Hluk od přední nápravy

Vše co se týká techniky, zapojení, ND

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Odpovědět
Birkof
**
Příspěvky: 239
Registrován: 30 kvě 2008, 09:11
Bydliště: Žatec/ Praha

Hluk od přední nápravy

Příspěvek od Birkof »

Mám menší broblém, při jízdě v mém Getzu se od přední nápravy ozývá zvuk jak z chrastítka ve kterém jsou kovové piliny a ustane (bohužel jen na chvíli) pokud sešlápnu brzdu. Nemá s tím někdo zkušenosti? Prosím o jakoukoli radu.
Kia Magentis 2,0 CRDi r.v. 2007
Reklama
 

zdenek76
******
Příspěvky: 3297
Registrován: 27 led 2006, 19:12

Příspěvek od zdenek76 »

Mrkl bych do třmenů, jestli tam není něco chycený v okolí destiček. Třeba nějaká zlomená pružinka apod.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi

+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Uživatelský avatar
vipe
Moderátor
Příspěvky: 993
Registrován: 17 lis 2007, 17:24
Bydliště: MOST
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vipe »

Přesně tak zkouknout zda nemáš něco chyceného na destičkách případně ten krycí plech zda neni ohlej ke kotoučum. Pokud to při brždění přestává tak to musí bejt v týhle oblasti. :wink:
Hyundai I30 MY14 White Creamy 1.6 CVVT 88kW + Parking, 16" Alu
Hyundai Getz 1,3 2005 G4E-A Hiphop Red HL
Zázraky na počkání, nemožné do tří dnů.
Birkof
**
Příspěvky: 239
Registrován: 30 kvě 2008, 09:11
Bydliště: Žatec/ Praha

Příspěvek od Birkof »

Díky za odpovědi hned o víkendu na to mrknu a snad to zvladnu vyresit sam.
Kia Magentis 2,0 CRDi r.v. 2007
Birkof
**
Příspěvky: 239
Registrován: 30 kvě 2008, 09:11
Bydliště: Žatec/ Praha

Příspěvek od Birkof »

Tak uz vim v cem je problem. Mam silne sjete desticky a na vnitrni je pripevnen plisek který hlukem upozornuje na tento fakt ale dalsi zavadou bude i to, ze se mi brzdice nevraceji od kotouce takze se silne zahriva. Koupim nove desticky a tchan se mi pokusí rozhybat prasatka.

Chtel bych tedy jeste poradit jake desticky si mam koupit znacku atp. a casem az si nasetrim tak to bude chtit i kotouce.
Kia Magentis 2,0 CRDi r.v. 2007
zdenek76
******
Příspěvky: 3297
Registrován: 27 led 2006, 19:12

Příspěvek od zdenek76 »

Prasátka by se mohla rozhýbat až je při nandávání nových destiček zatlačíš zpátky, možná teď jen extrémně vylezla ven. Ohledně destiček asi nemá cenu moc laborovat nad nějakými extra kvalitními, k nim bys musel koupit i pořádný kotouče, protože ty obyč by ti za chvíli destičky sežraly.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi

+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Birkof
**
Příspěvky: 239
Registrován: 30 kvě 2008, 09:11
Bydliště: Žatec/ Praha

Příspěvek od Birkof »

Tak se to cim dal vic podelava. Koupil jsem nove desticky ovsem problem je v tom, ze se nevraceji prasatka tim padem dochazi k neustalemu treni a rozzhavovani kotoucu do bela. Dnes mi to tchan daval do kupy prasatka rozhybal, tedy aspon to tak vypadalo, desticky dal nove, jenze desticky jsou stale varici a mozna jeste vic nez pred tim. Potrebuji asi nejaky slusny servis
Kia Magentis 2,0 CRDi r.v. 2007
Uživatelský avatar
Jam
**
Příspěvky: 253
Registrován: 21 bře 2008, 11:26
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Jam »

prasatkama myslis co? pistky ve trmenech nebo ty 2 cepy? prasatka jsou jenom v bubnovzch brzdach. Pokud jste nic nemazali vazelinou, tak mas zatuhle cepy. A pokud ne a desky s trmenem sly na kotouc nasadit bez nasili, tak mas zavzdusneny brzdy.
Lantra J2 fl 2,0 r.v.1999 LPG
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
Birkof
**
Příspěvky: 239
Registrován: 30 kvě 2008, 09:11
Bydliště: Žatec/ Praha

Příspěvek od Birkof »

Myslim tim ten siroky pist ktery tlaci vnitrni desticku ke kotouci. Vazelinou jsme mazali a ten pist rozhybali ty dva cepy jdou take v poradku a brzdy odvzdusnili. Najel jsem s novymi destickami asi 300 km a zda se ze uz se tolik nezahrivaji jen doufam ze to bude stale lepsi.
Kia Magentis 2,0 CRDi r.v. 2007
Odpovědět

Zpět na „Technická Sekce“