Stránka 1 z 3

Převodovka 6-ti kvalt ??

Napsal: 21 črc 2008, 13:07
od AlMar
Zdravím pánové,
asi měsíc jezdím s 1,6 '98 RD a co mi v tom autě fuckt chybí je šestý kvalt tak se chci poptat, jestli už to někdo zkoušel a s jakým výsledkem...

Re: Převodovka 6-ti kvalt ??

Napsal: 21 črc 2008, 23:31
od black_sheep
AlMar píše:Zdravím pánové,
asi měsíc jezdím s 1,6 '98 RD a co mi v tom autě fuckt chybí je šestý kvalt tak se chci poptat, jestli už to někdo zkoušel a s jakým výsledkem...
myslim, ze ani dvoulitr moc citelne tu 6tku nepotrebuje, uz by ji ani tolik nevyuzil.. tak natos pak 1.6tka! mozna 2.0Turbo, to jo, pak by sestka bodla... mimochodem, co si od toho predstavujes?? :wink:

Re: Převodovka 6-ti kvalt ??

Napsal: 22 črc 2008, 00:50
od Playgamer
black_sheep píše:
AlMar píše:Zdravím pánové,
asi měsíc jezdím s 1,6 '98 RD a co mi v tom autě fuckt chybí je šestý kvalt tak se chci poptat, jestli už to někdo zkoušel a s jakým výsledkem...
myslim, ze ani dvoulitr moc citelne tu 6tku nepotrebuje, uz by ji ani tolik nevyuzil.. tak natos pak 1.6tka! mozna 2.0Turbo, to jo, pak by sestka bodla... mimochodem, co si od toho predstavujes?? :wink:
šestka se hodí vždycky :) už jen na snížení spotřeby :))

Napsal: 22 črc 2008, 05:53
od TJK
No je docela úsměrné rvát 6.kvalt do šestnáctikila... žádný výrobce jej do 1.6 nedává. I kdy má topspeed kolem 200kph. Ale bodl by to nepopírám.

Re: Převodovka 6-ti kvalt ??

Napsal: 22 črc 2008, 07:52
od AlMar
black_sheep píše:
AlMar píše:Zdravím pánové,
asi měsíc jezdím s 1,6 '98 RD a co mi v tom autě fuckt chybí je šestý kvalt tak se chci poptat, jestli už to někdo zkoušel a s jakým výsledkem...
myslim, ze ani dvoulitr moc citelne tu 6tku nepotrebuje, uz by ji ani tolik nevyuzil.. tak natos pak 1.6tka! mozna 2.0Turbo, to jo, pak by sestka bodla... mimochodem, co si od toho predstavujes?? :wink:
Co si od toho slibuju? Třeba že po cestě do práce neodpálím katalyzátor, jak se mi včera podařilo :( Samozřejmě chci snížit otáčky na dálnici, po městě jde jezdit 3-4 kv. 2-3 krpm, ale venku...

Re: Převodovka 6-ti kvalt ??

Napsal: 22 črc 2008, 09:52
od black_sheep
AlMar píše:
black_sheep píše:
AlMar píše:Zdravím pánové,
asi měsíc jezdím s 1,6 '98 RD a co mi v tom autě fuckt chybí je šestý kvalt tak se chci poptat, jestli už to někdo zkoušel a s jakým výsledkem...
myslim, ze ani dvoulitr moc citelne tu 6tku nepotrebuje, uz by ji ani tolik nevyuzil.. tak natos pak 1.6tka! mozna 2.0Turbo, to jo, pak by sestka bodla... mimochodem, co si od toho predstavujes?? :wink:
Co si od toho slibuju? Třeba že po cestě do práce neodpálím katalyzátor, jak se mi včera podařilo :( Samozřejmě chci snížit otáčky na dálnici, po městě jde jezdit 3-4 kv. 2-3 krpm, ale venku...
:shock: odpalit katak?? jakze toto?? :-) mno jeste jsem neslysel, ze by se davali sestikvalty jako ochrana kataku :)

Napsal: 22 črc 2008, 10:44
od Playgamer
TJK píše:No je docela úsměrné rvát 6.kvalt do šestnáctikila... žádný výrobce jej do 1.6 nedává. I kdy má topspeed kolem 200kph. Ale bodl by to nepopírám.
jo ? je t úsměvné? tak se podívej na Punto ... 13ka a má 6ti kvalt

Re: Převodovka 6-ti kvalt ??

Napsal: 22 črc 2008, 12:15
od AlMar
black_sheep píše:
AlMar píše:
black_sheep píše: myslim, ze ani dvoulitr moc citelne tu 6tku nepotrebuje, uz by ji ani tolik nevyuzil.. tak natos pak 1.6tka! mozna 2.0Turbo, to jo, pak by sestka bodla... mimochodem, co si od toho predstavujes?? :wink:
Co si od toho slibuju? Třeba že po cestě do práce neodpálím katalyzátor, jak se mi včera podařilo :( Samozřejmě chci snížit otáčky na dálnici, po městě jde jezdit 3-4 kv. 2-3 krpm, ale venku...
:shock: odpalit katak?? jakze toto?? :-) mno jeste jsem neslysel, ze by se davali sestikvalty jako ochrana kataku :)
No katalyzator asi nebyl z nejnovějších tak mu stačilo cca 6 minut v otáčkách nad 5000 :oops: pak to zchladlo no a z práce jsem jel jako americký novomanžel, ve dvou až třech tisících se to nedá poslouchat.
Takze kdyby tam byla ta sestka, nemusím to točit tak vysoko a neodpálím kat. nemluvě o dalších věcech.

Napsal: 22 črc 2008, 12:43
od Hujer
Odpalit kat. jizdou na 5tis otacek,to je pekna pohadka :D trosku nesmysl!No osobne sem se projel s Turnova do Prahy cca sem to rval 25 min na 5,5-6tis otacek a kat nadale jezdi a ma uz 180000km najeto.

Napsal: 22 črc 2008, 12:57
od black_sheep
no pripomina mi to tu pohadku o tom, kdyby nebyly ryby......
:lol:

Napsal: 22 črc 2008, 12:58
od AlMar
Hujer píše:Odpalit kat. jizdou na 5tis otacek,to je pekna pohadka :D trosku nesmysl!No osobne sem se projel s Turnova do Prahy cca sem to rval 25 min na 5,5-6tis otacek a kat nadale jezdi a ma uz 180000km najeto.
Tak povídej, čím to může být (ten rozpadlý kat.) mám tam 153 tkm

Napsal: 22 črc 2008, 13:00
od AlMar
black_sheep píše:no pripomina mi to tu pohadku o tom, kdyby nebyly ryby......
:lol:
Jasně :D taky bych mohl jezdit pomaleji že jo :wink: , ale...

Napsal: 22 črc 2008, 20:35
od Hujer
AlMar píše:
Hujer píše:Odpalit kat. jizdou na 5tis otacek,to je pekna pohadka :D trosku nesmysl!No osobne sem se projel s Turnova do Prahy cca sem to rval 25 min na 5,5-6tis otacek a kat nadale jezdi a ma uz 180000km najeto.
Tak povídej, čím to může být (ten rozpadlý kat.) mám tam 153 tkm
Napriklad nekvalitnim palivem,nebo tim ze motor bere olej,Mohl bejt nekdy vadny snimac na klice a benzin pak horel v katu.Auto mohlo bejt treba havarovane a mohl se utrhnout a pootocit.Tech moznosti je moc!

Napsal: 22 črc 2008, 21:02
od AlMar
Hujer píše:
AlMar píše:
Hujer píše:Odpalit kat. jizdou na 5tis otacek,to je pekna pohadka :D trosku nesmysl!No osobne sem se projel s Turnova do Prahy cca sem to rval 25 min na 5,5-6tis otacek a kat nadale jezdi a ma uz 180000km najeto.
Tak povídej, čím to může být (ten rozpadlý kat.) mám tam 153 tkm
Napriklad nekvalitnim palivem,nebo tim ze motor bere olej,Mohl bejt nekdy vadny snimac na klice a benzin pak horel v katu.Auto mohlo bejt treba havarovane a mohl se utrhnout a pootocit.Tech moznosti je moc!
Havarovane to urcite nebylo, palivo OMV, Shell, ale kdo ví co tam lil předchozí majitel a olej, za 1500 km jsem neviděl úbytek. No co už, vyměníme, uvidíme :)
To ale nic nemění na mojem zájmu o šestikvalt, takže jestli někdo máte zkušenosti tak sem s nima.

Napsal: 23 črc 2008, 01:47
od Borek
Tím,že jsi jel chvíli nad 5000 ot.jsi kat určitě nezničil,to má Hujer 100% pravdu.Zkoušel jsem max.rychlost a vícekrát jsem se svezl řádově desítky minut s ot. na 6000 ot a více-i u hranice omezovače a auto šlape včetně katu skvěle.Když je zahřáté,není problém.Je na to stavěné a zkoušené :!: Co by asi tak říkali třeba řidiči v Německu,kdyby ho mohli držet na neomezené dálnici jen pár km nad 5000 ot :?: Taková cesta po dálnici z Mnichova k franc.hranicím trvá déle a Němci se nebojí auto déle prohnat.Vlastně,teď jsem si vzpoměl,že podle inzerátů na dotažená auta,jezdí v Německu "jen" důchodci(a hlavně ve sporťácích),že Rade622 :lol: .A ti to jen leští a vůůůůbec nejezdí,natož nad 5000 ot. :oops: :lol:

Ani na nekvalitní palivo bych nevsadil-motor je stavěný na 91 oktan.benzín a do konce je schválený a odzkoušený bez jakýchkoliv úprav spalovat gasohol :!: Směs 90% benzínu a 10% :!: ethanolu nebo jiný obilný alkohol.Takže tyhle motory/katy spálují bez poškození opravdu skoro všechno. :wink: To nejsou FSI šmejdy od VW,které mají předepsaný 98 oktan a na 95 škubou,ztrácí výkon,spotřeba letí přes 10l.VW(ŠKODOVKA) vykřikoval s velkou reklamou jak jsou skvělé a teď je po chvilce výroby rychle nahrazuje jinými.Biosložky a méně kvalitní benzíny je odrovnávají,proto nutí uživatele používat vysokooktanové benzíny,které mají vyjímku a nepřidává se do nich ethanol.A to se u nás zatím pohybuje podíl biosložky v 91 a 95 okt. do 5% 8) .
Takže příčina zničení katu bude nejspíše jinde. :wink: