Stránka 1 z 2

Chiptuning

Napsal: 09 čer 2008, 19:09
od mischo
Nazdar. Ma niekto skusenosti s chipovanim accenta? Ze ci to ma vobec zmysel ho nachipovat a nebudu to zbytocne vyhodene peniaze. Hlavne vykon ma zaujima.Diky :D

Napsal: 09 čer 2008, 20:14
od vlastaFR
vic jak 10% vykonu ti to neprida. jinak pokoukej je toho tu dost o tomhle :D

Napsal: 09 čer 2008, 22:23
od zdenek76
U atmosféry s malým obsahem jsou to vyhozený peníze, přidá ti to v nejlepším případě nula nula prd, takže to nejspíš ani nepoznáš. Zainvestuj do vzduchové vložky či otevřeného sání, udržuj v pořádku svíčky/kabely, případně hoď jiný výfuk a bude to jezdit ok.

Napsal: 10 čer 2008, 09:01
od Samuel
neviem skor nie ako ano.........mozno vylepsia vykon ak sa podari na nejakych 100 koni cize mozn narast 10koni........ale to je sci.fi.......zlepsia spotrebu mozno priebeh otacok ale tazko povedat..........to by sa s tym museli pohrat a nevrim ze by sa s tym niekto tahal........nahraju ti soft max upraveny zo 16V........aspon myslim.......podla mna zbytocne

Napsal: 10 čer 2008, 09:54
od vlastaFR
Samuel píše:neviem skor nie ako ano.........mozno vylepsia vykon ak sa podari na nejakych 100 koni cize mozn narast 10koni........ale to je sci.fi.......zlepsia spotrebu mozno priebeh otacok ale tazko povedat..........to by sa s tym museli pohrat a nevrim ze by sa s tym niekto tahal........nahraju ti soft max upraveny zo 16V........aspon myslim.......podla mna zbytocne
hale sorry, ale ja kdybych se tu na neco ptal, tak bych urcite nechtel za odpoved nejaky hadani az placani... to so nech radsi pro sebe :arrow: nemyslim to spatne, ale tvoje odpoved cece.
jinak benzinak bez turba narust vykonu do 10%

Napsal: 10 čer 2008, 21:24
od Samuel
vlastaFR píše:
Samuel píše:neviem skor nie ako ano.........mozno vylepsia vykon ak sa podari na nejakych 100 koni cize mozn narast 10koni........ale to je sci.fi.......zlepsia spotrebu mozno priebeh otacok ale tazko povedat..........to by sa s tym museli pohrat a nevrim ze by sa s tym niekto tahal........nahraju ti soft max upraveny zo 16V........aspon myslim.......podla mna zbytocne
hale sorry, ale ja kdybych se tu na neco ptal, tak bych urcite nechtel za odpoved nejaky hadani az placani... to so nech radsi pro sebe :arrow: nemyslim to spatne, ale tvoje odpoved cece.
jinak benzinak bez turba narust vykonu do 10%
hele ´´cece´´ nemyslim to spatne ale co je zle na tom ked dam niekomu uvahu o tom co by sa mohlo stat ked tam da chip.......firiem co sa tym zaobera je vela a ja mu len vravim ako to moze dopadnut.....nie ako to dopadne lebo to nikdy nikto presne nevie..........

Napsal: 10 čer 2008, 23:12
od vlastaFR
jestly si to tak myslel, tak to sorrac, ale ja to teda z toho nevycet....jinak sou firmy (TY DOBRY A S POVESTI) ktery ti na to daj zaruku. na druhou stranu (se to tady parkrat probiralo) sou firmy ktery ti ten vykon jenom vstipej. nekdo tu mluvil s vlastni zkusenosti (ale hledat se mi to nechce)

Napsal: 11 čer 2008, 20:15
od mischo
Diky za pomoc.Este neviem ako sa rozhodnem. Mam este jednu riadiacu jednotku tak zaruku akotaku mam sam pre seba.Skor by som dal len zlepsit priebeh otacok. Nepotrebujem aby slo 220.Ale vlastna skusenost od niekoho by mi pomohla. Inak dakujem za nazory

Napsal: 13 čer 2008, 11:27
od Korálek
Vyhozený peníze.
raději udělej to co píše Zdenek76

Napsal: 13 čer 2008, 11:48
od Engineer
Vyfuk, dynamizer, sportove sanie... ja si myslim ze aj to urobi svoje ako vravi zdenek... Pri vyssej investici nove sportove zvody... ale tolko uz vrazat do toho neetreba

Ked uz chip tak potom by som si nekupoval Accenta ale coupe objemu aspon 2,0...

Napsal: 16 čer 2008, 12:42
od HJugo
Zdar borci, je velmi pekne ako tu vsetci rozpravaju o chiptuningu. Jedni to chvalia, druhi hania a nikto si to nevyskusal, len kazdy tvrdi JPP (jedna pani povedala). Ja mam mojho tatosa chipnuteho uz vyse tri roky. Dal som ho chipnut necely rok po kupe (kupil som ho ako uplne nove auto). Teraz par faktov:
1.) nebol som na motorovej brzde, takze nemozem s istotou povedat kolko splasenych psov mam pod kapotou
2.) fundovany odbornik z Hyundai servisu nevie zistit, ci je auto chipnute (ziva skusenost z Hyundaizraz Morava2)
3.) spotreba zavisi najviac na topankach - ja jazdim dlhodobo 5.8-6.3 na nadrz
3.) nic vam neprida viac vykonu a neznizi viac spotrebu benzinu ako dobry stav - sviecky, palivo, filtre a hlavne spravny olej (ja osobne pravidelne po vymene oleja a filtrov zaznamenavam prepad v spotrebe o 0.3l/100km)
4.) urcite je lepsie si kupit hned auto s 2.0l motorom ako chipovat trapnu 1.3, ale ked raz na 2.0 nie su prasule, tak nie su. Ked sa dake nazbieraju, tak potom nic ine nezoztava, ako chipovat
5.) co sa tyka vykonov, tak len par postrehov zo zrazu na Morave - v dueli s Jirkom (Accent 1.5) vysiel suverenne vitaz chipnuta 1.3 (o viac ako dlzku auta) - v meranych sprintoch dosiahol rovnaku rychlost tusim len Getzik 1.3, ktory ma kratsiu prevodovku a trosku mensiu hmotnost (porovnaval som len kategoriu do 1.5)
6.) chipnutim ziskate auto tak o jednu kategoriu silnejsie t.j. viete konkurovat pri 1.3 tak 1.5 a potazmo 1.6 motorom
7.) aj ked si kupim raz i30 s 2.0 motorom, tak ho dam znovu chipnut

Takze do-chipovania pretekari!!!!!!!!

Napsal: 16 čer 2008, 12:54
od XMira
HJugo: Takze chapu spravne, ze ted je Tvuj accent srovnatelny s Accentem 1,6, tudiz se vykon zvysil o 50%?

Napsal: 16 čer 2008, 13:14
od HJugo
Myslim, ze je zbytocna akakolvek dalsia debata o chipovani, poprosim admina zmazat moje posledne prispevky. Poniektori JPP prispievatelia stale nepochopili ciel mojich poznamok.

XMira - na tvoju poznamku sa da odpovedat len takto: moj accent ani len vo sne nedosahuje vykon novych preplnovanych 1.2 motorov od fiatu a toboz nedosahuje ani len 50% krutiaceho momentu preplnovaneho 1.4 od VW. Kazdy rozumny clovek pochopi, ze ak chcem zrovnavat chipnutie zastaraleho 1.3 12V, tak ho nebudem porovnavat s najmodernejsim 1.6 CVVT 93kW. Objektivne mozem povedat, ze 1.4CVVT (dokonca aj verzia v Getzikoch) je po vsetkych ohladoch lepsia ako zastarala 1.3 12V. Ale zarucene viem povedat, ze ta trapna 1.3 12V je ma o 50% vacsi vykon ako motor z favoritu.

XMira, ked by ti raz nahodou napadlo chipovat 3.0l motor - nerob to, lebo vykon F1 motorov nedosiahnes. :-))

Napsal: 16 čer 2008, 15:58
od mirpie
úpravu ŘJ nedělat. U atmosféricky plněných motorů to ani nepoznáš. u přeplňovaných motorů to jakýsi výnzam má, ale všena úkor životnosti turba a vstřikovačů, navíc se zvedne spotřeba. Kdo říká že ne, lže. Výrobce auta to vždy nastavuje na kompromis mezi výkonem a spotřebou. Ono cokoli dělat s motorem 1,3 12V mi přijde celkem k ničemu..

Napsal: 16 čer 2008, 16:20
od black_sheep
mirpie píše:úpravu ŘJ nedělat. U atmosféricky plněných motorů to ani nepoznáš. u přeplňovaných motorů to jakýsi výnzam má, ale všena úkor životnosti turba a vstřikovačů, navíc se zvedne spotřeba. Kdo říká že ne, lže. Výrobce auta to vždy nastavuje na kompromis mezi výkonem a spotřebou. Ono cokoli dělat s motorem 1,3 12V mi přijde celkem k ničemu..
opet souhlas s mirpiem - ty mi clovece posledni dobou beres poznamky z pusy.. :lol:

Vlasto, to s tema 10% se neda takhle pausalne rict, jsou auta, jako renault R19 54kW asi pujde lip vyladit nez 1.3 accent co ma krasny vykon 62kW kde uz moc zlepsovat nepujde.. :-)

ostatne dneska uz je malo motoru, ktery jsou poddimenzovany a v podstate jdou nejak smysluplne chiptunningovat.. jenze to muze snad jedine clovek co dela vyhradne tu znacku vozidla, ktery se to tyka..