Stránka 1 z 1
Problém s motorem
Napsal: 03 črc 2008, 23:27
od anacixem
Zdravím vás pánové,chtěl bych se zeptat zda by mi někdo poradil co to může být?Jedná se o motor 1.3 12V .Problem sppočívá v tom že:Měnilo se těsnění pod hlavou,hlava se rovnala na fréze,zabrušovaly se ventily a měnily se gumičky na ventilech,současně se dělaly i komplet rozvody.Motor chytá na škrtnutí jde pěkné,ale strašně hulí někudy tam teče proudem olej a na nic jsem zatím nepřišel kudy by mohl.Před rozebráním to nedělalo .
Nemá někdo nějáikej nápad ?? Předem díkes
PS:Mě už nic nenapadá
Napsal: 04 črc 2008, 00:34
od tatulda
Zdravím,podle toho co píšeš,tak je vršek motoru po komplet opravě,tím pádem už zbívá jenom spodek-tj.kroužky(za předpokladu,že se vršek povedl)
Napsal: 04 črc 2008, 09:21
od anacixem
Spodke mě taky napadl,ale zase nejde mi do hlavy že se to stalo když se uděla komplet hlava.Když jsem to sundal podruhý tak písty měly na sobě nespálenej olej a celkem dost.A nejde mi do hlavy kde by se tam bralo tolik oleje.Když se to nastartuje což chytne hned tak běží v poho,přidá se a to co line z vejfuku ,no kam se hrabe upravenej diesel.Je to jako když tank postí zadýmování.
Napsal: 08 črc 2008, 21:27
od mirec
nahodou do zdvihatok ventilov tam nejde ten olej ? po cesky tomu nadavate hydrostely a nejako som rozumel ze sa to nastavuje pomocou oleja...tie su v hlave a ak by to tak bolo tak by to teoreticky mohlo byt nie ? ci nie ?
Napsal: 08 črc 2008, 22:22
od Romcis
mirec píše:nahodou do zdvihatok ventilov tam nejde ten olej ? po cesky tomu nadavate hydrostely a nejako som rozumel ze sa to nastavuje pomocou oleja...tie su v hlave a ak by to tak bolo tak by to teoreticky mohlo byt nie ? ci nie ?
1,3 12V nema stejne jako 1,5 12V hydrostely preci,nebo ten 1,3 ma? 1,5 ne e preci.
Napsal: 09 črc 2008, 09:05
od mirec
Romcis píše:
1,3 12V nema stejne jako 1,5 12V hydrostely preci,nebo ten 1,3 ma? 1,5 ne e preci.
No tak mne tu kazdy na fore hovori ze 1,5ka ma hydrostely...este aj ked som sa pytal kolko stoja hydrostely tak som dostal odpoved...a ked ma 1,5ka...tak urcite aj 1,3ka...lebo to su skoro rovnake motory akurat iny objem...
Napsal: 09 črc 2008, 09:21
od anacixem
Tahle 1.3 12V nemá žádný hydra a ani se na ní nedají štelovat vůle ventilů.Jinak přes dříky to nejde ty jsou suchý.Kontrolovalo se to.Mám podezření na těsnění pod hlavou že je nějáký jiný nebo kazový,protože tlaky motoru jsou přes 10 což je OK
Napsal: 09 črc 2008, 11:28
od Romcis
mirec píše:Romcis píše:
1,3 12V nema stejne jako 1,5 12V hydrostely preci,nebo ten 1,3 ma? 1,5 ne e preci.
No tak mne tu kazdy na fore hovori ze 1,5ka ma hydrostely...este aj ked som sa pytal kolko stoja hydrostely tak som dostal odpoved...a ked ma 1,5ka...tak urcite aj 1,3ka...lebo to su skoro rovnake motory akurat iny objem...[/quote
Prave ze Ivan jednourikal ze tenhle motor prave ze hydrostely jeste nema-ventilova vule se jednou za 30 000km ma seridit],a ma to neco jako predchudcehydrostelu - nejaky misky s vahadlama.Co si dobre pamatuju,nekde to tu v nejakym prispevku od nej jeste musi byt ulozeny.
Ivane
Napsal: 10 črc 2008, 08:55
od soto
Ako je to teda s tymi hydrostelmi (automaticke nastavovanie ventilov). Ja mam 1,3 12V (r.v. 2002) - da sa tam teda nieco nastavovat? Lebo cca 1 z 10 studenych startov pocujem take cca 5-10 sekundove cvakanie. Chcem to auticko dat na predaj a chcem byt maximalne objektivny ku kupujucemu. Ma to vobec zmysle to teraz nastavovat, ak to rbi iba obcas a po par sekundach to prestane? Pripadne, co stoji take nastavenie cca?
Napsal: 10 črc 2008, 19:29
od mario74
No aj mna by zaujimalo ako to je.Treba nieco na ventiloch nastavovat?Alebo nie?
Napsal: 10 črc 2008, 19:43
od Romcis
Tady je to napsany jak to je,jak jsem rikal ze to psal jednou Ivan.
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... hydrostely
motor 1.5 G4EK hydro nema,ale vahadla,vule se nastavuje,a protoze je 1.3 jen upravena(co se tyce obsahu) 1.5 tak se da ocekavat je to je stejne. Pro neverici odkaz
))
Napsal: 10 črc 2008, 19:47
od djbb
Pokial mate na motore samostavy, nieje sposob ako ich nastavit. Oni sa nastavuju same tlakom oleja.
Daju sa vybrat precistit v dekarbonizacnom roztoku, ale z praxe to nepomaha. Treba len zistit ktore su vadne a vymenit ich.
P.S. Niekedy pomoze znizit viskozitu oleja.
Pekny den praje Miro
accent
Napsal: 10 črc 2008, 22:57
od facebok
kluci 1.3 motor má hydroštely jedinej motor kterej nemá hydraulický zdvihátka je 1.1 Getz nebo Atos podle mě ti tam ten olej teče přes simerinky na ventilech když píšeš při studeným startu že to kouří!
Napsal: 16 črc 2008, 07:54
od anacixem
Tak tahle 1.3 hydra nemá bo to má vačku na ní vahadla a hned na ventily.Nebo sem už slepej
. Jináč gufera na ventilech jsou dělaný a pro jistotu i dvakrát a přes gumičky to na 100 pro neni,ale nejspíš se na to přišlo že tísko pod hlavou je takový divný.Uvidíme až se to dá dokupy jaký to bude