Stránka 1 z 2

RE:Vybíjí se mi baterie

Napsal: 24 čer 2008, 19:04
od vaisman
Ahojky mám problém.
Po bouračce se mi vybila původní baterie,nabil sem ji a za 14dní zase prázdná.Tak sem koupil novou 14dní a zase,prohlížel sem kabeláž v místech deformace a i rozdělal vnější izolaci a je to v pořádku.Jak mám zjistit závadu? :cry:

Napsal: 24 čer 2008, 20:05
od Bruno
Měl bys změřit proud, který je z baterie odebírán při vypnutém klíčku nemělo by to brát nic, pokud tam nemáš nějaké radio se zesilovačem a nebo alrm. Zajeď s tím k Horákovi /firma v Brně Černovicích/ a tam ti to zdarma přeměří.

Napsal: 24 čer 2008, 20:35
od vaisman
Bruno píše:Měl bys změřit proud, který je z baterie odebírán při vypnutém klíčku nemělo by to brát nic, pokud tam nemáš nějaké radio se zesilovačem a nebo alrm. Zajeď s tím k Horákovi /firma v Brně Černovicích/ a tam ti to zdarma přeměří.
Dobrej nápad kupoval sem tam tu baterii :lol:
akorád že auto se těd bude lakovat a není na to čas :cry:

Re: RE:Vybíjí se mi baterie

Napsal: 24 čer 2008, 21:29
od Pavel46
vaisman píše:Ahojky mám problém.
Po bouračce se mi vybila původní baterie,nabil sem ji a za 14dní zase prázdná.Tak sem koupil novou 14dní a zase,prohlížel sem kabeláž v místech deformace a i rozdělal vnější izolaci a je to v pořádku.Jak mám zjistit závadu? :cry:
Když nemáš žádný měřák, tak jednoduše odpoj jeden pól baterie a pak s ním klepej na ten vývod. Když bude jiskřit, máš tam odběr o kterém asi nevíš (zkrat,alarm,radio a pod.) Jest-li jiskřit nebude, tak je ta baterka vadná, nedrží kapacitu. Jak se chovala při nabíjení? Hodně zdaru.
Přeji hezký den :D

Napsal: 30 čer 2008, 21:15
od lazyl
Nazdar, tak mě kdysi na accentovi šťávil baterku centrál. Teda konkrétně motorek na zadních pravých dveřích. Ten motorek nedojížděl do konečné polohy a tak pořád odebíral a odebíral až nakonec neměl z čeho. Bylo to maso na to přijít, ale dobrý elektrikář to zjistí.

Napsal: 06 črc 2008, 23:21
od TechGen
Aj mne sa pomerne rychlo vybija baterka, ale to tam mam zosilovac s odberom 40 A. :lol:

RE:Vybíjí se mi baterie

Napsal: 16 črc 2008, 20:09
od vaisman
Tak sem byl u horáka.A odebírá mi to 1,2A což je moc ale prej pokud budu jezdit každý den bude to v poho,no jinak to zjištění by bylo na půl dne a moc se jim do toho nechtělo.

Re: RE:Vybíjí se mi baterie

Napsal: 16 črc 2008, 20:23
od Pavel46
vaisman píše:Tak sem byl u horáka.A odebírá mi to 1,2A což je moc ale prej pokud budu jezdit každý den bude to v poho,no jinak to zjištění by bylo na půl dne a moc se jim do toho nechtělo.
Odebírá 1,2A (t.j. zkrat10 ohmů) když je vše vypnuté? To je trochu moc. začni bádat na tom kde je chyba. Za 10 hodin Ti to odebere víc jak 1/4 kapacity baterie, když by byla nová. Někde musí být porušená izolace a pod. I když je v autě alarm tak to bere míň. Aby jsi náhodou nezahořel. Odpoj baterii a mez přívod a pól baterie dej žárovku. Rozpojuj jednotlivé větve elektroinstalace a najdi závadu. Přeji úspěch :D

Napsal: 16 črc 2008, 20:42
od Bruno
Ale ono je to pouhých cca 14,5 Watů nemáš něco trvale zaplého? Třeba světlo v kufru /ale to má míň/Pozor na to odpojování těch okruhů musíš mít vždy vyplý klíček jinak problém s kontrolkou ABS atd. Výmaz stojí kolem 500Kč. Na tvrdý skrat to nevidím to by ti dávno zhořelo. Zkoušel s někým výměnit na zkoušku baterku????Já bych to spíš viděl na vysypané olovo v baterce což pak může dělat vnitřní skraty v baterce. Záleží jak je stará. Nemůže ti třeba jet trvale čerpadlo benzinu, že by nevypínalo tlakové čidlo. Nebo oppravdu ty motorky centrálu ve dveřích!!! Ten proud 1,2A ti teče z baterky i když máš vytažený klíček ze zapalování??? Teď se dívám, že máš baterku novou, pardon. Bude to prostě něco v okruhu el.spotřebičů, které zůstávají pod napětím i vyplém klíčku. Např. ten centrál, alarm apod.

Napsal: 16 črc 2008, 22:35
od antek
Zkoušel s někým výměnit na zkoušku baterku????Já bych to spíš viděl na vysypané olovo v baterce což pak může dělat vnitřní skraty v baterce. Záleží jak je stará. Ten proud 1,2A ti teče z baterky i když máš vytažený klíček ze zapalování???

Pokud by měl něco s baterkou tak by nic nenaměřil,hledat někde v instalaci.

Napsal: 17 črc 2008, 15:37
od vaisman
Bruno píše:Ale ono je to pouhých cca 14,5 Watů nemáš něco trvale zaplého? Třeba světlo v kufru /ale to má míň/Pozor na to odpojování těch okruhů musíš mít vždy vyplý klíček jinak problém s kontrolkou ABS atd. Výmaz stojí kolem 500Kč. Na tvrdý skrat to nevidím to by ti dávno zhořelo. Zkoušel s někým výměnit na zkoušku baterku????Já bych to spíš viděl na vysypané olovo v baterce což pak může dělat vnitřní skraty v baterce. Záleží jak je stará. Nemůže ti třeba jet trvale čerpadlo benzinu, že by nevypínalo tlakové čidlo. Nebo oppravdu ty motorky centrálu ve dveřích!!! Ten proud 1,2A ti teče z baterky i když máš vytažený klíček ze zapalování??? Teď se dívám, že máš baterku novou, pardon. Bude to prostě něco v okruhu el.spotřebičů, které zůstávají pod napětím i vyplém klíčku. Např. ten centrál, alarm apod.
Alarm to nemá centrál taky ne nic není zaply,někde bude zkrat,bylo to ťuklý na předek ale nic sem tam nenašel vše funguje,nechápu to.Až bude čas kouknu na to.A s tou žárovkou,to bude svítit pořád jelikož radio odebíra 0,2,a1 zbytek ale nevím jakých to bylo hodnotách.

Napsal: 17 črc 2008, 15:50
od Bruno
Tak mě napadá jestli se to nemůže nějak vybíjet přes alternátor, třeba to dostalo prdu a je tam nějaký poloskrat, kterrý tu baterku pomalu vybíjí.Zkus pana Tomáška z Hyundaie na Bubeníčkově v Brně je to odborník a máme s ním dobré zkušenosti.Určitě na to přijde. Zeptej se na kontakt na něho u Vítě/přes SZ/

Napsal: 17 črc 2008, 15:50
od mirec
vaisman píše: Alarm to nemá centrál taky ne nic není zaply,někde bude zkrat,bylo to ťuklý na předek ale nic sem tam nenašel vše funguje,nechápu to.Až bude čas kouknu na to.A s tou žárovkou,to bude svítit pořád jelikož radio odebíra 0,2,a1 zbytek ale nevím jakých to bylo hodnotách.
Radio ti stavu brat nemoze ked to mas zapojene tak ze ide az po otoceni kluca....ak to mas zapojene mimo kluca tak to je uz ina kava...elektroinstalacia je strasna svina...ja by som to dal na tvojom mieste do toho servisu....

Napsal: 17 črc 2008, 16:00
od Bruno
Nepopletl sis hodnoty neodebírá ti to 1,2mA místo 1,2A, to by pak klidně mohlo být to rádio poku ho nemáš zapojený za spínací skříňkou. Baterku to dokáže vybít do týdne. Normálně by ti mělo hrát až v poloze klíčku 1. Zkus to radio odpojit eventuelně přepojit za spínací skříňku tedy až poloha 1. a 2. Ono také záleží jaké je to radio a co ještě je zaplé k tom nějakej zesák atd.Odpoj radio /nebo přepoj /a uvidíš/

Napsal: 17 črc 2008, 18:40
od vaisman
Bruno píše:Nepopletl sis hodnoty neodebírá ti to 1,2mA místo 1,2A, to by pak klidně mohlo být to rádio poku ho nemáš zapojený za spínací skříňkou. Baterku to dokáže vybít do týdne. Normálně by ti mělo hrát až v poloze klíčku 1. Zkus to radio odpojit eventuelně přepojit za spínací skříňku tedy až poloha 1. a 2. Ono také záleží jaké je to radio a co ještě je zaplé k tom nějakej zesák atd.Odpoj radio /nebo přepoj /a uvidíš/
Ukazovalo mu to 0,12 na tom měřáku ale nevím čeho,radio to není když sem ho odpojil pořát to ukazovalo 0,1.A radio je připojený na vývod od hyundai přes iso propoj,ale jede to i když tam není klíč ve spínačce.Už to tak bylo jen jsem vyměnil radio za JVC na mp3.A alternátor dobijí v pohodě tak jak má.