Stránka 1 z 14

Signalizace nezapnutých pásů

Napsal: 13 kvě 2008, 14:46
od dee-log
nevime prosim vas nekdo jak se zbavit toho nechutneho pisteni kdyz si nezapnu pas?? na foru kia psali neco jako ze se to da vypnout vysunutim pojistky.. tak se ptam jestli s tim mate nejake zkusenosti... popripade nejaky jiny napad jak to deaktivovat.. slysel jsem ze po minute a pul prestane ale nic

Napsal: 13 kvě 2008, 14:54
od zz
Jo, u SantaFéčka to vypne samo nebo to jde vypnout tak, že pás třikrát po sobě zapneš a hned rozepneš. Ale je to potichu jen do příštího nastartování

Napsal: 17 kvě 2008, 11:39
od Motorsport
Šlo by to vypnout natrvalo změnou zapojení u interiérové řídící jednotky.

Napsal: 17 kvě 2008, 16:00
od Mexican
to pistanie z kontrolky nezapnuteho pasu ti pripomina aby si nemusel v pripade buracky zoskrabavat svoju drzku z palubnej dosky.. ludia, ja vas fakt nechapem... mozno budem hruby, ale kupujete si do auta hovadiny ako 8 airbagov, ESP ale nezapnete si skurveny pas. Je len hlupe, ze svoju blbost uz nenapravite, ta drzka ide z tej palubovky zoskrabat len do bodybagu

Napsal: 17 kvě 2008, 20:24
od Tringi
Mexican píše:to pistanie z kontrolky nezapnuteho pasu ti pripomina aby si nemusel v pripade buracky zoskrabavat svoju drzku z palubnej dosky.. ludia, ja vas fakt nechapem... mozno budem hruby, ale kupujete si do auta hovadiny ako 8 airbagov, ESP ale nezapnete si skurveny pas. Je len hlupe, ze svoju blbost uz nenapravite, ta drzka ide z tej palubovky zoskrabat len do bodybagu
Navíc i při 30km/h (to už je elektronika toho všeho aktivní) když do něčeho narazíš a nemáš pás (tedy nepodrží tě než se otevře air-bag), tak ti ten air-bag přerazí vaz :!:
Btw. je to pár dní a četl jsem zajímavý článek, který popisoval jak v americe bezpečnostní pásy do aut protlačil jeden letecký inženýr přes bezpečnost, protože se mu více pilotů zabíjelo při nehodách při řízení než při létání. Shodou okolností to byl člověk, který se podílel na formulaci slavného Murphyho zákona, ale na jméno si už opravdu nevzpomenu.

Napsal: 21 kvě 2008, 23:17
od laufas
no ale nekdy je to fakt na rozsekani :x Treba na miste spolujezdce se jenom nekdo vyslika za jizdy apod. a porad a porad to rve :x

Napsal: 22 kvě 2008, 00:00
od Tringi
A další takový. Nechápu :?

Situace A) Spolujezdec si rozepíná pás, svléká bundu, z vedlejší nebo z polní cesty ti něco nedává přednost, rána, spolujezdec letí dopředu, láme si žebra o palubovku, rozbíjí hlavu o sklo, v tu chvíli do něj do protipohybu bouchá air-bag rychlostí 300 km/h ...lidské tělo toho moc nevydrží a snadno se trhá.

Situace B) Spolujezdec se potí a nadává, protože by ta sviňa pás zase vřeštila kdyby se rozepl, z vedlejší nebo z polní cesty ti něco nedává přednost, rána, spolujezdce drží pás, otvírá se air-bag, pás povoluje, spolujezdec padá do měkkého ...pojišťovna platí auto a léčení modřin.

Která varianta vyhovuje vám?

Napsal: 22 kvě 2008, 00:38
od Borek
Tringi píše: Která varianta vyhovuje vám?
Obě,protože sedím připoutaný za volantem. :lol: Teď vážně-jsem zastáncem-čím více bezp.prvků v autě,tím lépe.A když tam jsou,tak je používat VŽDY tak,jak je předepsáno.Pásám se automaticky,jak sednu do auta.Na druhou stranu-měl jsem pár dní půjčenou KIU pro-ceed 2,0CRDI a ten zvuk je opravdu šíííílenýýý :lol: .Řešil bych to odpojením kabelu přímo u toho repráčku.Všechny funkce zůstanou,pouze to nebude ječet.Myslím,že dostatečným řešením je kontrolka na palubce,jak to máme u Tiburona. :wink:

Napsal: 22 kvě 2008, 00:44
od Motorsport
U i30 nejde odpojit reproduktor, protože je integrován v interiérové řídící jednotce.....

Napsal: 22 kvě 2008, 08:44
od laufas
Tringi píše:A další takový. Nechápu :?

Situace A) Spolujezdec si rozepíná pás, svléká bundu, z vedlejší nebo z polní cesty ti něco nedává přednost, rána, spolujezdec letí dopředu, láme si žebra o palubovku, rozbíjí hlavu o sklo, v tu chvíli do něj do protipohybu bouchá air-bag rychlostí 300 km/h ...lidské tělo toho moc nevydrží a snadno se trhá.

Situace B) Spolujezdec se potí a nadává, protože by ta sviňa pás zase vřeštila kdyby se rozepl, z vedlejší nebo z polní cesty ti něco nedává přednost, rána, spolujezdce drží pás, otvírá se air-bag, pás povoluje, spolujezdec padá do měkkého ...pojišťovna platí auto a léčení modřin.

Která varianta vyhovuje vám?
ale prosim te... beru pas jako samozrejmost a velmi dulezitej bezp. prvek,ale az tak? to mi uz prijde prehnany. jako kdyz proste potrebuju sundat bundu, ci neco jineho, tak ji proste sundam.
jeste kdyz sedim vzadu pripoutanej a presednu si (cili pas se odpouta a zustane na volno),tak to rve porad na tom miste,kde jsem sedel puvodne. taky hodne divny. :)

Napsal: 22 kvě 2008, 09:08
od Rexcor
No ono se předpokládá, že nejsi chromej a dokazes si sundat bundu i pripasanej. Po chvilce nacviku to jde jedna radost. Nebo jeste lepe, nesedat do auta tak nabalenej. Stejnak to Hyundai vytopí velmi rychle. A nebo nastavit klimu. Je takových možností. A taky je strašně moc možností jak psal Tringi. Člověk nikdy neví.
Navíc netuším jak by měl pás rozeznat, že si chceš jen sundat bundu:-D
A je jasné, že pás který při jízdě někdo rozepnul bude stále řvát i vzadu. Prostě auto ví, že tam někdo měl sedět. stejně jako u bundy se mu zdá divné, že tam najednou není.:-D
Já osobně se pásám před nastartováním. Mám prostě zvyk. Bundu sundávám hned jak do auta lezu. a pořípadě přizpůsobím teplotu v autě tomu, jak jsme všichni oblečení.

Napsal: 22 kvě 2008, 09:23
od laufas
no o tom muzem diskutovat dlouho... ale proste muj nazor je: Ta zvukova signalizace je dobra vec, jeste lepsi pro retardy, kteri nevedi, jak dulezitej ten pas je. Ale obcas je tak otravna, ze to ani neni mozny :)

Napsal: 22 kvě 2008, 09:58
od Mexican
Rexcor píše:No ono se předpokládá, že nejsi chromej a dokazes si sundat bundu i pripasanej. Po chvilce nacviku to jde jedna radost. Nebo jeste lepe, nesedat do auta tak nabalenej. Stejnak to Hyundai vytopí velmi rychle. A nebo nastavit klimu. Je takových možností. A taky je strašně moc možností jak psal Tringi. Člověk nikdy neví.
Navíc netuším jak by měl pás rozeznat, že si chceš jen sundat bundu:-D
A je jasné, že pás který při jízdě někdo rozepnul bude stále řvát i vzadu. Prostě auto ví, že tam někdo měl sedět. stejně jako u bundy se mu zdá divné, že tam najednou není.:-D
Já osobně se pásám před nastartováním. Mám prostě zvyk. Bundu sundávám hned jak do auta lezu. a pořípadě přizpůsobím teplotu v autě tomu, jak jsme všichni oblečení.
navyse nie je problem niekde zastavit a tu bundu si vyzliect na parkovisku, odpocivadle

Napsal: 22 kvě 2008, 14:26
od laufas
Mexican píše:
Rexcor píše:No ono se předpokládá, že nejsi chromej a dokazes si sundat bundu i pripasanej. Po chvilce nacviku to jde jedna radost. Nebo jeste lepe, nesedat do auta tak nabalenej. Stejnak to Hyundai vytopí velmi rychle. A nebo nastavit klimu. Je takových možností. A taky je strašně moc možností jak psal Tringi. Člověk nikdy neví.
Navíc netuším jak by měl pás rozeznat, že si chceš jen sundat bundu:-D
A je jasné, že pás který při jízdě někdo rozepnul bude stále řvát i vzadu. Prostě auto ví, že tam někdo měl sedět. stejně jako u bundy se mu zdá divné, že tam najednou není.:-D
Já osobně se pásám před nastartováním. Mám prostě zvyk. Bundu sundávám hned jak do auta lezu. a pořípadě přizpůsobím teplotu v autě tomu, jak jsme všichni oblečení.
navyse nie je problem niekde zastavit a tu bundu si vyzliect na parkovisku, odpocivadle
hej proste.... nevim. :d
Samozrejme,ze je mrda moznosti,jak cokoliv udelat jinak,ale pro me je pohodlnejsi si ju vyslikat za jizdy, a proto me stve, kdyz to pipe. Ste blazni proste :roll:

Napsal: 22 kvě 2008, 18:19
od mr.mates
Už chvíli sleduju tuto diskuzi. Když si kupuješ toto auto, tak víš, co má ve výbavě. Nepoužívat bezpečností vymoženosti v autě je normální hazard. Nicméně, když toto pípání chceš jednoduše obejít, tak zapni pás a pak si teprve sedni na sedadlo. Auto detekuje zapnutý pás a neřve. Šílencům zdar.