Stránka 1 z 2
video a otacky
Napsal: 01 srp 2008, 10:59
od laxo18
ludia nasiel som jedno ovideo na ktorom je coupe GK na zaciatku pekne toho videa vidiet ze ma volnobezne otacky 600 az 700 presne takto to mam aj ja neda sa to niekde na tych snimacoch ? teraz neviem je tam jeden taky srobik ci by sa to nedalo nahodou nim nastavit ?
http://videos.streetfire.net/video/me-d ... 117716.htm
hned na zaciatku to vidno kym sa pohne
Napsal: 01 srp 2008, 11:21
od laxo18
ako tak kukam tie videa tak zistujem ze vedsina ludi to ma tak tych 700 na volnobehu
Napsal: 01 srp 2008, 11:43
od Dr Meduza
co ze s tim chces udelat?
Napsal: 01 srp 2008, 12:55
od laxo18
neviem teraz ci je to dobre alebo nie ze mam tych 700 otacok na volnobehu ak by sa dalo nejako nastavit na 900
Napsal: 01 srp 2008, 13:52
od mirpie
pokud ti těch 700ot/min na volnoběh s motorem neškube a motor běží pravidelně a nemá tendenci chcípnout, tak to tak nech.
Jinak boreček na videu teda řadit moc neumí..
Napsal: 01 srp 2008, 15:43
od laxo18
motor ide v poriadku ziadne trhanie len mam si myslim ze by to na tych 900 bolo zivsie ale nechavam to tak
Napsal: 01 srp 2008, 17:49
od karlosino
U eTECHU v servisních datech mají napsáno,že Coupe 2.0l rv. 2002 a výš mají mít 700+/- 100 (upm) volnoběžných otáček.Jinak na štelování otáček tam je takový malý zakrytý šroubeček.
Napsal: 01 srp 2008, 22:40
od laxo18
neviete nahodou nafotit ten srobik ktory to je ? aby som sa na to potom mohol kuknut ?
Napsal: 02 srp 2008, 09:28
od karlosino
http://img230.imageshack.us/img230/1980 ... u6.png[img]
http://img229.imageshack.us/img229/1283/beznzvu1gm0.png[/img]
Sic nevím jak to tam je u tvojího ročníku,ale myslímže by to mělo být stejné.Nebo aspoň tomu něco hodně podobné.
Napsal: 02 srp 2008, 09:57
od laxo18
neviem preco ale nejako nejdu zobrazit tie fotky
Napsal: 02 srp 2008, 10:18
od karlosino
Aha,fakt to nejde.A už vím proč.Protože sem blb
Tak sem to dal na ULOZTO.CZ . Teď sem to zkoušel a tam to fachčí.
http://uloz.to/626389/Ot1.JPG
http://uloz.to/626388/Ot2.JPG
Napsal: 02 srp 2008, 10:22
od Josef
karlosino píše:
Sic nevím jak to tam je u tvojího ročníku,ale myslímže by to mělo být stejné.Nebo aspoň tomu něco hodně podobné.
trochu upraveno
Napsal: 02 srp 2008, 11:07
od mirpie
to co je na obrázku je regulace již škrtící klapky, která volnoběh neřídí. Ano, když ji trochu otevřeš, motor má vyšší otáčky, ale šidí se tak ten volnoběžný ventil, co je vidět na té první fotce zcela vzadu. Na volnoběh je ta černá větší hadice, co vystupuje ze sacího potrubí ještě před klapkou, kdy klapka je zcela zavřená, na obrázku je ta hadice zřetelně vidět. Jak dupneš na plyn, otevřeš škrtící klapku a ten volnoběžný ventil by se měl uzavřít. Přímo nějaká regulace na samotném ventilu ale není. Jdou do něj tři vodiče z ECU, která vyhodnocuje data na základě čidel, jako je teplota chladící kapaliny, teplota nasáveného vzduchu, poloha šktrící klapky, atd..Na tu klapku bych nesahal...
Napsal: 02 srp 2008, 11:55
od laxo18
takze ak dobre rozumiem tomu co tam je napisane tak by som tym srobom nemal nic robit ?lebo by z toho mohla zblbnut ECU ?
Napsal: 02 srp 2008, 12:27
od karlosino
Mirpie má pravdu,dvakrát by se do té klapy sahat nemělo.Je to spíš taková z nouze cnost. Já sem třeba z toho strach neměl.potřeboval sem zvednout otáčky,tak sem trošičku pošteloval tu klapu,a od té doby mám svatý klid.motor šlape jak hodinky,otáčky se mi drží tak jak mají.Měl sem to i na diagnostice,tam žádný problém.A tak už jezdím někdy od ledna.