Stránka 1 z 1
Okynko nejde spustit az dolu
Napsal: 30 čer 2008, 14:39
od Dr Meduza
Hoj, mam tu takovej problem
U pravejch dveri mi nejde spustit okynko az dolu, zustane tak cca 2cm vylezly, cim by to mohlo bejt? Nerad bych rozdelal dvere a aby se to na me cely vysypalo, to to radsi necham tak.
A este jeden problem, kdyz neni spusteny upnlne dolu, ale jenom trochu tak kdyz jedu pres hrboly, tak vrze, to dela i to v levejch dverich
Napsal: 30 čer 2008, 16:02
od mirpie
s okýnkami jsem ted měl problém taky. U řidiče nedojíždělo až nahoru, vždy jse mu musel pomoci a vrzalo a když bylo spuštěnou třeba napůl, při přejezdu hrbolu to mlátilo. Pak stejná závada na okně spolujezdce.. Pomůže jen to rozdělat, a minimálně povolit ty 4 šrouby skrz okno, co jej drží a nastavit okno dle os (jsou vyryty v tom mosazném plechu). Já to kno vyndal celé ven, všechny mechanismy vyčistil a namazal a opatrně okno usadil zpět a fest dotáhl. Od té doby mám pokoj. I když u spolujezdce mi to zase začíná dojíždět nějak pomaleji, budu to muset rozebrat ještě jednou a mrknout na to.
Chce to prostě rozebrat a podívat se do toho, jinak to neopravíš.. Není to nikaj složit. Sundáš dva šrouby na madle, pak šroub u kličky otevírání, dva šrouby jsou u pantů u výdechů, dva jsou z boku u zámku a tři dole pod kapsou. Opatrně vyhákneš tapec, odpojíš konektory od ovládání oken a zrcátek a odpojíš tu žárovečku toho červeného světla. Pak sundáš tu izolační folii, jde dost blbě, protože to lepí jako svině a zůstává to na prstech. Je nutné ještě odšroubovat konzoly, na které drží již odmontované madlo. Pak sundáš opatrně tu folii a můžeš pracovat. Připojíš si zpět na konektro ovládací panel oken a jezdíš s tím do různých míst, aby ses dostal postupně na všechny 4 šrouby, co to okno drží. Na každé straně okna jsou ještě gumové dorazy, taky přes šrouby, ale ty sundáš jen v případě, pokud bys chtěl celé sklo vytáhnout ven, jako já. Okno je poháněno od motorku lankem v bovdenu, to je tayk dobrý namazat. Sklo usadíš do těch čtyř bodů. Díra v okně je vždy o dost větší než v tom plechu právě pro to, aby šlo nastavit. Na plechu jsou vyryté osy, podle kterých usadíš díry skla. Pak fest dostáhneš a mělo by to být ok.
Napsal: 30 čer 2008, 16:09
od Dr Meduza
Tak to snad bude v poho, to asi zejtra zkouknu
A kdyz to teda takle dotahnu, tak to okno bude drzet pevne i kdyz bude pootevreny? Takle se s nim da dost hejbat dopredu a dozadu
Napsal: 30 čer 2008, 16:22
od black_sheep
Dr Meduza píše:Tak to snad bude v poho, to asi zejtra zkouknu
A kdyz to teda takle dotahnu, tak to okno bude drzet pevne i kdyz bude pootevreny? Takle se s nim da dost hejbat dopredu a dozadu
jj chystam se na to presne jak pise mirpie.. u spolujezdce mi desne vrze a lita, pripisuju to tomu, jak to kazdej zavira za sklo ty dvere - za to bych vrazdil!!
pac kdyz jsem to auto koupil, tak to nedelalo, od te doby dvere ridice v poradku ale u spolujezdce vrzou.. cim to asi bude??
ikdyz je fak ze jsem to sklo musel menit protoze mi ho nejaky hovado vymlatilo
Napsal: 30 čer 2008, 16:30
od mirpie
ty 4 šrouby to sklo drží v liště, která jezdí nahoru/dolu. Sklo se ti hýbat po dotažení nijak nebude. Jde ale o o to, aby bylo dobře usazené, tzn, každá díra byla v průsečíku těch vyznačených os, což ted není, a pak vzniká problém při otevírání, nebo zavírání. A to že to časem přestane dělat to co má, respektive že to dělá, co nemá, je způsobeno tím, že v těch 4 šroubech se to časem hne, jak se mlátí s dveřmi, jak nějaký hovado zavírá dveře za okno a pak taky prostým používáním toho okýnka. Ty šrouby je potřeba tam dorvat co to jde. A samozřejmě všechny vodící plochy dobře promazat.
A nemusíš se bát, že ti při utahování šroubů to sklo praskne. Pod šroubem je velká mosazná podložka s gumovým kotoučkem.
Napsal: 30 čer 2008, 21:20
od Jerry159
mirpie píše:ty 4 šrouby to sklo drží v liště, která jezdí nahoru/dolu. Sklo se ti hýbat po dotažení nijak nebude. Jde ale o o to, aby bylo dobře usazené, tzn, každá díra byla v průsečíku těch vyznačených os, což ted není, a pak vzniká problém při otevírání, nebo zavírání. A to že to časem přestane dělat to co má, respektive že to dělá, co nemá, je způsobeno tím, že v těch 4 šroubech se to časem hne, jak se mlátí s dveřmi, jak nějaký hovado zavírá dveře za okno a pak taky prostým používáním toho okýnka. Ty šrouby je potřeba tam dorvat co to jde. A samozřejmě všechny vodící plochy dobře promazat.
A nemusíš se bát, že ti při utahování šroubů to sklo praskne. Pod šroubem je velká mosazná podložka s gumovým kotoučkem.
To hovodo budu i já
......u spolujezdce mi jezdi normálně okno ale když chci zavřít tak nesmím vyjet až nahorů pač když to udělám tak mi okno bouchne do lišty nad oknem jak je těsnící guma tam...a jink mi vrže taky když přejedu díru ....tak no to se taky podívám teda ...jinak prostě mi jde o to že to okno se hýbe jako od auta k autu má vůly moc velkou a když zavřu a pak vytáhnu okno tak zajede dobře pod tu lištu.
Napsal: 30 čer 2008, 22:13
od mirpie
i ty jedno hovado
. To, že ti okno zajede výš, nebo že tedy do něčeho vrazí je tím, že ti možná chybí, nebo máš volný dorazy, na kždé straně jeden. To pořešíš.