Stránka 1 z 2
Jake Santa fe?
Napsal: 11 čer 2008, 12:55
od Redvous
Zdravím, chtěl bych poradit, v mám plánu si koupit v německu ojeté starší SF a rozhoduju se nemi benzínem 107kW a naftou 83kW. Které je na otm líp? děkuji všem za vaše rady
Napsal: 11 čer 2008, 13:07
od Rexcor
Víš neřek jsi na co to chceš. Kolik má co najeto a další drobnosti jako třeba za kolik ho můžeš mít. Taky si dej bacha na to aby to byla 4 kolka. Dělaly se i předokolky.
Napsal: 11 čer 2008, 13:10
od Redvous
chtěl bych to na klasické lítání,občas dálnice,občas město prostě něco mezi tím a cenu do 200 000, když jsem se díval na mobil.de tak to hodilo auta kolem roku 2002 naježděno přibližně do 100tkm.
tady je kdyžtak odkaz z čeho +-vybírám
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/miniS ... g=&lang=cz
Napsal: 11 čer 2008, 13:57
od Redvous
jo a ty předkolky jsou jen 99kW ne? nebo jsou i jiné?
Napsal: 11 čer 2008, 15:03
od zdenek76
předokolky můžou být všechny motorizace snad s výjimkou 2.7V6, zrovna v tom odkazu je prvních osm nebo kolik aut předokolky (2WD), 99kW může být benzin 2.0 - od toho ruce pryč. Jinak bych nedoporučoval ani 2.4 103kW nebo 104kW, jedině až 107kW jež má výrazně nižší spotřebu a jinak nastavené výkonové mapy.
Napsal: 11 čer 2008, 19:28
od Rexcor
No já bych taky doporučoval 2,4l benzin. A jestli chceš šetřit tak brzo předělat na plyn. Pravda je to dalšich 40 tisic, ale jezdiš hned levněji než diesel a přitom s pružností benzínu. Vrátí se Ti to tak během 3 let v závislosti na počtu Km ročně.
Napsal: 11 čer 2008, 21:01
od Hujer
zdenek76 píše:předokolky můžou být všechny motorizace snad s výjimkou 2.7V6, zrovna v tom odkazu je prvních osm nebo kolik aut předokolky (2WD), 99kW může být benzin 2.0 - od toho ruce pryč. Jinak bych nedoporučoval ani 2.4 103kW nebo 104kW, jedině až 107kW jež má výrazně nižší spotřebu a jinak nastavené výkonové mapy.
V americke verzi se delala i 2,7 jen v predokolce a kdyz to nekdo prekope na ev. verzi tak to laik nepozna.
Napsal: 11 čer 2008, 22:21
od zdenek76
a jo, máš pravdu, když jsem se r.2005 díval po jetým SF, tak jedna americká 2.7 se prodávala tuším v Břeclavi nebo Brně, podle fotek bylo auto super až po telefonátu z nich vylezlo, že je to US verze a 2WD, nemělo to dokonce ještě ani airbagy
Napsal: 12 čer 2008, 11:32
od Redvous
Ohledně toho plynu, nádrž máš klasicky za sedadlem v kufru? jde to nějak vyřešit aby šlo sklopit sedadla kdybych eventuálně potřeboval něco většího prevézt? Kdysi dávno jsme měl auto na plyn a byl jsem celkem spokojený a neměl jsem s ním problémy,ale nedávno jsem slyšel pověru že díky plynu správně nesmím stát na žádném placeném veřejném parkovišti apod. nebo v nějaké veřejné parkovací garáži, že jsou za to velké pokuty. Moc se mi tomu nechce věřit porotže jsem s tím nikdy neměl problém, máte s tím někdo nějaké zkušenosti nebo to jsem jen řeči?
Napsal: 12 čer 2008, 12:14
od Zamo
Redvous píše: .... nedávno jsem slyšel pověru že díky plynu správně nesmím stát na žádném placeném veřejném parkovišti apod. nebo v nějaké veřejné parkovací garáži, že jsou za to velké pokuty. Moc se mi tomu nechce věřit porotže jsem s tím nikdy neměl problém, máte s tím někdo nějaké zkušenosti nebo to jsem jen řeči?
s LPG nesmíš do podzemních garáží, na trajekty a do některých tunelů. Do Anglie se např. autem s LPG nedostaneš.
mrkni i na stránky ÚAMK
http://www.uamk-cr.cz/aspRS/users/infos ... 5&rok=2006
a nádrž může být i toroidní - namísto rezervy (kterou pak vozíš v kufru).
Napsal: 12 čer 2008, 13:52
od Rexcor
Máme nádrže toroidní. Ale rezervu NEVOZÍME. Máme sledování tlaku v pneumatikách a opravnou sadu na bezdemontážní opravu kola (dobře známý sprej) pak rezervu tahat nemusíš. Taky k čemu:-D Je to tak psáno v zákoně tkže legální.
Bohužel s těma garážema je to pravda - jen výmysl úředníků a hlavně těch co garáže stavějí. Ušetří pár tisíc za pořádné odvětrávání. Ono stejně z auta ani nic nesmí unikat. To je jako když vytéká benzín.
Napsal: 12 čer 2008, 14:16
od Redvous
tak s tou toroidní nádrží to je paráda:o) do toho určitě půjdu, při tom neustálém zdražování benzínu se to určitě vyplatí:o) díky moc:o)
Napsal: 12 čer 2008, 20:35
od DusMi
Redvous píše:....ale nedávno jsem slyšel pověru že díky plynu správně nesmím stát na žádném placeném veřejném parkovišti apod. nebo v nějaké veřejné parkovací garáži, že jsou za to velké pokuty. Moc se mi tomu nechce věřit porotže jsem s tím nikdy neměl problém, máte s tím někdo nějaké zkušenosti nebo to jsem jen řeči?
Realita je taka, ze sa s LPG nesmie parkovat v podzemych garazach, inac len tam, kde je to vyslovene zakazane dopravnou znackou. Taktiez servisovanie auta musi priebiehat vyhradne na zdvihaku, nie z montaznej jamy, aspon u nas je to takto dane vyhlakou MDaT o prevadzke takychto automobilov.
Principialne ide o to, ze zmes PB je tazsia ako vzduch a sada k zemi, takze sa o odtial ani pri slusnej klasickej ventilacii nedostane a nema sancu rozptylit sa, naopak stale sa kopi v najnizsom mieste. Z toho dovodu moze lahko dojst k nahromadeniu vybusnej koncentracie.
Oproti benzinu tu je ten problem, ze je to ciastocne pretlakova sustava, takze predpoklad uniku je vyssi a benzin sa na rozdiel od PB odpari do vzduchu a odvetra ventilaciou....
Napsal: 13 čer 2008, 18:15
od Redvous
Pokud by Sf bylo na plyn ale nebylo by toroidní a bomba by byla klasicky v kufru,jde to dodatečně předělat místo té rezervy? asi to půjde a nemáte někdo ponětí na kolik by to asi tak vyšlo?
Napsal: 13 čer 2008, 20:19
od zdenek76
Redvous píše:Pokud by Sf bylo na plyn ale nebylo by toroidní a bomba by byla klasicky v kufru,jde to dodatečně předělat místo té rezervy? asi to půjde a nemáte někdo ponětí na kolik by to asi tak vyšlo?
podle mě určitě, bude to cena toroidní nádrže a něco za práci, to si ale zjisti přímo v lpg servisu