Stránka 1 z 2
Svíčky?
Napsal: 04 srp 2008, 21:52
od Barin
Cau kluci
Mám kupecko uz asi dva roky a doted zadny problem nebyl. Asi dva mesice zpatky me zacalo auto mezi 2000 a 2500 otackama cukat. Cetl jsem nejake prispevky na toto tema kde je to vetsinou zduvodneno svickama. Boshky jsem nekupoval uz kvuli tomu, ze vubec cela znacka dela vsechno pro koncernove auta. Dal jsem tam densasky, ktere by meli byt dobre pro vsechny korejce a japonce, promeril kabely, procistil nadrz (palivovy filtr novy pred 3000km) a dela to furt
. Nemeli jste nekdy podobny problem? Nevim cim to muze byt a nechtel bych zrovna menit dil po dilu nez to zjistim. S palivovou nadrzi to asi nebude co, tak ze by civka, anebo spatne vstrikovani paliva? Diky moc za jakoukoli radu nebo zkusenost.
Napsal: 05 srp 2008, 08:38
od mirpie
mně auto taky cukalo mezi 2000-2500, ale výměna svíček to vyřešila...Zkus preventivně prostříkat konektory na čidlech motoru, tím nic nezkazíš. Jinak by asi bylo dobrý zajet na diagnostiku...Může být zanešený vstřikovač.. Nebo nekvalitní palivo...Ono by neuškodilo natankovatj ednu nádrž nějakého 100oktanového benzínu, vyčistí to palivovou soustavu včetně vstřikovačů..Zkus, uvidíš...
Napsal: 05 srp 2008, 18:09
od Barin
Ja uz jsem dvakrat za sebou daval carreru100 na OMV, na shellce vpower, taky jsem k tomu pridaval smesi na procisteni, ktere by, teda aspon podle navodu, meli procistit i vstrikovace a to nepomohlo. Proto si myslim ze palivovou soustavou to teoreticky nebude. Kdyz ti to cukalo, vynechavalo to nekdy treba i cca 0,5 vteriny? Jestli tak "dlouhe" vynechani muze zpusobovat neco na elektrice.
Napsal: 06 srp 2008, 05:47
od Playgamer
Ahoj hele mě o dělalo taky(asi od 1800-2100 ot.) ... a prostě bylo vidět že se to auto s těmahle svíčkama topí ... tak jsem se našrval ... koupil jsem tam denso iridium a mam pokoj
stály sice 2 tisíce, ale motor jde mnohem lépe do otáček
Napsal: 06 srp 2008, 09:37
od laxo18
podla mna s tymto problemom urcite chod na diagnostiku , mozu to byt fakt svieky ale nemusia ja som mal nieco podobne na accente a bol to nejaky snimac ktory trebalo vymenit a bolo vsetko v pohode
Napsal: 06 srp 2008, 13:42
od ryba
promeril kabely...jak? To jsou VN kabely, jestli jsi to nemeril 15kV tak nezjistis nic, ja bych to videl na svickovy kabely. Zkus potme mrknout jestli nekde nejiskrej
Napsal: 06 srp 2008, 15:42
od Jerry159
Voltmetrem ....nastav si měřák na odpor a nesmí mít víc jak 15kohm myslím větší odpor v těch ohmech si nejsem tak jistý...myslím K ohm velikost
Napsal: 06 srp 2008, 16:12
od mirpie
Barin píše:Ja uz jsem dvakrat za sebou daval carreru100 na OMV, na shellce vpower, taky jsem k tomu pridaval smesi na procisteni, ktere by, teda aspon podle navodu, meli procistit i vstrikovace a to nepomohlo. Proto si myslim ze palivovou soustavou to teoreticky nebude. Kdyz ti to cukalo, vynechavalo to nekdy treba i cca 0,5 vteriny? Jestli tak "dlouhe" vynechani muze zpusobovat neco na elektrice.
Klidně to vynechávalo i na 5s.... A zvukově bylo poznat, že pálí jen tři válce, výkon znatělně poklesl... Pak kolem 2500ot/min se najednou chytl a pak do 6500ot/min to jelo normálně..Totéž mi pak ale dělaly zase svíčkové kabely, i když ten jeden už nepáli prakticky vůbec, jelo to na tři válce pořád, i při 5000ot/min. Koupil jsem kabely od Nipparts a zas dobrý..
Pokud nevíš, jak tam ty kabely dlouho jsou, bylo by dobré je vyměnit.
Napsal: 06 srp 2008, 22:24
od ryba
proste na to koukni v naprosty tme a uvidis, muzou to delat oni, mam s tim zkusenost
Napsal: 07 srp 2008, 16:18
od Barin
Ty kabely jsem meril ohmetrem a bylo vse v poho, dnes jsem to ale zkousel znovu asi tam bude problem. Kazdy zvlast jsem napichl a ony by vlastne meli vykazovat konstantni odpor (na nejkratsim me to namerilo 1.8, druhy 2.2 a nejdelsi nejvetsi odpor). Problem asi bude s jednim, u ktereho kdyz jsem s nim hybal a kroutil tak hodnotu odporu skokove menil tzn. ze bude uvnitr nejak poskozeny. Zkusim teda na to jeste mrknout potme, ale nevim jestli neco uvidim a zitra kdyz to stihnu tak koupim nove kabely a uvidim.
Napsal: 07 srp 2008, 16:42
od ryba
nevim teda jak jiny, ja kupoval kabely Starline od autokelly, mel jsem od nich cvicne i tlumice a no problem. Nevidim duvod proc vrazet 1200 do kabelu, jejichz vyrobni cena je desitky korun.
Napsal: 08 srp 2008, 12:51
od Hujer
ryba píše:nevim teda jak jiny, ja kupoval kabely Starline od autokelly, mel jsem od nich cvicne i tlumice a no problem. Nevidim duvod proc vrazet 1200 do kabelu, jejichz vyrobni cena je desitky korun.
No ver ze nektery auta s nima maji problemy,napr. Koralek si je tam koupil a auto hazelo chybu ze spatne paly,dali se orig. a klid!
Napsal: 12 srp 2008, 22:21
od Barin
Takze kabely jsem koupil nove, Nippartsi za skoro 1300kc, jenom abych mel vetsi osobni "jistotu" a zjistil jsem ze tema to nebylo. Dela to stale a kdyz jsem se byl ptat v hyundai na diagnostiku tak me rekli ze napichnout se to muze, ale ze nezaruci ze neco zjisti. Nemeli by jste prosim jeste nejaky navrch nebo napad co bych mel vyzkouset driv?
Napsal: 13 srp 2008, 02:51
od black_sheep
Barin píše:Takze kabely jsem koupil nove, Nippartsi za skoro 1300kc, jenom abych mel vetsi osobni "jistotu" a zjistil jsem ze tema to nebylo. Dela to stale a kdyz jsem se byl ptat v hyundai na diagnostiku tak me rekli ze napichnout se to muze, ale ze nezaruci ze neco zjisti. Nemeli by jste prosim jeste nejaky navrch nebo napad co bych mel vyzkouset driv?
kdyz nic nezjisti = nesplni ukol = nic neplat! tak to bylo vzdycky kdyz jsem nekde byl. ani se nikdo nebranil a v origo servisu, to ani nijak zle nebrali. jen to fakt musis podat ze jejich ukol je najit zavadu, kdyz jsem prijel s tim at mi udelaj diagnostiku, tak jsem platil, protoze ukol vlastne splnili, ja jim nerekl ze maj neco hledat, tak to brali jako kontrolu.. divny, ale je to tak
Napsal: 25 srp 2008, 13:11
od Barin
Takze dnes jsem byl dopoledne na diagnostice a ukazalo se ze mam spatny snimac polohy skrtici klapky. Kabely jsem teda kupoval asi zbytecne, ale neva, aspon vim ze jsou nove. Takze ted koupit novy snimac a uvidime jak se jizda zmeni.