Jak jsem dal plyn do Santy
Napsal: 09 črc 2008, 08:14
Rozhodl jsem se do SantaFe 2.7 V6 automat dát plyn. Jako každý jsem zjišťoval co a jak. Obvolal jsem řadu lidí.
Mám potřebu pár postřehů zde napsat.
Nakonec jsem se rozhodl upřednostnit dílnu před typem zařízení. Zvolil jsem sympatického hocha s rozumným přístupem, který nikoho nepomlouval !
Za cenu 30 tkč jsem šel do LOVTECu.
Po jednodenní instalaci jsem byl s prací velmi spokojen.
Po cca 100 km jsem měl cestu kolem, mechanik zkontroloval nastavení a doladil parametry.
Začal jsem jezdit.
Pak to začalo.
Rozjezdy s neúplně zahřátým motorem často končily "zdechnutím" motoru.
Při vyjetí nádrže do prázdna začalo auto cukat jako bych jel na divokém oři - musel jsem plyn ručně vypnout.
Opět telefony a návštěva montéra.
Ten se ničemu nebránil a ochotně vysvětloval a ladil.
Po cca 500 km se rožla kontrolka CHECK !!
A to mi začaalo být zle; moje první auto na plyn - TOYOTA 4runner mi takto stále blbla a já se s tím nevyrovnal ještě dnes; TO trpět nebudu !
Opět telefonáty montérovi - opět vysvětloval.
Vyžádal jsem si od něj kabel na diagnostiku, SW z WEBu a zažal jsem studovat a nastovovat sám.
Po jednom odpoledni jsem opravil kabel a začal jezdit s notebukem v autě.
Nastavil jsem délky vstřiku, naklonění a posunutí tak že spotřeba je identická s benzínem, výkon supr a kontrolka se doposud nerozsvítila.
Rozjezdy i přepnutí na benzín je taky OK.
Závěr :
- lze koupit betelné systémy typu landi-renzo, ... které budou ihed lépe nastaveny, jsou odolnější, ale pořizovací cena, cena náhradních dílů je jinde
- vybrat poctivého a odolného montéra, který vás nehodí přes palubu
- no a možná je dobré to taky trochu pochopit o čem to je a mít možnost systém si poladit.
Tož tak.
Mám potřebu pár postřehů zde napsat.
Nakonec jsem se rozhodl upřednostnit dílnu před typem zařízení. Zvolil jsem sympatického hocha s rozumným přístupem, který nikoho nepomlouval !
Za cenu 30 tkč jsem šel do LOVTECu.
Po jednodenní instalaci jsem byl s prací velmi spokojen.
Po cca 100 km jsem měl cestu kolem, mechanik zkontroloval nastavení a doladil parametry.
Začal jsem jezdit.
Pak to začalo.
Rozjezdy s neúplně zahřátým motorem často končily "zdechnutím" motoru.
Při vyjetí nádrže do prázdna začalo auto cukat jako bych jel na divokém oři - musel jsem plyn ručně vypnout.
Opět telefony a návštěva montéra.
Ten se ničemu nebránil a ochotně vysvětloval a ladil.
Po cca 500 km se rožla kontrolka CHECK !!
A to mi začaalo být zle; moje první auto na plyn - TOYOTA 4runner mi takto stále blbla a já se s tím nevyrovnal ještě dnes; TO trpět nebudu !
Opět telefonáty montérovi - opět vysvětloval.
Vyžádal jsem si od něj kabel na diagnostiku, SW z WEBu a zažal jsem studovat a nastovovat sám.
Po jednom odpoledni jsem opravil kabel a začal jezdit s notebukem v autě.
Nastavil jsem délky vstřiku, naklonění a posunutí tak že spotřeba je identická s benzínem, výkon supr a kontrolka se doposud nerozsvítila.
Rozjezdy i přepnutí na benzín je taky OK.
Závěr :
- lze koupit betelné systémy typu landi-renzo, ... které budou ihed lépe nastaveny, jsou odolnější, ale pořizovací cena, cena náhradních dílů je jinde
- vybrat poctivého a odolného montéra, který vás nehodí přes palubu
- no a možná je dobré to taky trochu pochopit o čem to je a mít možnost systém si poladit.
Tož tak.