Stránka 1 z 1

AUTOMAT

Napsal: 26 kvě 2008, 21:39
od koláč
Ahoj,jsem tu novej a určitě se to tu někde řešilo ale nějak se to nedořešilo,chtěl bych vědet co znamená OD na automatu,řadí jen do trojky ,podle toho co jsem našel jinde by to měl být městský režim a ne při použití z kopce .Nemám manuál,takže nevím ani co je za režim power a normal :oops:

Re: AUTOMAT

Napsal: 27 kvě 2008, 08:07
od Zamo
koláč píše:... Nemám manuál,takže nevím ani co je za režim power a normal :oops:
O manuál si řekni u kteréhokoliv prodejce
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... c&start=15

Napsal: 29 kvě 2008, 15:31
od koláč
Dík,já myslel jestli to tu třeba někdo neví :(

Re: AUTOMAT

Napsal: 29 kvě 2008, 19:46
od Hujer
koláč píše:Ahoj,jsem tu novej a určitě se to tu někde řešilo ale nějak se to nedořešilo,chtěl bych vědet co znamená OD na automatu,řadí jen do trojky ,podle toho co jsem našel jinde by to měl být městský režim a ne při použití z kopce .Nemám manuál,takže nevím ani co je za režim power a normal :oops:
Power-sportovni jizda,automat de vytocit do vysich otacek.Doporucuje se pouzivat pri sportovni jizde,vysich rychlostech a v horskych terenech.
Normal-standartni jizda,automat te nepusti do vysokych otacek.Pri rychlosti na 100km/h pojede automat na 4 rychlostni stupen a pri potrebe akcelerace prevodovka nepreradi na nisi rychlostni stupen.
OD-spinac rychlobehu.Pozapnuti spinace rychlobehu,bude prevodovka automaticky prerazovat po 2. a 3. prevodovem stupni na rychlobech.Ten je ekvivalentem 4. rych.stupne s prevodem do rychla.Jeli spinac vypnuty,potom k prerazeni na rychlobech nedojde.Za beznych jizdnych podminek by mela byt radici paka v poloze D a rychlobech zapnuty.Aby bylo mozno radici paku presunout do teto polohy,stisknete nejprve tlacitko na jeji rukojeti.

Napsal: 29 kvě 2008, 21:19
od koláč
Jsi dobrej Díky,takže je tlačítko OD v podstatě k ničemu? ,nebo když je to vypnuto tak to slouží jako městský režim,takhle to píšou na us cars,

Napsal: 30 kvě 2008, 10:12
od Hujer
koláč píše:Jsi dobrej Díky,takže je tlačítko OD v podstatě k ničemu? ,nebo když je to vypnuto tak to slouží jako městský režim,takhle to píšou na us cars,
Po meste pri vyplim ti to pojede jen na 3 kvalty.Na dalnici a mimo obec si ho zapni a bude ti to radit 4ku.Ja osobne bych ho nechal zaplej nebo se muzes pak divit jakou mas spotrebu! :D

Napsal: 30 kvě 2008, 12:56
od vlastaFR
tyjo chapu to tak, ze ten automat ma 4 rychlosti??

Napsal: 31 kvě 2008, 16:58
od kibut
Pokial viem, tak OD okrem toho co sa tu popisalosposobi aj to, ze hydromenic v prevodovke zopne spojku premostenia a vytvori tak pevne spojenie kolies s motorom (ktore je inak "pruzne" ) a teda sa ti znizi spotreba a nepatrne zvysi vykon (pouzitie na dialniciach, na dlhe vzdialenosti, kde sa velmi neradia rychlosti)

Napsal: 01 čer 2008, 20:00
od Hujer
vlastaFR píše:tyjo chapu to tak, ze ten automat ma 4 rychlosti??
Spravne. :wink:

Napsal: 02 čer 2008, 21:36
od vlastaFR
neni to malo?? vzdyt se to musi odrazit na spotrebe i jizde...

Napsal: 02 čer 2008, 22:29
od kibut
vlastFR:
mas na mysli maly pocet prevodovych stupnov?
Ber to tak, ze automat ma ine prevodove pomery a aj tak tam nidky nie su otacky kolies pevne spojene s otackami hriadela (okrem toho 4. prev. stupna)...
Ale nove automaticke prevodovky ako napr. DSG od Mercedesu tusim, maju az 6 pr. stupnov a pocul som aj o 8 pr. stupnoch. Ale to je iny (novy) typ prevodovky.