Stránka 1 z 2

2,2 CRDi - 68 000 km - nepojízdné

Napsal: 28 črc 2008, 23:13
od autotiptop
kovové piliny v naftě - auto nemá výkon. Nafta tankována pouze Globus-Opava, Shell-Německo. 14 dní stojí v servise (reklamace) a ticho po pěšině. Prý se mění importér. Servis chce vyměnit komplet palivový systém vč. nádrže. Praha mlčí. Prostě jsem natrfil na Korejský přesčas. Pánové, závidím Vám, že jezdíte. :cry: [/b]

Napsal: 29 črc 2008, 08:52
od zdenek76
viděl bych to asi tak - zadírající se čerpadlo způsobilo ty kovové piliny, které se zřejmě dostaly i do vstřiků a vydřely je. Takže oprava fakt jedině: nové čerpadlo, nové vstřiky, nová nádrž, nové rozvody pal.systému. Jelikož to s největší pravděpodobností bude způsobeno nekvalitní naftou, nedával bych moc šancí na uznání reklamace.

Napsal: 29 črc 2008, 11:29
od autotiptop
Nekvalitní naftu bych chápal, kdybych kupoval palivo od překupníků v kanystrech. To bych nikdy neudělal.
Kde potom tankujete vy všichni ostatní? Já opravdu pouze na benzínce, která má ještě všude nalepeny nálepky o pečeti kvality a zaváží ji stejná cisterna, ketrá jezdí vedle na OMV. Dle servisu se stejný problém vyskytl u Santa Fe v Brně a myslím že v Chomutově a u Terracanu to byla prý běžná závada.

Napsal: 29 črc 2008, 12:40
od tomki
autotiptop píše:Nekvalitní naftu bych chápal, kdybych kupoval palivo od překupníků v kanystrech. To bych nikdy neudělal.
Kde potom tankujete vy všichni ostatní? Já opravdu pouze na benzínce, která má ještě všude nalepeny nálepky o pečeti kvality a zaváží ji stejná cisterna, ketrá jezdí vedle na OMV. Dle servisu se stejný problém vyskytl u Santa Fe v Brně a myslím že v Chomutově a u Terracanu to byla prý běžná závada.
ja mam 51000km a uz som riesil stabilizacne tycky, odideny kompresor na klimu, teraz su tu tycky znova, osupany volant tak som si dufam uz vycerpal vsetko. Väcsinou tankujem OMV,Shell, minimalne Slovnaft a par krat ESSO. Dufam ze ma nic take nestretne. Drzim palce aby si to vybavil, fakt je ze us asi nebudes kludne spat aj po vymene. Clovek je uz z toho znechuteny a boji sa ci sa to znova nestane. Ja tiez uvidim pojdem este raz na vymenu tej napravy, nech mi vymenia novy volant a pockam ako sa to ustali. Ak sa objavi dalsia porucha auto ide prec.

Napsal: 29 črc 2008, 13:22
od David C3
hmmm je to smůla... těžko říct jestli se jednou tak dražší Tuareg taky nezačne mít problémy.. :(

Napsal: 29 črc 2008, 14:30
od autotiptop
tomki píše:
autotiptop píše:Nekvalitní naftu bych chápal, kdybych kupoval palivo od překupníků v kanystrech. To bych nikdy neudělal.
Kde potom tankujete vy všichni ostatní? Já opravdu pouze na benzínce, která má ještě všude nalepeny nálepky o pečeti kvality a zaváží ji stejná cisterna, ketrá jezdí vedle na OMV. Dle servisu se stejný problém vyskytl u Santa Fe v Brně a myslím že v Chomutově a u Terracanu to byla prý běžná závada.
ja mam 51000km a uz som riesil stabilizacne tycky, odideny kompresor na klimu, teraz su tu tycky znova, osupany volant tak som si dufam uz vycerpal vsetko. Väcsinou tankujem OMV,Shell, minimalne Slovnaft a par krat ESSO. Dufam ze ma nic take nestretne. Drzim palce aby si to vybavil, fakt je ze us asi nebudes kludne spat aj po vymene. Clovek je uz z toho znechuteny a boji sa ci sa to znova nestane. Ja tiez uvidim pojdem este raz na vymenu tej napravy, nech mi vymenia novy volant a pockam ako sa to ustali. Ak sa objavi dalsia porucha auto ide prec.

to co píšeš už mám za sebou. mimo to ještě prasklý brzdový válec a problémy s elektronikou 4x4. A JÁ UŽ HO K PRODEJI NABÍZÍM, JEN NEVÍM CO MÍSTO NĚHO.

Re: 2,2 CRDi - 68 000 km - nepojízdné

Napsal: 29 črc 2008, 14:41
od David PLEVA
autotiptop píše:kovové piliny v naftě - auto nemá výkon. Nafta tankována pouze Globus-Opava, Shell-Německo. 14 dní stojí v servise (reklamace) a ticho po pěšině. Prý se mění importér. Servis chce vyměnit komplet palivový systém vč. nádrže. Praha mlčí. Prostě jsem natrfil na Korejský přesčas. Pánové, závidím Vám, že jezdíte. :cry: [/b]
2x tankováno na Globusu v Opavě (N 95), 2x problém s palivovým ústrojím.
Toť moje zkušenost

Re: 2,2 CRDi - 68 000 km - nepojízdné

Napsal: 29 črc 2008, 15:01
od autotiptop
David PLEVA píše:
autotiptop píše:kovové piliny v naftě - auto nemá výkon. Nafta tankována pouze Globus-Opava, Shell-Německo. 14 dní stojí v servise (reklamace) a ticho po pěšině. Prý se mění importér. Servis chce vyměnit komplet palivový systém vč. nádrže. Praha mlčí. Prostě jsem natrfil na Korejský přesčas. Pánové, závidím Vám, že jezdíte. :cry: [/b]
2x tankováno na Globusu v Opavě (N 95), 2x problém s palivovým ústrojím.
Toť moje zkušenost
K tomu není co dodat. Spousta lidí tam tankuje a neslyšel jsem problém. Já se pořád snažím věřit, že se to nestalo nekvalitní naftou, ale vadou materiálu. Asi jsem naivní.

Re: 2,2 CRDi - 68 000 km - nepojízdné

Napsal: 29 črc 2008, 15:15
od jaara
autotiptop píše:K tomu není co dodat. Spousta lidí tam tankuje a neslyšel jsem problém. Já se pořád snažím věřit, že se to nestalo nekvalitní naftou, ale vadou materiálu. Asi jsem naivní.
Jak už bylo napsáno, zadírání palivového čerpadla bylo pravděpodobně způsobeno naftou s nízkou mazivostí, tyhle moderní vysokotlaké common rail systémy jsou na to dost náchylné. Možná že ta nafta i odpovídala normě, ale obecně čím má nafta vyšší mazivost, tím delší dobu to čerpadlo vydrží. Pomůžou tomu i aditiva, viz třeba http://forum.cuoresportivo.net/viewtopic.php?t=384.

Re: 2,2 CRDi - 68 000 km - nepojízdné

Napsal: 29 črc 2008, 19:19
od autotiptop
jaara píše:
autotiptop píše:K tomu není co dodat. Spousta lidí tam tankuje a neslyšel jsem problém. Já se pořád snažím věřit, že se to nestalo nekvalitní naftou, ale vadou materiálu. Asi jsem naivní.
Jak už bylo napsáno, zadírání palivového čerpadla bylo pravděpodobně způsobeno naftou s nízkou mazivostí, tyhle moderní vysokotlaké common rail systémy jsou na to dost náchylné. Možná že ta nafta i odpovídala normě, ale obecně čím má nafta vyšší mazivost, tím delší dobu to čerpadlo vydrží. Pomůžou tomu i aditiva, viz třeba http://forum.cuoresportivo.net/viewtopic.php?t=384.
DÍKY MOC. OPRAVDU ZAJÍMAVÝ A POUČNÝ ČLÁNEK. AKORÁT MĚ MRZÍ, ŽE PODLE NĚHO BYCH SI MĚL PŘIPRAVIT TAK 80 000 kČ, PROTOŽE TU OPRAVU ZACVAKÁM A TO NENÍ DOBRÁ VYHLÍDKA.

Napsal: 30 črc 2008, 08:44
od zdenek76
U prokazování je nevýhoda, že těžko určíš po kterém tankování se ti to začalo zadírat, takže zpravidla zaplatíš opravu sám (zkušenosti kamarádů s Fordem). Řešením je přejít na benzin, ale to si asi slyšet nechtěl :(

Napsal: 30 črc 2008, 09:19
od tomki
autotiptop píše:
tomki píše:
autotiptop píše:Nekvalitní naftu bych chápal, kdybych kupoval palivo od překupníků v kanystrech. To bych nikdy neudělal.
Kde potom tankujete vy všichni ostatní? Já opravdu pouze na benzínce, která má ještě všude nalepeny nálepky o pečeti kvality a zaváží ji stejná cisterna, ketrá jezdí vedle na OMV. Dle servisu se stejný problém vyskytl u Santa Fe v Brně a myslím že v Chomutově a u Terracanu to byla prý běžná závada.
ja mam 51000km a uz som riesil stabilizacne tycky, odideny kompresor na klimu, teraz su tu tycky znova, osupany volant tak som si dufam uz vycerpal vsetko. Väcsinou tankujem OMV,Shell, minimalne Slovnaft a par krat ESSO. Dufam ze ma nic take nestretne. Drzim palce aby si to vybavil, fakt je ze us asi nebudes kludne spat aj po vymene. Clovek je uz z toho znechuteny a boji sa ci sa to znova nestane. Ja tiez uvidim pojdem este raz na vymenu tej napravy, nech mi vymenia novy volant a pockam ako sa to ustali. Ak sa objavi dalsia porucha auto ide prec.

to co píšeš už mám za sebou. mimo to ještě prasklý brzdový válec a problémy s elektronikou 4x4. A JÁ UŽ HO K PRODEJI NABÍZÍM, JEN NEVÍM CO MÍSTO NĚHO.
no ja tiez rozmyslam skratka po 50000km je to auto nejake take rozdrncane alebo akoby som to nazval, skratka uz nieje tak pevne ako ked bolo nove. Cely interier sa otriasa, napravy pri prejazde nerovnosti akoby boli rozsypane. Netvrdim ze su ale posobi to tak. Ked auto zatazim 5 ludmi uz je klud pretoze tam nema co vybrovat. Nevravim ze drncia plasty, nic take ale skratka to auto mi zacina pripominat lego. Alebo je to mozno tym ze uz sme viaceri udrgenerovani luxusom a zrazu sa to zda malo, asi potrebujeme S500 Airmatic :-)

Ja rozmyslam ze namiesto santy pojde japonec. Myslim ze som sa nechal tak trouchu uniest tym SUV trendov v domnienke ze to auto je mohutne a musi vydrzat lebo ma masivne napravy a tak dalej. Pritom opak je pravdou, mam pocit ze cim tahsie a väcsie auto, tym viac dostava rany a nici sa vlastnou vahou na nasich tankodromoch.
Rozmyslam teraz nad Ford Mondeo 2,5 T, Honda Accord 2,4 VTec, alebo mozno Avensis D4D 180k.
Urcite je ale nevyhoda ze v tejto cene je fakt problem kupit velke auto,4X4 a este diesel automat. Takze asi budem musiet ozeliet 4X4 a automat. No uvidim.
PS: Mimochodom teraz mame nasu X5 s 44000km v servise na vymenu spojovaciek a ramien :roll:
Tak to uz dnes fakt clovek nevie co si ma kupit.

Napsal: 08 srp 2008, 13:57
od fiam
to je normalka ak je nafta prilis sucha...v kazdom pripade pridavam aj ja do nafty aditivum. najlepsi je VIF ...aj ked tankujem len slovnaft...co je najkvalitnejsia nafta v SR

Re: 2,2 CRDi - 68 000 km - nepojízdné

Napsal: 11 srp 2008, 12:14
od autotiptop
autotiptop píše:kovové piliny v naftě - auto nemá výkon. Nafta tankována pouze Globus-Opava, Shell-Německo. 14 dní stojí v servise (reklamace) a ticho po pěšině. Prý se mění importér. Servis chce vyměnit komplet palivový systém vč. nádrže. Praha mlčí. Prostě jsem natrfil na Korejský přesčas. Pánové, závidím Vám, že jezdíte. :cry: [/b]
Nazdar kolegové. Dnes je to měsíc, co stojí auto v servise a ledy se hnuly. Už ve čtvrtek minulý týden jsem dostal informaci, že Praha povolila výměnu !!celé!! palivové soustavy. Dnes přišly díly a už se na tom dělá. Musím souhlasit s názorem, že kdyby došlo na nejhorší, tak to hodí na nekvalitní naftu a já bych se tak max.mohl soudit (oprava jde hodně přes 100 000 Kč). Takže chci poděkovat všem zůčastněným, kteří se na mém problému podíleli - zejména fa REPREcar s.r.o. Opava a Importu Hyundai. I když jsem byl měsíc bez auta a platil jsem leasing, tak jsem dopadl dobře. V prvním okamžiku vidí člověk rudě, ale mám další poučení, že nic není tak horké. Přeji všem hodně zdaru a přemýšlím, co bude s autem dál.
Pro případné zájemce o Santa Fe: Moje auto je asi opravdu "páteční přesčas" protože nikdo v okolí tolik problémů s autem neměl. Pokud tady čteme o drobných závadách, tak samozřejmě se u auta vyskytují a je to "možná" zapříčiněno i cenou auta, i když ....... Jinak auto jezdí dobře a vše záleží na tom, jak se autu věnujete.
O pro Vás ostatní: Aditiva do nafty mají opravdu svůj význam. Dokud v se v ČR bude prodávat stávající nafta (která samozřejmě vyhovuje normám, které jsou na ní nadhodnoceny), tak jsou aditiva zvyšující maznost opravdu pro CommonRail nutná.
Tak hodně zdaru a šťastných km. Michal

Napsal: 12 srp 2008, 09:09
od zdenek76
tak ať oprava zdárně dopadne a co nejdříve jezdíš