Stránka 1 z 2

new sonata

Napsal: 31 črc 2008, 14:53
od laxo18
tak dneska som bol v servise a chvilky som si travil citanim casakou o hyundai a narazil som na novu sonatu uz je konecne aj u nas v predaji myslim tu facelftovu ale zarazil ma motor 2,0 DCVVT 121kW kurna to je fakt slusny vykon na ten objem ked predtym mali 2,7 125kW ale asi najradsej by som vyskusal ten diesel 110kW sice ja som skor benzivovy skor ale keby tuto nuvu tak urcite nten diesel

Napsal: 01 srp 2008, 08:28
od Mr. HYUNDAI
Už jsem o ní četl před nějakou dobou a konečně jsem se dokopal i pro prospektík :D . 2,0 DCVVT není nezajímavý, ale kdybych na nové NF měl prašulky, tak jdu do 2,4 DCVVT a asi v automatu (nějak mě ta spojka přestává v kolonách bavit). Dieselovou Sonatu NF (ještě 103 kW) máme ve firmě, ale nějak mě to neoslovilo. Zátah je sice fajn, ale vzhledem k tomu jaký humus u nás prodávají jako naftu.... Šéf si toho sice ještě nevšiml, ale občas cítím lehké poškubávání, dle zkušeností servisáků je to nekvalitou naší nafty - vstřiky jí prostě nerady. Ještě, že HYUNDAI je i navzdory "kvalitě" naší nafty bere na záruku.

Napsal: 01 srp 2008, 08:42
od laxo18
ja som tiez kukal rozdiely mezdi 2.4 a 2.0 vykonovo je to myslim o nejakych 7kw co nieje vela ako som kukal na spotrebu je tak skoro taka ista 7,1kombinovane co je krasa by som povedal ale potom v poistke bude rozdiel , ja by som moc automat nechcel predsa to s tym viac zere a ma mensi vykon ked niekto strasne vela cestuje tak je mozno vyodou ale v meste by som to nechcel

Napsal: 01 srp 2008, 11:39
od Mr. HYUNDAI
Ta 2,4 mě oslovuje hlavně kvůli krouťáku a rozdíl v povinném ručení není žádný, obě spadají do kategorie 1850-2499 :). Já jsem automaty "odsuzoval" dokud jsem se s ním nesvezl :D. A jako takovou drobnou ironii bych ještě dodal, že SantaFe II 2,2 CRDi mně baštila v automatu míň než manuál, to jsem vůbec nepochopil.

Napsal: 01 srp 2008, 12:08
od Hujer
Mr. HYUNDAI píše:Ta 2,4 mě oslovuje hlavně kvůli krouťáku a rozdíl v povinném ručení není žádný, obě spadají do kategorie 1850-2499 :). Já jsem automaty "odsuzoval" dokud jsem se s ním nesvezl :D. A jako takovou drobnou ironii bych ještě dodal, že SantaFe II 2,2 CRDi mně baštila v automatu míň než manuál, to jsem vůbec nepochopil.
Koukam Stepane ze nemas co delat,koukej zacit hakovat. :lol:

Napsal: 01 srp 2008, 12:58
od laxo18
ja neodsudzujem 2.4 to nie len viem ze terajsie sonaty co maju 2.4 tak maju vedsiu spotrebu ale to teraz nemusi byt ako tiez sa mi paci

Napsal: 01 srp 2008, 13:04
od Mr. HYUNDAI
Hujer píše:
Mr. HYUNDAI píše:Ta 2,4 mě oslovuje hlavně kvůli krouťáku a rozdíl v povinném ručení není žádný, obě spadají do kategorie 1850-2499 :). Já jsem automaty "odsuzoval" dokud jsem se s ním nesvezl :D. A jako takovou drobnou ironii bych ještě dodal, že SantaFe II 2,2 CRDi mně baštila v automatu míň než manuál, to jsem vůbec nepochopil.
Koukam Stepane ze nemas co delat,koukej zacit hakovat. :lol:
Ty ale taky nemáš co dělat, když tu brouzdáš. Já mám už vyděláno, ale Ty koukej něco dělat :D .

Napsal: 01 srp 2008, 13:07
od Mr. HYUNDAI
laxo18 píše:ja neodsudzujem 2.4 to nie len viem ze terajsie sonaty co maju 2.4 tak maju vedsiu spotrebu ale to teraz nemusi byt ako tiez sa mi paci
Neříkám, že ji odsuzuješ, chraň Bůh. Jen jsem obhajoval svoje preference :) . Stejně je to jen vaření z vody, nevím jak Ty, ale já na NF F/L bohužel prašule nemám a jen tak mít nebudu :( . A 2,4 bych volil jednak kvůli kombinaci s 5-ti stupňovým automatem a 2,0 mám teď a je to podle mě spodní hranice pro auta týhle velikosti a hmotnosti :lol: .

Napsal: 01 srp 2008, 13:29
od Lukino
Co je NF F/L?

Napsal: 01 srp 2008, 14:44
od Tringi
Taky jsem na těch 121 kW u 2.0 DCVVT koukal. Mít to tak v kupátku :P
Co se týče automatu, tak ten neodsuzuji, jen mi jízda z ním přijde více spotřební, méně záživná. Až mě přestane bavit řadit (a řádit) nebo vesměs řídit, tak automat bude jasná volba.

A k tématu, NEW SONATA, líbí se mi, moc, být o pár let starší, určitě do ní jdu, místo do Coupé.

Napsal: 01 srp 2008, 15:47
od laxo18
hej aj mi mame 2.0 sonatu a je presne ze keby bol nizsi objem tak to by uz nebolo dobre proste je dost tazka na ten vykon niekedy som mal pocit ze nema taky vykon ale to len tym ze ma dost dobre pruzenie a sa to straca necit to tak

Napsal: 02 srp 2008, 14:35
od Mr. HYUNDAI
Lukino píše:Co je NF F/L?
NF F/L je Sonata model 2009, zde podrobnosti: http://www.hyundai.cz/modely/nova_sonat ... b9b36335f6

Napsal: 02 srp 2008, 21:26
od dantasik
Ja osobne jsem si NF sonatu nechaval nachipovat. A jezdi se sni fajnove, skubani nejak nepocituji a najezdil jsem sni 70000Km. Ale vse na nafte ze shellu stim ze kazda 4 nadrz byla V-Power diesel a stim jsem ji honil jak nadmutou kozu:)A jezdi se stim opravdu jinak a spotreba 7l nafty. Stim ze lehkou nohou zas tak moc nejezdim. A na letisti v roudne sem stim pomalej taky nebyl:)

Napsal: 03 srp 2008, 00:21
od Borek
dantasik píše:Ja osobne jsem si NF sonatu nechaval nachipovat. A jezdi se sni fajnove, skubani nejak nepocituji a najezdil jsem sni 70000Km. Ale vse na nafte ze shellu stim ze kazda 4 nadrz byla V-Power diesel a stim jsem ji honil jak nadmutou kozu:)A jezdi se stim opravdu jinak a spotreba 7l nafty. Stim ze lehkou nohou zas tak moc nejezdim. A na letisti v roudne sem stim pomalej taky nebyl:)
Tak nechci ti brát iluze(ty jsem myslel,že jsi ztratil už v Roudné),jezdí ti to dobře,ale viděl jsi sám na všech jízdách proti radaru a totální porovnání bylo na sprintech,kde jsi dojel o spousty délek auta za mnou(už jsem si chtěl čekání v cíli zkrátit večeří,než dojedete s Víťou :lol:a tuším,že jsi dojel ještě za ním ).Kdyby jsi měl opravdu těch 125kW,tak ti s Tiburonem na 400m dráze neujedu o 100m :wink: .Jestli jsi nevyhodil zbytečně peníze-otázka je,zda ti to vůbec načipovali?Kde ti to dělali?Sám máš obě auta,tak musíš cítit,že benzín v Coupe táhne stále až po omezovač pod 7000 ot.,kdežto v té naftě cítíš typický krátký :!: zátah ...a poté dehtově/turbovou mrtvolnost :D Prostě "pouze" pocit,že to jede,ale reálné změření ukazuje opak.O tom jsme se bavili spolu na těchto stránkách před srazem a dokonale prověřili na srazu.
Díval jsem se na ty nové benzínové motory v Sonátě a ..........to jsou opravdu supr motory a výkony. :shock: Hyundai musí pumpovat obrovské částky do vývoje motorů,protože současné 1,4 a 1,6 v i30 jsou výkonově i spotřebou mezi špičkou,motory pro Genesis budou opravdovou lahůdkou a tyhle nové 2,0l a 2,4l..no paráda. :shock:Samozřejmě,že převodovky v Sonátě budou odstupňovány přesně pro účel tohoto auta.Na malou spotřebu,komfortní jízdu.Takže žádné závodní zpřevodování,k tomu ani není Sonáta určena.Ale určitě tyhle motory použijí i v jiných autech s jinou převodovkou a to už by mohla být skvělá kombinace.

Napsal: 03 srp 2008, 13:18
od dantasik
Tak ty iluze ani tak nemam. Na radaru jsme se lisili o kousek, nicmene na sprintech jsem dorazil za vitou - tudiz poslendi. Nicmene ja jsem vzdy ztracel pri zarazeni "nez" se rozbehne turbo pak byl zatah silnejsi podstatne oproti normalnimu nastaveni. A ztracel jsem vzdy pri zarazeni. Kdyby nekde byla brzda tak bych dodal dukaz, nicmene u tohodle auta se ztraci zarazenim kde benzin tahne furt a tady je dira.