Stránka 1 z 3

vzduch

Napsal: 09 led 2006, 17:42
od Vyki
tak jsem poridil sportovni karbonovy konicky vzduchovy filtr:) trosku problem s novym umistenim sondy ktera meri prutok vzduchu ale ted to vypada dobre... hned jak neco najezdim dam sem poznatky o akceleraci, spotrebe a vykonu:)
otazka zni, mate uz takovy filtr a vase zkusenosti s nim??? Diky predem...

Napsal: 09 led 2006, 17:45
od TIR
Dodej foto, rad bych to viděl, chci to zamontovat i do Sonaty...

Re: vzduch

Napsal: 09 led 2006, 18:45
od black_sheep
Vyki píše:tak jsem poridil sportovni karbonovy konicky vzduchovy filtr:) trosku problem s novym umistenim lambada sondy ale ted to vypada dobre... hned jak neco najezdim dam sem poznatky o akceleraci, spotrebe a vykonu:)
otazka zni, mate uz takovy filtr a vase zkusenosti s nim??? Diky predem...
jj kamarad ma na scoupe a vysledkem je akorat tak velky prd narust vykonu, jen neni takovej krasne plynulej, ale ma tam ostrejsi vykonovy skoky. od dalsich nekolika lidi jsem slysel spis jen ze to nicemu nepomohlo, mozna pocitove ale jinak zadna zmena..

filtr

Napsal: 09 led 2006, 18:46
od rade622
A kolik ti ten sportovni karbonový konický vzduchový filtr přidá klokanů?
A jaký má vliv na sondu? A ještě k tomu na lambada sondu.
" Tancovali lambadu zepředu i zezadu, udělali z ní prasárnu za chvilečku. "
Nevíte která skupina to zpívala?
Věčná nespokojenost toť matka pokroku.
Rade622

Re: filtr

Napsal: 09 led 2006, 19:04
od Jirka
rade622 píše:A kolik ti ten sportovni karbonový konický vzduchový filtr přidá klokanů?
A jaký má vliv na sondu? A ještě k tomu na lambada sondu.
" Tancovali lambadu zepředu i zezadu, udělali z ní prasárnu za chvilečku. "
Nevíte která skupina to zpívala?
Věčná nespokojenost toť matka pokroku.
Rade622
To přece zpíval Sahula...Sice to sem nepatří, ale teď mě napadá, že už dlouho nic nenapsal do fóra :(

filtr

Napsal: 10 led 2006, 07:50
od zaludnikrs
nejaka zmena tam urcite bude,protoze je zmeneno saci potrubi je kratší,ja bych sel ale jen do kitu primeho sani je take kratsi a hladší(kvuli potazeni karbonem)tim padem vzduch proudi rychleji a tolik se neohřeje.V tvém případě si myslim ze zmenu poznas zhruba tak ze auto bude mit na 100% jiný zvuk jak motorově tak i výfukově a bude mít lepší zátah od nižších otáček.tudiz se ti zvetsi stabilni oblast(maximalni tocivy moment - maximalni vykon).Na spotrebu to velky vliv urcite nema treba ze by to žralo o litr na 100 navíc,proc taky ze :) kazdopadne bych k tomu filtr privedl čerstvý vzduch třebas z kapoty ;)
sia - Jiřa

Napsal: 10 led 2006, 09:03
od Vyki
uz jsem to opravil, je to sonda ktera meri prutok vzduchu... Jiny zvuk motoru souhlasi, akcelerace lepsi, ten zvuk je ale prima:) , spotreba jeste nevim, cerstvy vzduch tam mam privedeny a falesny teply od motoru to nebere, pri otevrene kapote to nevypada zle.. naopak, a kratsi potrubi celkove jiny dojem z jizdy ... zatim same + + +

filtr

Napsal: 10 led 2006, 17:37
od zaludnikrs
to Vyki: neni to sonda na mereni prutoku vzduchu ale na mereni teploty vzduchu :) jinak bych rad uvital foto jak mas udelan ten privod vzduchu,parkrat jsem uz nad tim premyslel a nikdy sem to nedokoumal.kazdopadne sem delal mensi vykonovy test,sdelal jsem predni naraznik tudiz se mi zvetsil privod vzduchu (oboumy sacimi trakty) a na voze to bylo znat ze jsem tomu ani neveril at uz se bavim o vykonu nebo o zvuku bylo to super :) jestli sem nedas foto no tak uvidime na nejakym sraze jak to mas ty vykoumany...jinak ty mas tedy diru v kapote?nebo jak :)

Napsal: 10 led 2006, 18:18
od black_sheep
nemyslis nahodou vahu vzduchu? :)

to black

Napsal: 10 led 2006, 22:28
od zaludnikrs
lantra nema váhu vzduchu ;)

Napsal: 11 led 2006, 00:38
od black_sheep
aha, scoupe joo :lol:

Re: filtr

Napsal: 11 led 2006, 08:59
od rade622
zaludnikrs píše:to Vyki: neni to sonda na mereni prutoku vzduchu ale na mereni teploty vzduchu :) jinak bych rad uvital foto jak mas udelan ten privod vzduchu,parkrat jsem uz nad tim premyslel a nikdy sem to nedokoumal.kazdopadne sem delal mensi vykonovy test,sdelal jsem predni naraznik tudiz se mi zvetsil privod vzduchu (oboumy sacimi trakty) a na voze to bylo znat ze jsem tomu ani neveril at uz se bavim o vykonu nebo o zvuku bylo to super :) jestli sem nedas foto no tak uvidime na nejakym sraze jak to mas ty vykoumany...jinak ty mas tedy diru v kapote?nebo jak :)
Jak jsi to myslel s těmi dvěma sacími trakty? Ty máš dva filtry? Nebo dva přívody do jednoho filtru?
Zdar
Rade622

Napsal: 11 led 2006, 09:03
od Vyki
vecer jsem zjistil malou nedokonalost, sic mi proudi studeny vzduch od spodu motoru kde vznikl velky prostor po vymontovani resonatoru a puvodniho filtru .. ale jak sepne vrtule chlazeni chladice pod tlakem to fouka vzduch primo z vrtule do filtru, ojoj jake bylo moje zdeseni kdyz jsem tam dal ruku a zjistil jak horky vzduch od ty vrtule jde, hned jsem zacal zkoumat kapotu jak vyresit nadech a vymyslel dosti originalni reseni tak na tom budu dnes pracovat a ty fotky jeste chvilku poseckaji... rozhodne to vyresim! zrychleni a akcelerace je o poznani lepsi ale jak jedu babak u Jicina 140 km/h pri 5000ot za ctyri zacne to chladit a v tu chvilku je to dosti zvlastni... aby ne kdyz do motoru jde pri 85%vykonu 100% teply vzduch.. :roll:

Napsal: 11 led 2006, 09:05
od Vyki
to me taky zajima, jaky dva trakty??? mam jen jeden privod vzduchu a jednu hadici..

to rade622

Napsal: 11 led 2006, 12:44
od zaludnikrs
lantricka J2 aspon co vim tak ma dva privody do airboxu od serie jeden je kdyz otevres kapotu tak to malinky vysavatko a jeden je umisten zespodu airboxu a vede dolu k podvozku a tama to nasava urcite cerstvejsi a studenejsi vzduch nez od toho co vede od kapoty smerem k airku ;)...porad premejslim co udelat s tim motorem ale nevim nevim :)