Stránka 1 z 2
svíčky
Napsal: 06 led 2006, 14:48
od TIR
Jake jsou dobre svičky na Sonatu 93 2.0i 16V nejakej kompromis mezi cena/kvalita......
Napsal: 06 led 2006, 14:58
od Návštěvník
Výrobce doporučuje NGK, ale na ty pozor. Vyrábí se v různých zemích po světě. Pokud NGK pak jen originál z Japonska- ty jsou dobré.
Pokud použiješ NGK z Německa nebo Francie motor poběží taky, ale bude hůř startovat.
Jinak pro tento motor bohatě dostačují standartní Bosch - dle katalogu snadno přiřaditelné. Motor si dobře rozumí se čtyřkontaktními svíčkami od Bosche - opět snadno přiřaditelné dle katalogu.
Zásadně se ovšem vyhni svíčkám Brisk, typu LGS obloukem největším.
Brisk je levná sračka, díky které jsem dělal GO motoru.
Napsal: 06 led 2006, 15:33
od Návštěvník
Dikej za info o tech svickach. Jinak ja mam tu antenu bez moturku, ručne vytahovací, ani nevim že tam davali na el. pohon, nebo už nejni original co tam mam ja.....
Napsal: 06 led 2006, 15:38
od Návštěvník
93-jky GLS a všeobecně všechny Sonaty mají el. anténu - bohužel se u nich často díky špatné údržbě rozbíjeli právě pruty - v servisech měnili pouze celé antény i s motorkem = paleta, tak většina majitelů po poruše montovala pouze manuál. I když vyjímka potvrzuje pravidlo.
Napsal: 04 úno 2008, 21:31
od David PLEVA
Máte někdo zkušenosti se Championkama?
Napsal: 04 úno 2008, 23:30
od Korálek
David PLEVA píše:Máte někdo zkušenosti se Championkama?
Tím by mělo bejt osazano auto z fabriky.
Já je tam teda měl a dával jsem tam NGK.
Napsal: 05 úno 2008, 02:13
od Borek
Z výroby jsem tam měl Champion RC10YC4,teď tam mám NGK a pokud můžu pocitově hodnotit,tak Champion se mě zdály lepší.Najel jsem na ně 40000km bez problému.Rozdíl je možná jen pocitově.Jinak na NGK zatím také bez problému.Kdyby měli Championky normálně v obchodě jako NGK,tak neměním
Napsal: 05 úno 2008, 07:40
od David PLEVA
Borek píše:Z výroby jsem tam měl Champion RC10YC4,teď tam mám NGK a pokud můžu pocitově hodnotit,tak Champion se mě zdály lepší.Najel jsem na ně 40000km bez problému.Rozdíl je možná jen pocitově.Jinak na NGK zatím také bez problému.Kdyby měli Championky normálně v obchodě jako NGK,tak neměním
Děkuji ti za radu, u mně je situace opačná, já mám obchod se Championkama 150m od baráku, proto jsem se ptal.
Napsal: 06 úno 2008, 14:21
od Borek
Tak to máš fajn.
Tady je spousta prodejen,všude mají NGK v regálech,ale Championky nikde(max. na objednání
).Nechtělo se mě čekat a NGK také doporučuje výrobce,tak jsem je vzal.Ale stejně mám pocit,že s Championkami šel motor ochotněji do otáček(jak jsem již psal,je to možná jen pocit,ale po výměně starých Champ.svíček,po 40000km,za nové NGK jsem čekal alespoň drobné zlepšení a to nějak nepřišlo
).Vyzkoušej,porovnej a budeme chytřejší.
Kdybych měl prodejnu s Championkama vedle baráku,jako ty,tak bych u nich zůstal a na příští výměnu si je tady objednám a vrátím se k nim.
Mrkni do prodejny u vás,kolik stojí ty Champion RC10YC4.Za ty NGK jsem dal 119Kč/ks.Zdar tvé jiskře,přeje
Borek
.
Napsal: 06 úno 2008, 16:23
od mirec
no ja pokukujem po iridiovych eNGeKaackach....ale zase mi to tak nesuri....
Napsal: 06 úno 2008, 16:35
od Borek
Mirec-s iridiovými nemám osobní zkušenost.Ale mrkni nebo napiš Martaszovi,ten tam měl tuším Densa Iridium a považoval to za vyhozené peníze.Tak abys nebyl zklamaný investovanými korunami.
Napsal: 06 úno 2008, 17:30
od Tomikp
Mam taky Championy a prostě jede to normálně. To že to s jinejma pojede znatelně líp je jenom libido efekt, hlavně když stojí jedna 400 nebo kolik...
Napsal: 06 úno 2008, 18:03
od Laďa
No já musím obhájit vámi zatracované Brisky. Měl sem v Getzovi 1.6 Championy a auto mě hlásilo pořád závadu a vůbec nechtělo táhnout. Tak sem tam dal Brisk Premium DOR15LGS a jede to super. Když sem vyndal ty Championy tak vzhledově vypadaly že jsou v pořádku. Jiskru taky házely, tak nevím v čem byla chyba. Ale ty Brisky sou už úplně o něčem jiném. V předchozím autě sem měl jednobodové Bosch a byly s něma jenom problémy auto často nechtělo startovat. Tak sem tam dal nějaké tříbodové Brisky (přesné označení si už nepamatuju) A auto startovalo naprosto bez problémů a výkon taky vzrostl. Tak jestli někdo tvrdí že svíčky nemají na výkon vliv tak to není pravda. Podle mých zkušeností Sou nejlepší Brisky. Zatím sem vyzkoušel 2 x Championy, 1 x Bosch a 2x Brisk. Brisky mi doporučil i automechanik.
Napsal: 07 úno 2008, 00:36
od Borek
Já osobně naopak proti Brisku nemám nejmenší výhrady.Chtěl jsem je i vyzkoušet v Tiburonu,ale když jsem to napsal,tak jsem byl pro některé ......Měl to být test,ale než se s některými "značkaři" hádat,že to jede úplně stejně dobře,tak na to kašlu.Osobně si myslím,že správně zvolené svíčky JAKÉKOLIV
značky,se budou chovat stejně.Ale jak píšu-nač přesvědčovat "značkaře",že vyhodili tisíce za svíčky,oleje,filtry,pneu,dokonce i benzín
....když si můžu vybrat a zaplatit pouze za stejně kvalitní zboží a ne +100% přirážku za značku.
Napsal: 08 úno 2008, 20:52
od Tommas33
můžu jen potvrdit max spokojenost z Briskama 35,-ks.. byl jsem mile překvapen za jak malou cenu odvedou dobrou práci a předtím Ngk Francouský a po 20000km byli na odpis...