlomet a natáhnout tam jinou provizorní trubku/hadici přímo před klapku. Tím sítkem si nejsem moc jist, prach to nezachytí a to motoru dost uškodí. Nějakej jemnější filtr by to chtělo.. Do té hadice bys pak mohl umístit i tu váhu vzduchu.
Pneumatiky jsou alfa omega. Můžeš mít výkon jako dvě GT subara dohromady, ale pokud ten kroutící moment nepřeneseš na třecí sílu na asfalt, je to k ničemu. Pokud bude sucho a čistá trat, sliky jsoun ejlepší, maj největší styčnou plochu. Místo sliků by mohly posloužit i slušně sjeté lpneu. Zimní maj měkčí směs, takže by se možná hodily, negativem je tvar dezénu (malá styčná plocha).
Jinak ted v neděli je renocar tuning v Brně na Masarykově okruhu. Volné jízdy, sprinty, atd. Jedu tam. Bylo by fajn, kdyby se nás tam sešlo víc...
S tím co píšeš by to šlo. Já ted barvil ten plastovej nasávač co je před filtrem a byl jsem to projet zkusmo bez něj a už i to bylo poznat. Je tam tlumič hluku (ta slepá komora přichycená pásky a snýtovaná). Auto při sešlápnutí mělo supr zvuk, mnohem hlubší a samozřejmě mnohem hlasitější a bylo poznat, že autu se chce rychleji do otáček a to tam filtr pořád byl, takže když to vše sundáš, jak říkáš až po klapku, pojede to určitě super, jen někam musíš umístit váhu vzduchu....
Ta váha to je jasný, tam není co řešit, sundat vše, co pujde. Ty sedadla, krámy z kufru a rezerva udělají nejvíc. Pak by možná neuškodilo vyndat jeden přední světlomet a natáhnout tam jinou provizorní trubku/hadici přímo před klapku. Tím sítkem si nejsem moc jist, prach to nezachytí a to motoru dost uškodí. Nějakej jemnější filtr by to chtělo.. Do té hadice bys pak mohl umístit i tu váhu vzduchu.
Pneumatiky jsou alfa omega. Můžeš mít výkon jako dvě GT subara dohromady, ale pokud ten kroutící moment nepřeneseš na třecí sílu na asfalt, je to k ničemu. Pokud bude sucho a čistá trat, sliky jsoun ejlepší, maj největší styčnou plochu. Místo sliků by mohly posloužit i slušně sjeté lpneu. Zimní maj měkčí směs, takže by se možná hodily, negativem je tvar dezénu (malá styčná plocha).
Jinak ted v neděli je renocar tuning v Brně na Masarykově okruhu. Volné jízdy, sprinty, atd. Jedu tam. Bylo by fajn, kdyby se nás tam sešlo víc...
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4507
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Se Subaru 2,0l(tzn.stejný objem jako tvé Coupe)nemá nejmenší naději na sprinty(a ani náhodou také na max.rychlost ).Slušně řečeno,Subaru bez turba je ŠUNKA Aby někdo neřekl,že jsou to jen řeči-zrychlení 0-100km/h-Hyundai Coupe tvůj ročník(102kW) za 9,2s,Subaru Impreza 2,0 (pokud je už s novějším motorem má 92kW(starší verze do roku 2000 měly 85kW)-tak ta s novějším motorem 92kW udělá 100km/h za "neuvěřitelných" 10,2s a max.rychlost má 190km/h,takže to je BÍDA .
Teď jen záleží na tobě,když neusneš na startu,než on to své prdítko roztlačí,tak se na Subaru můžeš dívat jen ve zpětném zrcátku .Ve Vysokém Mýtě jsem byl minule-sprinty jsou tam krátké(jezdilo se 300m) a teď jsem dokonce četl,že budou na 200m.Hodně štěstí .
Teď jen záleží na tobě,když neusneš na startu,než on to své prdítko roztlačí,tak se na Subaru můžeš dívat jen ve zpětném zrcátku .Ve Vysokém Mýtě jsem byl minule-sprinty jsou tam krátké(jezdilo se 300m) a teď jsem dokonce četl,že budou na 200m.Hodně štěstí .
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
- Jerry159
- ***
- Příspěvky: 881
- Registrován: 10 úno 2007, 15:26
- Bydliště: Česká Třebová U Podhorky 168
- Kontaktovat uživatele:
Co ? sprinty jsou tam krátké to vím taky ale ted mi kamrád řekl že sprinty tam mají být 400 metrové kde se to dá vičíst? Juknu na toBorek píše:Se Subaru 2,0l(tzn.stejný objem jako tvé Coupe)nemá nejmenší naději na sprinty(a ani náhodou také na max.rychlost ).Slušně řečeno,Subaru bez turba je ŠUNKA Aby někdo neřekl,že jsou to jen řeči-zrychlení 0-100km/h-Hyundai Coupe tvůj ročník(102kW) za 9,2s,Subaru Impreza 2,0 (pokud je už s novějším motorem má 92kW(starší verze do roku 2000 měly 85kW)-tak ta s novějším motorem 92kW udělá 100km/h za "neuvěřitelných" 10,2s a max.rychlost má 190km/h,takže to je BÍDA .
Teď jen záleží na tobě,když neusneš na startu,než on to své prdítko roztlačí,tak se na Subaru můžeš dívat jen ve zpětném zrcátku .Ve Vysokém Mýtě jsem byl minule-sprinty jsou tam krátké(jezdilo se 300m) a teď jsem dokonce četl,že budou na 200m.Hodně štěstí .
a nechceš přijet v neděli do toho Brna? Tam jsou sprinty na 400m, rpofi časomíra, a navíc staruješ na cílové rovince před tribunami.. Já tam jedu, ale ne na sprinty, jen tak se projet po okruhu...Stojí to tuším 3stovky, pokud to nezdražili, na 25minut...
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Do Brna valim na 100% taky a to jizdeni po tom okruhu je ted myslim jeste levnejsi,protoze je tam uplne novy asfalt tak ho potrebuji pry trosku ojezditmirpie píše:a nechceš přijet v neděli do toho Brna? Tam jsou sprinty na 400m, rpofi časomíra, a navíc staruješ na cílové rovince před tribunami.. Já tam jedu, ale ne na sprinty, jen tak se projet po okruhu...Stojí to tuším 3stovky, pokud to nezdražili, na 25minut...
- Jerry159
- ***
- Příspěvky: 881
- Registrován: 10 úno 2007, 15:26
- Bydliště: Česká Třebová U Podhorky 168
- Kontaktovat uživatele:
Uvidí se jak na tom budu s penězma mají mi přijít xenony za super cenu 1690+100 balné tak jsem zvedav no uvidí se ale do mýta jedu na 100% ještě se juknu kde se píše kolik tam bude sprint v metrechmirpie píše:a nechceš přijet v neděli do toho Brna? Tam jsou sprinty na 400m, rpofi časomíra, a navíc staruješ na cílové rovince před tribunami.. Já tam jedu, ale ne na sprinty, jen tak se projet po okruhu...Stojí to tuším 3stovky, pokud to nezdražili, na 25minut...
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4507
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Jerry,teď jsem se díval na jejich stránky a už tam o délce sprintu není ani muk. Tak tady máš alespoň výsledkovou listinu z minulého roku a nahoře je délka tratě-start - cíl 290m a jak jsem už psal,četl jsem,že tentokrát to bude 200m.Ta dráha na sprinty je tam opravdu hooodně bídná(i šířka) http://www.t-base.cz/vysledky/myto07.pdf Na druhou stranu,díval jsem se na stránky chystaného tuning srazu v Hradci Králové na letišti,kde byly prostory opravdu veliké,dráha na sprint také super-a tento rok tam mají napsáno,že sprinty vůbec nebudou.Což považuji za škodu,protože to bylo jedno z hlavních lákadel.Tak ve Vys.Mýtě máš alespoň kousek na sprint .
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
- Lukino
- Moderátor
- Příspěvky: 457
- Registrován: 30 bře 2006, 10:23
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
ty Borku, že ty Subaru hodně nemáš rád viď?Borek píše:Se Subaru 2,0l(tzn.stejný objem jako tvé Coupe)nemá nejmenší naději na sprinty(a ani náhodou také na max.rychlost ).Slušně řečeno,Subaru bez turba je ŠUNKA Aby někdo neřekl,že jsou to jen řeči-zrychlení 0-100km/h-Hyundai Coupe tvůj ročník(102kW) za 9,2s,Subaru Impreza 2,0 (pokud je už s novějším motorem má 92kW(starší verze do roku 2000 měly 85kW)-tak ta s novějším motorem 92kW udělá 100km/h za "neuvěřitelných" 10,2s a max.rychlost má 190km/h,takže to je BÍDA .
Teď jen záleží na tobě,když neusneš na startu,než on to své prdítko roztlačí,tak se na Subaru můžeš dívat jen ve zpětném zrcátku .Ve Vysokém Mýtě jsem byl minule-sprinty jsou tam krátké(jezdilo se 300m) a teď jsem dokonce četl,že budou na 200m.Hodně štěstí .
Sonata 2.0 16V, 1993
Accent 1.3 12V, 1996
Accent 1.3 12V, 1996