Stránka 1 z 1

Koupit a za kolik?

Napsal: 06 čer 2008, 10:20
od Dalibor
Dobrý den, prosím o názory a rady.
Odcházím ze společnosti, kde jsem jezdil v Santa Fe a řeším, zda si jej odkoupím.Auto pořízeno 27. 12. 2007, dnes najeto 63 500 km. Jedná se o:
Santa Fe 2,2 VGT ELEGANCE (plus navíc Medvěd block, Park asistent 4 čidla, koberce textil a guma, vana zavazadlového prostoru)
PLATINUM SILVER METAL.
Auto odpovídající opotřebení (podřené alektrony, když jsem ho jednou utopil po nápravu ve štěrku), jednou sejmutá srna (škoda 120 000, ale v podstatě jen plechy a dobře opraveno).
Pořizovací cena byla po slevách 920 000 (včetně zimních Nokianu).

Kopili by jste za kolik?
Jde mi spíše o cenu, zda SFe, nebo jiné auto neřeším. Santa je srdeční záležitost, nicméně, jednou asi zase budu pracovat a auto budu mít a pak Santu prodám... Ale do konce roku si plánuju dát prázdniny a v něčem jezdit musím. Taky jsem uvažoval že si koupím na nějakou dobu pro soukromé užívání H I 30 CW, docela se mi líbí a jel jsme v něm, jen prostě není to Santa...

Díky za názory

Pardon

Napsal: 06 čer 2008, 10:22
od Dalibor
ještě má střešní okno

Napsal: 07 čer 2008, 09:54
od zdenek76
podle mě tak do těch 600t Kč, ale těžko říct, jako ojetina se to zatím neprodává moc dobře, takže bys to mohl uhádat ještě níž

Napsal: 07 čer 2008, 12:58
od Vladik
Myslim, že 600 je celkem podhododnocený. Když se koukneš, za kolik se takový auta třeb a na tipcars.cz prodávaj... Takovýhle by tam šlo tak za 680 i víc. Otázkou je, jaký máš ve firmě jméno a jak moc se budou snažit ti ho dobře prodat.

Napsal: 07 čer 2008, 13:32
od zdenek76
Tipcars není směrodatný, ty auta tam stojí a nikdo je nekupuje, jenom tady z fora se dva členové pokoušeli prodat po roce novýho SF a byl to problém.

Navíc Dalibor je kupující a ne prodávající, takže z pohledu kupujícího bych za to víc jak 600 nedal. Je to po bouračce, škoda 120t Kč není zrovna málo a už to prostě není nebouraný auto, někde může po čase začít něco reznout, vibrovat apod.

Napsal: 07 čer 2008, 16:17
od Vladik
S tou bouračkou srny to je pravda, tu jsem nějak přešel... :)

Napsal: 07 čer 2008, 16:34
od Zamo
zdenek76 píše:.............. Je to po bouračce, škoda 120t Kč není zrovna málo a už to prostě není nebouraný auto, někde může po čase začít něco reznout, vibrovat apod.
svatá pravda. Jakmile je to bouraný, cena jde hodně dolů. Proběh km odpovídá několikaletému používání, což snižuje cenu tak na 3 roky starý vůz. Některé bazary mají větší šanci takový vůz prodat: "nebouráno, najeto 10 tkm, ... :?

Napsal: 07 čer 2008, 16:42
od Zamo
. chybne opakovane vlozeno . sorry

Napsal: 07 čer 2008, 17:08
od laxo18
to ked zrazil srnu a vsetko bolo pekne opravene vymenou za nahradne diely by som sa ani ja nezmienil ze auto bolo burane to tak isto moze clovek prehlasit ked zrazi zabanta a rozmlati mu podblatnik ze ma uz tiez naburane auto ? samozrejme ze ide o velkost poskodenia ked zrazil tu srnu jelen je uz horsie

Napsal: 08 čer 2008, 18:53
od Zamo
laxo18 píše:to ked zrazil srnu a vsetko bolo pekne opravene vymenou za nahradne diely by som sa ani ja nezmienil ze auto bolo burane to tak isto moze clovek prehlasit ked zrazi zabanta a rozmlati mu podblatnik ze ma uz tiez naburane auto ? samozrejme ze ide o velkost poskodenia ked zrazil tu srnu jelen je uz horsie
taky nikde nepíše jestli byla vyměněna půlka auta. Ale škoda 120000,- Kč není jen plastový podblatník. Před lety mi vjel do dráhy z vedlejší silnice osobák: škoda na mé Mazdě byla tenkrát 112.000,- Kč. Co šlo vyměnit bylo všechno hezky vyměněno originálními díly, jenže části skeletu se musely rovnat na stolici. To ti na výměnu neodklepne žádná pojišťovna na světě. To by se pak oprava rovnala ceně nového vozu. Takže si umím představit jak to SF vypadalo. Prostě - bouračka. Takový vůz bych osobně nechtěl.
Navíc Dalibor se rozhoduje o koupi vozu o kterém ví že byl bouraný. Před sebou samým to nezatajuje. Pokud to jemu nevadí že byl bouraný, může usmlouvat zajímavou cenu, jako by kupoval letité bourané auto.
Že někdo při prodeji zatají skutečnost že byl vůz bourán, jen vypovídá o charakteru prodávajícího. Nemusí se mu to vyplatit, pokud narazí na někoho kdo se v tom vyzná. Měření tloušťky laku není dnes žádnou novinkou, nebo kódování skel podle data výroby, či jen pouhý pohled na slícování jednotlivých dílů karoserie nebo vyklepávání části svařence skeletu atd....
Podívej se i do inzerátů: tam kde si ani bazary nejsou jisté o tom zda byl vůz bourán - nenajdeš slůvko NEHAVAROVÁNO. Opatrně se tomu vyhýbají aby právně nenarazily.

Napsal: 12 čer 2008, 10:24
od Dalibor
Diky všem za nazory.
120 T za opravu SF znamená - výměna předního nárazníků, spojleru, pravého světla a mlhovky, blatníku, podběhu, nádobrky na ostřik. kapalinu a hlavně chladiče klimatizec (to byla nej. palka) velmi lehce se vyrovnalo (asi 10 cm) kapoty, jinak vše vyměněno, orpava super. Vizualně a myslím i fakticky nepoznatelné.

Jinak mimochodem, bylo to v noci v cca 120 km/hod, naběhla mi srna do pravého pruhu, strhl jsem to do levého a tam 20 m přede ní stála druhá, která se nemohla dostat přes dělící zábrany, té už jsem se nevyhnul. Rána jako kladivem do přední masky, zastavil jsem po nějakých metrech, vylezu ven a koukám, že mi chybí půlka auta :D no a ze srny se myslím ,moc guláš udělat nedal, ta byla i vykostěna. Podstatné je, že SFe se zachovalo naprosto korektrně i v té rychlosti, myslím, že v mém předchozím citroenu by to bylo mnohem horší.

No, tak já si myslím, že za něco pod 500 000 to mohu s čistým svědomím koupit, ne?

Napsal: 12 čer 2008, 13:14
od Zamo
že znáš tak perfektně historii vozu a víš co bylo spravováno a kolik má SF skutečně najeto - by to byla dobrá cena.
Navíc pokud bylo opravováno ve značkovém H servisu tak bys neměl přijít o záruku na plechařinu. Škoda jen že jsi neobhájil u pojišťovny i výměnu přední kapoty. Přední hrana je falcovaná a mohlo tam být použito větší vrstvy tmelu, který po čase vypraská (chtělo to nejdříve probrat se servisem, než to viděl pojišťovák - případně tomu "pomoci" :wink: ).
Před pár měsíci jsem vyřizoval opravu Fabie, do které na parkovišti nacouval nezjištěný "řidič" (25tKč) - zdejší servis díly nevyklepává - pouze mění (prý pokyn Škodovky kvůli udržení záruky na prorezivění).

Re: Koupit a za kolik?

Napsal: 28 říj 2008, 20:10
od Kosťa
Ahoj, mám stejné datum výroby jako ty. Vozidlo v plné výbavě, tažným zařízením, nebourané a najeto 26 000km v automatu jsem koupil minulý měsíc z Lucemburska za 589 000. Jezdí jako o život a je v parádním zachovalém stavu.

Re: Koupit a za kolik?

Napsal: 28 říj 2008, 21:18
od O2Man
Dobrý den,
jsem nově se registrující člen.Vlastním S.Fe r.v.2002 starý model a právě se mě veze nový model R.V. 2006 110 Kw motor. najeto poctivých 130.Tis. za cenu 440.000Tis. Auto je v plné výbavě včetně navigace.Auto je zakoupené v Belgii s plnou servisní historii........Chtěl bych se zeptat zkušených SANTAFÁKŮ,na mnou zaplacenou cenu...koukal jsem snad do všech autobazarů v Čechách a do všech salonů,vždy mě vychází,že jsem min.100.000 pod cenou nehledě na plnou výbavu mého nového miláčka......
Dále bych prosil o rady kde se dá levně zakoupit nový software tedy hlavně čeština do navigace atd.,ale to budu řešit v jiných sekcích tohoto fora a až ho budu mít před barákem cca v pondělí.
Děkuji za názory...Martin