Stránka 1 z 2

kolísání otáček

Napsal: 17 črc 2008, 19:40
od Jirka186
zdravi
minuli týden sem sy koupil sonátu rojk výroby 97 nebo 98 nejsem si jistej ale to bude asi jedno ted k tomu problemu
koupil sem to z baterkou kerá byla k.o tak sem jí vyměnil a po výměně začali kolísat otáčky v rozmezí 1000-1200 (až po ohřátí motoru)
jo a ještě když sem se díval do motru jestli neni křuplá nějaká podtlaková
hadička tak sem našel odpojenej potenciometr pod škrtící klapkou muže to spolu nějak soviset když ho znova odpojim tak se nic nezmění
dík za rady

Napsal: 17 črc 2008, 19:57
od Bruno
Zapoj ten konektor a potom udělej reset ECU /řídící jednotky/ někde tu je na to návod, určitě to pomůže!!

Napsal: 17 črc 2008, 20:19
od Jirka186
Bruno píše:Zapoj ten konektor a potom udělej reset ECU /řídící jednotky/ někde tu je na to návod, určitě to pomůže!!
konektor sem zapojil reset ecu sem dělal


odpojil sem baterku na 1minutu
zapojil sem ji
nechal sem ho 5 minut vrčet na volnoběch
pak sem to projel
bylo to na teplim motoru
pak sem to sami dělal ale stim že to bylo odpojení 5 minut
a nepomohlo to

Napsal: 18 črc 2008, 11:02
od cypisek
"odpojenej potenciometr pod škrtící klapkou " /// máš na mysli krokový motorek (protože ten je připojeny zezadu zespodu?? nebo snímač polohy škrtící klapky (ten je připojeny zepředu) ... protože možna máš krokovy motorek v prdeli

Napsal: 18 črc 2008, 17:08
od Jirka186
cypisek píše:"odpojenej potenciometr pod škrtící klapkou " /// máš na mysli krokový motorek (protože ten je připojeny zezadu zespodu?? nebo snímač polohy škrtící klapky (ten je připojeny zepředu) ... protože možna máš krokovy motorek v prdeli
je to zespoda na klapce ten potenciometr co sníma polohu to asi nebude protože to by to nejelo ale dneska sem si tam hrál stim šroubečkem co tam je u tý klapky protže to chcípalo tak sem tam nastavil tak od oka a sluchu 950 otaček a dalo to cleou cestu pokoj zkusim ho zkapnout barvou jestli to nebylo třeba tim

Napsal: 21 črc 2008, 17:25
od Jirka186
mam jtě jeden dotaz ohledně toho kolísání otáček nemuže to nhodou bejt taky tim že je bordel u klapky a krokovej motuek se to snaží regulovat

Napsal: 21 črc 2008, 18:40
od ZdeněkSvoboda
Nevím, zda je to to samé, ale něco podobného mi dělala felicie 1,6 a tam byla v prdeli celá vzduchová klapka...oprava (neorigoš Škoda) 4500 Kč

Napsal: 23 črc 2008, 19:01
od Tomino82
to same jsem mel i ja. Vymenil jsem krokovy moturek, ale delalo to dale. Nakonec byl problem v ridici jednotce. Zkus naky fajnovy autoservis (super je donat u HK), kde ti zkusi zasunout jinou ECU a uvidis, zda je to moturkem nebo ridici jednotkou. Drzim ti palce, at je to moturkem

Napsal: 23 črc 2008, 20:16
od Jirka186
Tomino82 píše:to same jsem mel i ja. Vymenil jsem krokovy moturek, ale delalo to dale. Nakonec byl problem v ridici jednotce. Zkus naky fajnovy autoservis (super je donat u HK), kde ti zkusi zasunout jinou ECU a uvidis, zda je to moturkem nebo ridici jednotkou. Drzim ti palce, at je to moturkem
Ja myslim že to bude tim moturkem proto že byl odpojnej uvidim v pátek jdu na diagnostiku do hk partner na kladně

Napsal: 26 črc 2008, 20:53
od Jirka186
tak to byl krokovej moturek

Napsal: 29 črc 2008, 19:26
od Tomino82
super, doufam ze jsi nekoupil novej za 12litru

Napsal: 29 črc 2008, 23:02
od Jirka186
Tomino82 píše:super, doufam ze jsi nekoupil novej za 12litru
už stojí jenom 9500 a nekopil a kupvat nebudu opravu zaplatí bazar já budu platit akorát praci.stejně ho budu měnit sám

Napsal: 30 črc 2008, 19:06
od Tomino82
to je fér :-)

Napsal: 08 zář 2008, 13:08
od D.madron
Zdarec všem jsem tu nový takže ještě ani nevím jak to tady funguje ale chci se zeptat mám sonátu 96 r.v. 2,0l 16v 102kw lpg, mám takový problém měl jsem prasklý chladič u výka nahoře taková malá prasklinka unikala z toho voda v podobě páry a tím se mi přehříval motor tak jsem to nechal zalepit a teď neuniká nic jenže mi to stále když jedu delší dobu bublá s vyrovnávací nádržky uniká pára a když otevřu výko chladiče tak mi voda vytryskne ven. teplota na teploměru stále dobrá, ale když jedu delší trasu někde do kopců tak mi začne vařit tak že i na teploměru ručička vyjede co nejvíš ventilátor se vůbec nespouští jen když stojím na místě a motor točí tak po nějaké době zapne ale jen na chvíly vůbec nevím co stím prosím o radu dík

Napsal: 08 zář 2008, 13:17
od D.madron
zdarec mám problém s otáčkami myslím... když přijdu ráno k autu nastartuju tak mi otáčky vyjedou skoro až na 2000 po nějaké době klesnou asi na 1300-1400 jindy na 1000 když zapnu klimu tak jsou buď na 1300 a nebo lítají nahoru a dolu od900- 1300 nevím čím by to mohlo být jsem absolutní laik možná to tak je normální nevím to auto mám asi 14 dní takže se v tom opravdu nevyznám budu rád když mi někdo odpoví jo a ještě se chci zeptat děláte někdy nějaké srazy nabo tak kde si třeba předáváte zkušenosti apod. ???