otacky pri volnobehu

Moderátoři: black_sheep, Tringi, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
laxo18
*****
Příspěvky: 1601
Registrován: 13 lis 2006, 16:36

otacky pri volnobehu

Příspěvek od laxo18 »

caute ludia kolko by mali byt otacky pri volnobehu na coupe ? a co ich ovplivnuje ? neviem ci to je dobre ale nejako mam otacky po nastartovani tak kolo pri 600 sa mi zda ze by sa mali drzat okolo 900 nie ?
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
Reklama
 

Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Příspěvek od mirpie »

hoj, otáčky u Coupé při teplým motoru tuším 850+-100. Otáčky drží krokový motorek za klapkou (obtoková hadice s motorkem bosch) na základě teploty chladicí kapaliny (čidlo na vpravo nahoře), množství nasávaného vzduchu (čidlo na stěně airboxu). Pokud ti to hapruje, určitě omrkni škrtící klapku, zda třeba není pootevřená, vyčistit, totéž ten motorek a pak zontrolvat hadice, hlavně spoje, zda to někde nepřisává falešný vzduch... Ale při otáčkách 900/min bych se neznepokojoval. Já měl na volnoběh 2800ot/min, když jsem pak zjistil, že po tom, co jsem měnil těsnění víka ventilů, jsem při montáži zpomněl zapojit hadici na odvětrání klikové skříně (ta hadice vede z hlavy, ale odvětrává to i klikovou skřín)...
Pak jsem ji nasadil a už se uklidnil na 850-900
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
dragunov87

Příspěvek od dragunov87 »

co mam urobit s cidlom, ked som tam hodil sportovy filter? mam to odpojene ale nieked mi drzi otacky pri 2000 ked je motor studeny. ale inak v pohode. co s tym mozem sposobit ked to cidlo nieje zapojene ale len tak visí???
Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Příspěvek od mirpie »

to čidlo je třeba zapojit. Navrtej díru do hadice mezi filtrem a klapkou a dej ho tam, utěsni ho třeba silikonem... Tím se vysvětlují i ty vyšší otáčky. Do motoru jde vzduchu dost, ale to no neví, protože čidlo ti visí někde bokem a to dává menší hodnoty. Těmi zvýšenými otáčkymi to kompenzuje..
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
dragunov87

Příspěvek od dragunov87 »

ok, dakujem. dnes to spravim a dam vediet !!!
MartasZ
*****
Příspěvky: 2154
Registrován: 14 pro 2005, 11:47
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MartasZ »

mirpie píše:hoj, otáčky u Coupé při teplým motoru tuším 850+-100. Otáčky drží krokový motorek za klapkou (obtoková hadice s motorkem bosch) na základě teploty chladicí kapaliny (čidlo na vpravo nahoře), množství nasávaného vzduchu (čidlo na stěně airboxu). Pokud ti to hapruje, určitě omrkni škrtící klapku, zda třeba není pootevřená, vyčistit, totéž ten motorek a pak zontrolvat hadice, hlavně spoje, zda to někde nepřisává falešný vzduch... Ale při otáčkách 900/min bych se neznepokojoval. Já měl na volnoběh 2800ot/min, když jsem pak zjistil, že po tom, co jsem měnil těsnění víka ventilů, jsem při montáži zpomněl zapojit hadici na odvětrání klikové skříně (ta hadice vede z hlavy, ale odvětrává to i klikovou skřín)...
Pak jsem ji nasadil a už se uklidnil na 850-900
Kámo pokud vim, tak u těchhle motorů už nejni krokovej motorek, ale volnoběžnej ventil.......
Hyundai Coupe 2.0 16v 1997
102kW G4GF
dB Drag Racing 136,2dB :D
Obrázek
Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Příspěvek od mirpie »

jo, je to volnoběžný ventil, omlouvám se. Tu věc mám před očima, jen jsem ji blbě pojmenoval..
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
dragunov87

Příspěvek od dragunov87 »

tak cidlo je naspät a otacky v pohode. dakujem
Odpovědět

Zpět na „COUPE“