Stránka 1 z 3
synchronizacny krozok vymena ?
Napsal: 07 črc 2008, 13:57
od laxo18
caute neviete nahodou kolko by trvala vymena synchronizacnho kruzka na prevodovke kolko by to asi tak stalo ?
Napsal: 07 črc 2008, 15:04
od mirpie
snad tě nezlobí jednička? Mě taky, občas... To by bylo drahý fest, musíš vyndat převodovku, otevřít ji... Tuhle proceduru bych si nechal až na dobu, kdybys třeba měnil spojku, aby se to dělalo při jednom...
Napsal: 07 črc 2008, 15:17
od laxo18
presne toto mi povedali viaceri ze mam pockat na spojku u mna je jednednotka v poriadku ale ked idem rychlo a chcem podradit do 2 tak spocitam zuby ked by som chcel zaradit 2 tak musim pockat kym mi spadnu otacky alebo by som radil s medzi plynom iba pri podradovani mi to robi
Napsal: 07 črc 2008, 16:45
od mirpie
zatím prostě řaď s meziplynem, já tak řadím pořád, i když to mám v poho, mě tak řadit baví
. Ale jen tak vyměnit jeden kroužek by bylo fakt nákladný.
Napsal: 07 črc 2008, 18:17
od laxo18
noo to je to ze by som sa mal naucit radit s tym medziplynom
) poriadne to neviem teda niesom na to zviknuty
Napsal: 09 črc 2008, 11:19
od Jerry159
řazení s mezi plynem taky miluji.....naučil jsem se to už v autoškole ( skupina C ) no a ted když mám lauf tak ještě pěkný zvuk....
Ale pozor na to zprávný mezi plyn je když řadíš dolů tak se jede převodoví stupeň 3 sešlápneš spojku vyřadíš na neutrál spojku povolíš a pak prošlápneš plyn a znova sešlápneš spojku a dořadíš na 2 r.s. no ale musíš zařadit dřív než ti spadnou otáčky na volnoběh nejlepší je cítít to auto a přesně vedět kdy zařadit v jakých otáčkách aby jsi mohl rychleji pustit spojku a nekuckalo ti to .....no vše se časem naučíš....chce to jen trenovat
Napsal: 09 črc 2008, 13:07
od mirpie
přesně tak, chce to řadit rychle a dávat toho plynu v mezipřeřazení správnou dávku, to poznáš. Stejně tak při řazení nahoru (např. z dvojky na trojku) se dvakrát sešpláne spojkový pedál a ta rychlost ti tam pak taky padne sama. Ale to řazení s meziplynem, tedy dolů, je zábavnější, řadím tak pořád
Napsal: 09 črc 2008, 15:26
od Jerry159
přesně tak je to uabavnější a na horu jenom na dvakrát seslápnout spojku takže na neutrál a pak na rychlost
Napsal: 10 črc 2008, 13:57
od MadMaxx
wooow, to sem nikdy nezkousel a nikoho sem to nevidel takhle radit.... to musim vyzkouset, ale asi radsi az budu sam a nekde za mestem, aby se mi vsichni nesmali, ze neumim radit
takze razeni nahoru je takhle?:
1) spojka zmacknout
2) vyhodit kvalt
3) spojka pustit
4) spojka zmacknout
5) zaradit kvalt
6) spojka pustit
Napsal: 10 črc 2008, 16:08
od mirpie
přesně tak, pokud to prošlápneš dostatečně rychle, ucítíš, jak tam ta páka padá sama. Šetříš synchrozinační kroužky, naopak více opotřebováváš spojkové ložisko..Takhle řadím, jen když jedu v klídku a nikam se nehoním, nezávodím. Při podřazování tam ten meziplyn ale dám vždy, už jsem si na to tak zvykl, že je to pro mě běžná věc..
Napsal: 15 srp 2008, 13:15
od joshin
zdravim nechcï někde zakladat tema tak se optam tady.. je to velkej problem. zlobi mi to tak už pul roku u coupe 1.6 01rok když vytočim na velky otačky jedničku a dam spojku na podlahu tak tam dvojka 3 vteřiny nejde dat a když jo tak to vemu přes zuby
zlobí mi to jen na ty jedničce jinak nemam problem.,, nedavno sem spalil spojku a tu už mam novou... ale jako nepotřebuju to točit na jedničku ale když sem jel v nedeli na kladno na zapas se spartou a na semaforu mě dojel natuněnej golf a v něm dvě buchty a jen co skočila zelena tak buchta mě nandala
těsně ale kdyby to lip řadilo
tak už mě to začalo vadit a chci to řešit
Napsal: 15 srp 2008, 13:37
od mirpie
a co když podřazuješ z trojky na dvojku? Dělá ti to taky?
Napsal: 15 srp 2008, 13:52
od TJK
Taky řadím s meziplynem (tada jen podřazuju). Chlapi v práci se mě smáli. Prej ty voe co to máš káru že nemá synchro převodovku, nebo v čem ses učil řídit V3S.
. Mě to prostě baví. Ne vždy se me to povede (tak 7 z 10 podřazení)
Napsal: 15 srp 2008, 14:33
od DEDe
a co ze je na tom tak zabavnyho vlastne ?
ze zahuci motor jak se proslapne plyn ? tohle me teda nikdy nenapadlo neco takovyho delat
Napsal: 16 srp 2008, 10:39
od Jerry159
Když jedeš rychlou jízdu a tak ...dáváš prři řazení zabrat sinchronům a tím že poodřazuješ s meziplynem si to za
1. líp sedne rychlost---zapadne myslím
2. ten zvuk když si podřazuješ a prošlapneš plyn
3.když chceš podřadit třeba ze 4 na 2 a nedáš meziplyn tak ti auto cukne protože jde třeba z 2000ot/min na 4000ot/min a tím jak cukne motor cvukne celé auto ALE když tam soupneš meziplyn a trefíš se přesně na 4000ot/min tak ti motor necukne a tím pádem mužeš rychleji akcelerovat a hlavně taky to pohodlí třeba