Stránka 1 z 5
Zrychlení z 0-100
Napsal: 18 kvě 2008, 12:47
od dzakobo
Ahoj muzu se optat,jestli jste nekdy zkousemi kolik date s accentikem z na 100??? docela by me to zajimalo,jak vam to jezdi..
Napsal: 18 kvě 2008, 20:24
od Samuel
jeden clovek.......ja cize 100 kg aj s rezervou a zadnymi sedackami poloplna nadrz a vsetko ako ma byt som dal za 10,3............bez zadnych sedaciek bez sedacky spolujazdca bez rezervy bez krytu kufra a vsetky zbytocnosti prec a havne som mal pozicane 14 slicky tak som dal 100 za 9,6...........myslim ze to bolo na tu pracicku ktora zabrala 30 minut veeeeeeeelmi slusne...........
Napsal: 18 kvě 2008, 21:22
od Melkor
Já myslím že to bylo 11-12 sec, moc přesně sem to neměřil a ani sem neměl jak. Podle tachometru to neni moc presny... Každopádně co sme jeli sprinty s ostatnima accentama, tak mi přišlo že sme +/- na stejno s rozdílama max o pul auta... (1.5 i 1.3) a i když se točí k omezovači, nebo jen do 5000... Prostě sou to tak maly rozdíly že mnohem větší roli v tom hraje vítr, zkopce/dokopce a tak...
Napsal: 19 kvě 2008, 10:48
od super.soso
Melkor píše:Já myslím že to bylo 11-12 sec, moc přesně sem to neměřil a ani sem neměl jak. Podle tachometru to neni moc presny... Každopádně co sme jeli sprinty s ostatnima accentama, tak mi přišlo že sme +/- na stejno s rozdílama max o pul auta... (1.5 i 1.3) a i když se točí k omezovači, nebo jen do 5000... Prostě sou to tak maly rozdíly že mnohem větší roli v tom hraje vítr, zkopce/dokopce a tak...
Ked si to tam zoberem,auto vyrobene v roku 1997 da z 0 na 100km/h za peknych 11 az 12sekuund. V tej dobe felicia 1.6 dala stovku nad 14sekund. Vacsina aut teraz vyrobenych sa blizi k 10 az 11sekundam. Takze accent nebude brzdou provozu.
Napsal: 19 kvě 2008, 12:17
od Samuel
SUPER.SOSO ako vravim auto ma dynamiku na sakramentskej urovni............ten motor je proste genialny.........a vidis moje vysledky bez uprav na motore alebo podvozku.........len odlahcena seria, a vela vela pokusov s trochou benzinu
Napsal: 19 kvě 2008, 14:58
od Lazo
největší sranda je,když někdo v oktávce TDI machruje jak mu to jede vy tam podřadíte a ukazujete už jen záda:ú,akorát máte pak víra v nádrži
Napsal: 19 kvě 2008, 15:04
od Mexican
a ma tych 0-100 nejaky realny vyznam okrem zrazov resp rozbiehania sa z polnacky pred valiacim sa kamionom?
ale ano panove, slape vam to dobre
Napsal: 19 kvě 2008, 15:25
od Lazo
Mexican píše:a ma tych 0-100 nejaky realny vyznam okrem zrazov resp rozbiehania sa z polnacky pred valiacim sa kamionom?
ale ano panove, slape vam to dobre
jo třeba když předjíždíš hovnocuc,nebo bagr a jiný brzdy silnic, ono to totiž říká něco o zrychlení vozu obecně
Napsal: 19 kvě 2008, 18:51
od Selshig
Lazo píše:největší sranda je,když někdo v oktávce TDI machruje jak mu to jede vy tam podřadíte a ukazujete už jen záda:ú,akorát máte pak víra v nádrži
ten vir mě nikd ynetrpail octavky jsou masla lepši je nasrat passata:D:D:D
Napsal: 19 kvě 2008, 20:26
od jandaxx
Selshig píše:Lazo píše:největší sranda je,když někdo v oktávce TDI machruje jak mu to jede vy tam podřadíte a ukazujete už jen záda:ú,akorát máte pak víra v nádrži
ten vir mě nikd ynetrpail octavky jsou masla lepši je nasrat passata:D:D:D
No nevím, jestli si moc nefandíš. Chce to trochu soudnosti. Dnešní nový Passat má průměrný výkon okolo 100kw. A ten si dá Accentíka s 60ti kilowaty k svačině i s prstem v nose.
Napsal: 19 kvě 2008, 22:35
od hlobilp
super.soso: felicie 1,6 mela zrychleni 12s..... a jede uz docela slusne.... v sobotu jsem si to valil 160 z Brna na Svitavy kolem me prosvistela jedna takova.. jsem valil voci... nejmin 180 tam musel mit....
A jandaxx ma pravdu.... uz i OI TDI 81 kW... mi je schopna udelat problem....
Napsal: 19 kvě 2008, 23:01
od vlastaFR
Hlobilp: no asi tak nejak
. TDI s cervenym I-ckem ma 81kw a stou kdyz zavodim
tak sem rad kdyz ji odjizdim pak sou motory TDI s cervenym D-ckem a I-ckem a ty maj 94kw to uz ruce pryc
nemluve TDI cele v cervenym to radsi zastavit
(mluvim tu o motorech VW 1.9
dnesni 2.0
taky ruce pryc. accentik max na starou oktavku TDI ze 66KW. ale na vyse uvedeny motory kuci nemate to spis zvas maj srandu oni.. nemyslim to ve zlim, ale realita je holt takova
jinak zas takovej prehled o motorech VW nemam ale tohle je takovej zaklad
, kdyby byl nekdo presnejsi tak at nebruci ale radsi to upresni, jen aby si Accentaci udelaly obrazek skym (cim) to vlastne souperi
Napsal: 20 kvě 2008, 07:11
od Selshig
vlastaFR píše:Hlobilp: no asi tak nejak
. TDI s cervenym I-ckem ma 81kw a stou kdyz zavodim
tak sem rad kdyz ji odjizdim pak sou motory TDI s cervenym D-ckem a I-ckem a ty maj 94kw to uz ruce pryc
nemluve TDI cele v cervenym to radsi zastavit
(mluvim tu o motorech VW 1.9
dnesni 2.0
taky ruce pryc. accentik max na starou oktavku TDI ze 66KW. ale na vyse uvedeny motory kuci nemate to spis zvas maj srandu oni.. nemyslim to ve zlim, ale realita je holt takova
jinak zas takovej prehled o motorech VW nemam ale tohle je takovej zaklad
, kdyby byl nekdo presnejsi tak at nebruci ale radsi to upresni, jen aby si Accentaci udelaly obrazek skym (cim) to vlastne souperi
jenomže taky je problem že je to jen hloupej diesel...když jsem jel v prasatu tak jsem do stovky měl zařazenou už čtyřku a to mě nějaky ten čas stalo kdežto v accentíkovi zařadim dvojku do devasatky až..takže nemusim tolik šaškovat...odskoušene to mam se sousedem co ma tdi s červenym i na semaforech....do 120ti jsem se snim držel pak hold ma to lepši moment....ale starši prasatka jsou legračni....vím jak jsme jezdil se služební octavkou ktera byla načipovana na 96kW???i tak jsem musel řadit jak kkt do stovky.... ale kamrad co ma omegu 2,5l 6V tak taky sem se ho držel do 120ti...zase pokud ma auto 150koni a važi 1,7tuny tak to zase tak silny motor pro to auto neni....občas stači počitat kW na kg v poměru....neříkam že sem předjel všechny passaty to bych kecal červene DI nebo TDI červene to je už jinde....ale proč si nezazavodit když je možnost...a neřikejte že vas neprovokuje borec co se psoatvi na křižovatku a pořad vidite jak nervozne se rozjiždi a pořad...no nemate tam nahodou už jedničku a nečekate na oranžovou???:D
Napsal: 20 kvě 2008, 07:21
od Selshig
takže 1,9TDI 77kW ma na jeden kW 21kg a 2,0TDI 103kW ma na jeden kW16kilo .... můj accent ma na 1kW 15,5kg....prvně zmínovaný diesel ma z 0-100 za 13sekund druhy zmínovany ma za 9,8 ja amm něco nad 10sekundm ale co jsemse koukal na stranky vauwe tak udavají rychlost 0-80 a 0-100tudiš ted nevim jakou rychlost tam v te 80tce hažou.....
jo a pro některé aby si nemysleli nemachruji tady jen říkam to co občas zažívam na silnici...
jiank vím jak mě na mošnově porazili 3dv. accentik což je o nějake to kilčo lehčí tak mi pak muže říct virus jestli dokaže předjed passata....
Napsal: 20 kvě 2008, 07:44
od draceq
Jak si tak tady čtu, kdo má kolik KW a kolik má červených písmenek...... myslím, že tohle není absolutně pro "pohyblivost" auta důležité(jasně, ta barva písmenek určuje motorizaci, ale je skutečně tak dobrá??).... myslím, že nikdo z vás nepochybuje, že předjede kamion - ovšem kdybych vám řekl, že předjedete něco, co má výkon 350-700 KW, budete na mě koukat jako na vola.....
Takže tady půjde spíš o poměr KW/Kg a ve finále také o max. kroutící moment motoru (v případě jakž takž srovnatelného poměru výkonu na kilo).
BTW - když už jsme u toho krouťáku, tak Accent jej má na maximu tuším někde při 5500 otáčkách..... a kdo z vás s takhle vytočeným motorem jezdí běžně po městě
(Virus, Selshig a Cypisek se nepočitají
)? Pak je jasné, že diesel s maximem u 2500 není možné předjet....