Stránka 1 z 2

porucha so smerovkami - nový problém !

Napsal: 17 črc 2008, 00:28
od Karky
nazdar chalani
mám problém,

keď zapnem smerovky, tak najskôr správne blikajú, potom zhasnú uplne a potom zase začnu blikať, niekedy je to v poriadku, niekedy začnú takto blbnúť, kde môže byť problém ? celá elektrika ? ako to vyriešiť ?
Díky za všetky odpovede, rád by som to opravil, lebo mi na tom aute záleží:)

Napsal: 17 črc 2008, 11:15
od Petr Langer
To vypadá, že bude někde studený spoj, zkontroloval bych všechny konektory co vedou ke směrovkám a očistil je.

Napsal: 17 črc 2008, 19:02
od tatulda
Než začneš kontrolovat spoje,tak se podívej na přerušovač směrovek,podle toho jak to popisuješ,tak bych to tak nějak předpokládal.

Napsal: 17 črc 2008, 23:03
od Karky
tatulda píše:Než začneš kontrolovat spoje,tak se podívej na přerušovač směrovek,podle toho jak to popisuješ,tak bych to tak nějak předpokládal.
tatuldy myslíš relátko ? a kde sa nachádza to relátko ?

Napsal: 18 črc 2008, 12:06
od kibut
tatuldy myslíš relátko ? a kde sa nachádza to relátko ?[/quote]

To by zaujmalo aj mna. Blika mi to totiz rychlejsie. Ked som rozobral pristrojovku, nikde som ho nenasiel. Asi bude niekde na volante pri packach.
Nenasiel to niekto ?? :oops:

Napsal: 18 črc 2008, 13:13
od mirpie
pokud ti to bliká rychle, třeba jen na jednu stranu, máš na dané straně někde prasklou žárovku..nebo vadný kontakt.

Napsal: 18 črc 2008, 13:15
od kibut
Blika to rychle na obe stranuy, ale vystrazne mi blikaju pomali.

Napsal: 18 črc 2008, 13:56
od Karky
Petr Langer píše:To vypadá, že bude někde studený spoj, zkontroloval bych všechny konektory co vedou ke směrovkám a očistil je.
skúsim to keď budem mať auto k dispozícii :) možno to pomôže...
len je zvláštne, že sa to neopakuje v nejakých pravidelných intervaloch..

Napsal: 21 črc 2008, 19:13
od kokroff
budes mit nekde spatny kontakt, v tom relatku je vlastne i ridici obvod blinkru, mel jsem to nedavno rozebrane na Accentovi, zarovky a samozrejme jejich privody musi byt v poradku protoze jsou aktivni soucasti onoho blikace, nebo muzes taky mit nekde prideny drat a kostri ti to, nemusi to byt jenom spatny kontakt. Ale takove zavady se hledaji nejhure :? :wink:

Napsal: 21 črc 2008, 21:59
od kibut
kokroff píše:budes mit nekde spatny kontakt, v tom relatku je vlastne i ridici obvod blinkru, mel jsem to nedavno rozebrane na Accentovi, zarovky a samozrejme jejich privody musi byt v poradku protoze jsou aktivni soucasti onoho blikace, nebo muzes taky mit nekde prideny drat a kostri ti to, nemusi to byt jenom spatny kontakt. Ale takove zavady se hledaji nejhure :? :wink:
Kde si nasiel to rele ??

Napsal: 21 črc 2008, 22:32
od kokroff
nevim jak u J1 ale u J2 i u Accenta to bylo pod palubovkou na strane ridice,
zapni smerovky a ucitis cvakani podle toho urcis ktere to je.

Napsal: 22 črc 2008, 08:39
od kibut
OK skusim.

Napsal: 27 črc 2008, 15:42
od kibut
Tak som to rele nasiel. Bolo tam kde si pisal, ale nenasiel som tam nic, cim by sa frekvencia blikania mohla nastavit. Zacinam pochybovat, ci sa to da nastavit bez zasahu do ECU.. :x

Napsal: 28 črc 2008, 22:10
od kokroff
Cau, zkontroluj podle navodu, kazdopadne jestli ti to nejde jenom pri vystraznych, tak je tam vetsi zatez a casova konstanta je asi prilis velka, musi tam byt nejaky RC obvod, ktery se da zmenit, musis kouknout do toho rele, zarovky mas urcite pouzite spravne
To druhe je schema, ja by to mohlo vypadat, je to pro accenta ale princip bude jiste velmi podobny, ne-li stejny.
Obrázek
Obrázek

Napsal: 28 črc 2008, 23:28
od kibut
No, ja mam casovu konstantu trochu kratsiu, kedze mi to blika rychlejsie. Ak by som teda osadil vetsi odpor do obvodu, konstanta by narastla (t=RC), nie ?

Obrázek